דרושים בתחום כלכלה ושוק ההון

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 75 משרות עבודה בתחום כלכלה ושוק ההון

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "כלכלה ושוק ההון" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : יועץ השקעות, כלכלן, ברוקר ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציג/ת טלמיטינג

נציג/ת טלמיטינג

מור בית השקעות

08/10/2025

תיאור תפקיד:
למחלקת המכירות של בית ההשקעות MORE דרוש/ה נציג/ת טלמיטינג!
התפקיד כולל יצירת קשר עם לקוחות פוטנציאליים ותיאום פגישות לסוכנים הפנסיונים, ריכוז ומעקב סטטוס הפניות.
הזדמנות לעבוד בסביבת עבודה צעירה, דינאמית ומשפחתית, עם עמלות אטרקטיביות ואפשרות לסטאז' בתחום הפנסיוני.
דרישות:
ניסיון במכירות טלפוניות - חובה
כושר ביטוי גבוה בע"פ ויכולת שכנוע - חובה
היכרות עם התחום הפנסיוני - חובה
תקשורת בין אישית מעולה ואמביציה גבוהה להצליח
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 153210
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מבקר/ת פנים למשרה התחלתית!

דרוש/ה מבקר/ת פנים למשרה התחלתית!

פאהן קנה ניהול בקרה בע"מ

08/10/2025

תיאור תפקיד:
גם השנה, הדירוג של 100 Dun's הציב את פאהן קנה ניהול בקרה במקום ה-1 בארץ בתחום ביקורת פנים, ובתחום ביקורת חקירתית. אם ברצונך לעשות תפקיד משמעותי ומרתק באמת, ולעבוד מול חברות מובילות בארץ ובעולם – הצטרפ/י אלינו!
משרד רו"ח פאהן קנה, החבר בקבוצת Grant Thornton העולמית, מחפש מבקרי פנים למחלקת הביקורת הפנימית, לעבודה מעניינת ואתגרית, בסביבת עבודה צעירה ודינאמית.
העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב.
דרישות:
בוגר/ת תואר 1 בחשבונאות / מנהל עסקים / כלכלה / תואר 2 במסלול ביקורת פנימית – חובה!
אנגלית ברמה גבוהה – חובה.
יכולת ביטוי גבוהה בכתב.
שליטה בתוכנות אופיס.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00009
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה אנליסט/ית לחברה מובילה בכפר סבא

דרוש/ה אנליסט/ית לחברה מובילה בכפר סבא

JobShop

08/10/2025

תיאור תפקיד:
אנחנו  מחפשים אנליסט/ית פיננסי/ת מוכשר/ת להצטרף לצוות שלנו.
במסגרת התפקיד:
ביצוע ניתוחים כלכליים-פיננסיים מעמיקים להערכת ביצועי החברה, תוך פיתוח ושימור מודלים פיננסיים לניתוח מגמות שוק ורווחיות.
- ניתוח מאגרי מידע גדולים לזיהוי תובנות והמלצות לשיפור אסטרטגיות עסקיות. כמו ---שיתוף פעולה עם צוותים שונים להטמעת הממצאים
-ניהול והכנת מודלים לחישוב עמלות מכירה, תוך הצעת תובנות לשיפור מבני עמלות ותמריצים.
- שיתוף פעולה עם צוות התשלומים לניתוח מגמות גבייה וזיהוי סיכונים פוטנציאליים, והכנת דוחות לצורך שיפור תהליכי הגבייה.
המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
- תואר ראשון במימון או כלכלה
- הבנה בתחומי פיננסים, כלכלה, שיווק ותשלומים
- ניסיון מוכח כאנליסט/ית פיננסי/ת או בתפקיד דומה בתעשיית האונליין.
- שליטה במידול פיננסי ובניתוח כמותי.
- כישורים אנליטיים ופתרון בעיות מצוינים.
- יכולות תקשורת והצגה ברמה גבוהה.
- יכולת עבודה בלחץ ועמידה בלוחות זמנים.
- שליטה בתוכנות פיננסיות וכלי BI (כגון Power BI, Excel).
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 512821
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן/ית ג'וניור למרכז רפואי מוביל בת"א - החלפה לחל"ד

כלכלן/ית ג'וניור למרכז רפואי מוביל בת"א - החלפה לחל"ד

JobShop

08/10/2025

תיאור תפקיד:
אנו מחפשים כלכלן/ית להצטרף לצוות שלנו ולרכז את תחום הרפואה המשולבת בקהילה.
המשרה כוללת אחריות מקצה לקצה על פיתוח ויישום שיתופי פעולה עסקיים חדשניים בתחום הרפואה הקהילתית.
במסגרת התפקיד:
-יצירת שיתופי פעולה עסקיים - התקשרות עם גופים מסחריים ופיתוח שיתופי פעולה אסטרטגיים להשאלת רופאים לקהילה
-פיתוח מודלים עסקיים - בניית מתווה כלכלי מקיף בשיתוף גורמים פנים וחוץ ארגוניים
-תמחור מקצועי - פיתוח מודלי תמחור מדויקים ותחרותיים לשירותי הרפואה
-ניהול הסכמי - הובלת תהליך בניית הסכמים בשיתוף עם יועץ משפטי וניהול יישומם
-בקרה כלכלית - מעקב שוטף אחר התחשבנויות, גביות וביצועים כלכליים
דרישות:
-בוגר/ת תואר בכלכלה/מנהל עסקים - חובה
-שליטה מתקדמת ב-Excel - חובה
-ניסיון בתמחור
ניסיון בפיתוח שיתופי פעולה עסקיים - יתרון
הבנה מעמיקה של השוק הרפואי - יתרון
המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 5900
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן/ית מתחיל/ה למשרת סטודנט/ית בירושלים

כלכלן/ית מתחיל/ה למשרת סטודנט/ית בירושלים

פרסייס שרותי ניהול כלכליים בע"מ

08/10/2025

תיאור תפקיד:
חברת פרסייס הינה ספקית שירותי הניהול הפיננסי המובילה למשרדי אדריכלות, הנדסה ועורכי דין. פרסייס מתפקדת כמחלקה הכלכלית של לקוחותיה תוך דגש על רווחיות, התייעלות, שיפור ביצועים וקבלת החלטות.
דרוש/ה כלכלן/ית מתחיל/ה במשרה חלקית למשרדים הממוקמים בירושלים. במסגרת התפקיד הכלכלן יהיה אחראי על המשימות היומיומיות הקשורות בתחום הכספים, מידול פיננסי, יצירה ובקרה של דוחות כספיים, עריכת תחזיות פיננסיות לצורך הגדלת רווחיות, זיהוי מגמות, תמחור, כדאיות פיננסית ועוד.
דרישות:
• תואר ראשון בכלכלה או במנהל עסקים או בתחום קשור אחר.
• יחסי אנוש, ייצוגיות ושירותיות ברמה גבוהה.
• תקשורת בינאישית טובה, הן בכתב והן בעל פה.
• יוזמה, כישורי סדר וארגון, ויכולת למידה עצמאית.
*אין צורך בניסיון קודם.
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: JB-91
אזור: מרכז - מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת אגף זכיינות בחיטבת זכיינות חברת חוצה ישראל

מנהל/ת אגף זכיינות בחיטבת זכיינות חברת חוצה ישראל

נישה

08/10/2025

תיאור תפקיד:
חברת חוצה ישראל בע"מ ("החברה"), חברה ממשלתית המופקדת מטעם הממשלה על תכנון וביצוע פרויקטים של תשתיות תחבורה מורכבים בפריסה ארצית, פועלת לאיתור ובחירה של המועמד המתאים ביותר לתפקיד מנהל/ת אגף זכיינות.
תיאור התפקיד ותחומי אחריות:
· מנהל/ת אגף בכפיפות לסמנכ"ל חטיבת זכיינות.
ניהול אגף זכיינות כולל:
· ניהול תהליכי ייזום, בקרה וליווי של היבטים שונים בפרויקטים זכיינים שבאחריות החברה.
· הובלה של ניתוחים פיננסיים, בניית מודלים, ביצוע ניתוחים מקצועיים, הסקת מסקנות, גיבוש משמעויות ופתרונות בהתבסס על חומר אינטרדיסציפלינרי, והצגתם בחברה ומחוצה לה.
· הובלה וניהול פעילויות מגוונות ומורכבות מול גורמי הממשלה הרלוונטיים, הזכיינים וגורמים נוספים.
· הפעלת יועצים חיצוניים ועבודה מול ממשקים מרובים.
דרישות:
· אזרח/ית ישראלי/ת;
· בעל/ת תואר אקדמי* ראשון או שני בכלכלה ו/או ניהול ו/או מנהל עסקים ו/או חשבונאות ו/או סטטיסטיקה ו/או הנדסת תעשייה וניהול ו/או מדעים מדויקים. בעלי/ות תואר שני בחשבונאות נדרשים/ות להציג תואר ראשון באחד התחומים שפורטו/רישיון רו"ח.
· ניסיון מצטבר של לפחות 5 שנים, במהלך 12 השנים האחרונות, בניהול תהליכים בתחום הפיננסי בגוף עסקי ו/או בגוף בשירות הציבורי בעל פעילות בהיקף משמעותי ב**ארגון ו/או בחברת ייעוץ העוסקת בייעוץ עסקי ל**גופים בעלי היקף פעילות משמעותי
· בעל/ת ניסיון מצטבר של לפחות שנתיים, במהלך 12 השנים האחרונות, בפרויקטים מסוג PPP
· ניסיון ניהולי*** מצטבר של לפחות שנתיים, במהלך 10 השנים האחרונות.
* תואר המוכר ע"י המל"ג או בעל אישור שקילות מהגף להערכת תארים במשרד החינוך
** פעילות בהיקף משמעותי – לפחות 300 מלש"ח היקף פעילות שנתי.
*** ניסיון ניהולי – משמעו ניהול עובדים ו/או ספקים חיצוניים, באופן ישיר או עקיף, לרבות ניהול יועצים, קבלנים, ספקים והתקשרויות חיצוניות.
מועד אחרון להגשת מועמדות: 30/10/2025 בשעה 11:00 מועמדויות שיתקבלו לאחר המועד לא ידונו.
לפרטים נוספים ניתן לפנות למייל: [email protected]
כל עדכון או הבהרה אם יהיו להליך, מצויים באתר האינטרנט של החברה- www.transisrael.com תחת לשונית "קריירה".
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 412544
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

בוחן.ת חיובים

בוחן.ת חיובים

עיריית תל אביב יפו

08/10/2025

תיאור תפקיד:
1. אחריות לקביעה ועריכת חיוב ארנונה לנכסים בהתאם לתוכנית העבודה של האגף, לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים.
2. עדכון נתוני שומה ויצירת חיוב עדכני במערכת המידע.
3. אחריות למתן מענה איכותי ומקצועי בכל ערוצי התקשורת השונים בזמן המוגדר להשגות ופניות מלקוחות.
4. ייצוג העירייה בפני ועדת ערר ובתי משפט.
5. ביצוע סיורים וביקורות בנכסים על פי הצורך.
6. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה.
7. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. *תואר אקדמי שקיבל הכרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה או שהוכר על-ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ. או הנדסאי.ם/ טכנאי.ם
2. ידע והיכרות בתחום מיסוי מוניציפלי – יתרון.
3. ידע וניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE.
ידע וניסיון בקריאת שרטוטי מבנה.
4. מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן.
5. תודעת שירות גבוהה.
6. יחסי אנוש טובים.
7. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד.
8. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה.
9. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 63ד/2024
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז.ת גבייה וקשרי לקוחות

רכז.ת גבייה וקשרי לקוחות

Deloitte

08/10/2025

תיאור תפקיד:
Deloitte פירמת הייעוץ וראיית החשבון המובילה בעולם מגייסת רכז.ת גבייה וקשרי לקוחות.
  • השתלבות בסביבת עבודה מעניינת ומאתגרת בתחום הנדל"ן בישראל.
  • התפקיד כולל- ריכוז יתרות גבייה, התראה לחייבים וגביית כספים, ניתוח נתונים ומידע, עבודה מול גורמי פנים וחוץ ארגוניים ופעולות נוספות בהתאם להוראת הממונים.
  • העבודה תבוצע ממשרדי הלקוח בירושלים.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
  • תואר בכלכלה, מנהל עסקים, הנדסה תעשייה וניהול או תעודה בהנהלת חשבונות- חובה.
  • יכולות ירידה לפרטים, חשיבה מחוץ לקופסא ואחריות אישית.
  • ניסיון של כשנה - יתרון
  • ניסיון בתהליך גביה דרך מערכת ה-SAP - יתרון.
  • היכרות מקדימה עם עולמות הנדל"ן - יתרון.
אנו ב-Deloitte מאמינים בגיוון והכלה בקרב א.נשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: D7.A54
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלנים לבחינת בקשות אשראי עבור הקרן בערבות מדינה

כלכלנים לבחינת בקשות אשראי עבור הקרן בערבות מדינה

BDO

08/10/2025

תיאור תפקיד:
בעל/ת ניסיון בבחינה או כתיבה של בקשות אשראי? אנחנו מחפשים אותך 

- בחינה והערכה של בקשות להלוואות המוגשות על ידי עסקים קטנים ובינוניים 
- בחינת המסמכים והנתונים הפיננסיים המצורפים לבקשות 
- ביצוע ביקורים בעסקים לטובת גיבוש חוות הדעת
- קיום קשר עם מגישי הבקשות לצורך הבהרות ושלמות המידע הנדרש
- כתיבת חוות דעת והמלצות לגורמים המוסמכים 

עבודה היברידית באזור המרכז, התחלת עבודה מיידית 


דרישות:
- בעלי השכלה אקדמית בתחום הכלכלה, חשבונאות, מנהל עסקים, או תחום רלוונטי אחר
- ניסיון קודם בבחינת בקשות אשראי - יתרון 
- ידע בניתוח דוחות כספיים והבנת הנתונים הפיננסיים 
- יכולת עבודה עצמאית ועמידה בלוחות זמנים 
- יחסי אנוש מעולים וסטנדרט שירות גבוה
- אחריות, דיוק ויכולת ארגון גבוהה
- ניידות
- עצמאים, בעלי תעדת עוסק מורשה - חובה!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00224
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן/ית /רו"ח

כלכלן/ית /רו"ח

TOP SOFT

08/10/2025

תיאור תפקיד:
אנחנו בקבוצת טופ גרופ תוכנה מחפשים כלכלן/ית או רו"ח לאחר התמחות עם תשוקה לעולם העסקים והטכנולוגיה, שרוצה להיות חלק משמעותי מחברה מובילה וצומחת.
מה התפקיד כולל?
אחריות מלאה על ניהול רישום הכנסות והוצאות מול ספקי התוכנה שלנו.
טיפול בחידושי חוזים מול לקוחות וחידוש הסכמי ספקים.
ניתוח דוחות ניהוליים ודוחות כספיים בנושאי רווחיות החברה.
אחריות לניתוח תוצאות רבעוניות והצגת תובנות להנהלה.
דרישות:
-תואר ראשון בכלכלה / חשבונאות – חובה.
-לפחות 3 שנות ניסיון רלוונטי (או רו"ח לאחר התמחות – יתרון לניסיון ב-BIG4).
-עדיפות לניסיון מחברות הייטק / תוכנה / פרויקטים.
-היכרות עם Priority – יתרון משמעותי.
-ניסיון בעבודה עם דוחות כספיים והנהלת חשבונות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 13137
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רפרנט/ית פיתוח עסקי - החלפה לחל"ד

רפרנט/ית פיתוח עסקי - החלפה לחל"ד

BDO

08/10/2025

תיאור תפקיד:
לפירמת BDO מהמובילות בישראל דרוש/ה רפרנט/ית פיתוח עסקי למחלקת ESG- החלפה לחופשת לידה.
איך יראה יומך?
• ניהול מספר ממשקי עבודה מול גורמים בכירים בפירמה
• תמיכה וסיוע בגיבוש תכנית עבודה שיווקית ומכירתית בשיתוף יחידות שונות בפירמה
• ייזום ופרואקטיביות אל מול הממשקים בארגון ליישום והטמעת תכנית העבודה
• בנייה והובלה של מהלכי שיווק כולל גיבוש הצעות ערך ותכנים והעברת בריף לצוות השיווק
• תמיכה וניהול בכל הקשור לתהליך המכירה – כולל ניהול פלטפורמת הCRM
• הכנה ועדכון של חומרים שיווקיים נדרשים
• איתור והגשת מכרזים
**התפקיד הינו החלפה לחופשת לידה לתקופה של 6-8 חודשים **
דרישות:
• תואר ראשון במנהל עסקים/ תקשורת / שיווק – חובה
• ניסיון עבודה בארגון גדול – יתרון
• רקע בתחום הESG / כלכלה – סביבה ורגולציה - יתרון משמעותי
• ניסיון בניהול ועבודה מול לקוחות / ממשקים - יתרון
•בעל/ת יכולת ניהול וארגון תהליכי פיתוח עסקי, ניסיון בתכנון והפקת פעילות פיתוח עסקי (כגון כנסים, וובינרים, פרסום תכנים מקצועיים) - חובה
• הבנה ואוריינטציה לשיווק ומכירות
• יכולת עבודה תחת לחץ ומול מספר גורמים שונים בפירמה
• יכולת הבעה טובה בכתב ובע"פ
• יצירתיות וגמישות מחשבתית, קריאטיביות
• אסרטיביות, יכולת הובלה והנעת תהליכים מול גורמים בכירים
• יחסי אנוש מעולים, תקשורת בין אישית טובה, תודעת שירות גבוהה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3693
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

בודק/ת בקשות אשראי מהקרן להלוואות בערבות מדינה

בודק/ת בקשות אשראי מהקרן להלוואות בערבות מדינה

BDO

08/10/2025

תיאור תפקיד:
  • בחינה והערכה של בקשות להלוואות המוגשות על ידי עסקים קטנים ובינוניים 
  • בחינת המסמכים והנתונים הפינסיים המצורפים לבקשות 
  • תיאום וביצוע ביקורים בעסקים 
  • גיבוש וכתיבת חוות דעת והמלצות לגורמים המוסמכים 
  • קיום קשר עם מגישי הבקשות לצורך הבהרות ושלמות המידע הנדרש 
דרישות:
בעלי השכלה אקדמית בתחום הכלכלה, חשבונאות, מנהל עסקים, או תחום רלוונטי אחר- חובה
ידע מעמיק בניתוח דוחות כספיים והבנת הנתונים הפיננסיים- יתרון
ניסיון קודם בבחינת בקשוות אשראי- יתרון
יכולת עבודה עצמאית ועמידה בלוחות זמנים- יתרון
אחריות, דיוק ויכולת ארגון- יתרון
ניידות- יתרון
עצמאי- עוסק מורשה/ פטור/ חברה בע"מ- יתרון

*התקשרות בחוזה נותן שירותים, תשלום פר בדיקה
*עבודה היברידית
*התחלת עבודה מיידית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00217
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - חיפה והכרמל
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תמיכה אפליקטיבית במערכת ERP PRIORITY

תמיכה אפליקטיבית במערכת ERP PRIORITY

מידעטק טכנולוגיות מידע בע''מ

08/10/2025

תיאור תפקיד:
    תמיכה אפליקטיבית וליווי לקוחות על מערכת ERP.
    אפשרות לעבודה היברידית לאחר התמקצעות.

    משרה מלאה וקבועה
    תנאים מצויינים!

דרישות:
תואר ראשון או הנדסאי/ית בתחומים מגוונים כגון – חשבונאות / תעשיה וניהול / כלכלה / לוגיסטיקה ועוד.
ידע פיננסי - יתרון.
אוריינטציה למערכות ממוחשבות.
תודעת שרות גבוהה.
יכולת ביטוי גבוהה ושליטה מלאה בעברית- חובה.
    הכרת מערכת PRIORITY – או מערכות ERP אחרות - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00055
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
אילת - אילת והערבה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

בק אופיס בבית השקעות בת"א - לא נדרש ניסיון!

בק אופיס בבית השקעות בת"א - לא נדרש ניסיון!

כיוון השמה - הבית שלך לקריירה

08/10/2025

תיאור תפקיד:
לבית השקעות דרוש/ה רפרנט/ית תפעול גמל לצוות עמיתים ומידע.
במסגרת התפקיד:
* הקמת חשבונות במערכת
* טיוב ועדכון נתוני עמיתים
* ביצוע בקרות על מסמכים עפ"י חוקיות ופרמטרים מוגדרים ומובנים
* עמידה ביעדי איכות, תפוקות וזמני טיפול
דרישות:
* שליטה בתוכנות אופיס - חובה
* יכולת ירידה לפרטים - חובה
* יסודיות וקפדנות - חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4438
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Internal Audit Consultant

Internal Audit Consultant

Deloitte

08/10/2025

תיאור תפקיד:
ל-Deloitte, הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון, דרוש/ה ג’וניור/ית לביקורת פנים במגזר הפיננסי למשרה התחלתית.
התפקיד כולל ייעוץ בתחום ניהול הסיכונים לחברות מובילות במגזר הפיננסי, ביצוע פרויקטים של ביקורת פנימית, ייעוץ בתחום הביקורת הפנימית, סקר סיכונים וסקרי ציות, וכן כולל היכרות עם מתודולוגיות מתקדמות לניהול והערכת סיכונים, חשיפה לגורמים בכירים במשק והזדמנויות פיתוח נרחבות.

דרישות:
    * תואר ראשון רלוונטי - חובה; יתרון למוסדות אקדמיים מובילים
    * ניסיון באקסל / SQL - יתרון
    * היכרות עם שוק ההון / מוסדות פיננסים - יתרון
    * אנגלית טובה - חובה
    * סקרנות ורצון ללמוד

*המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
*אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00462
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
1 2 3 4 5 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!