תיאור תפקיד:
The Role As a Finance and bookkeeping associate, you'll support essential financial operations that keep our dynamic organization running smoothly and compliantly. Assist with the monthly financial close process, including tracking and follow-up tasks Assist the bookkeeper with the day to day bookkeeping. Create and manage requisitions and Archers for supplier payments Administer and manage Bill.com tasks, acting as budget owner or system admin for specific budgets Review and validate international travel reports and event-related receipts Capture, organize, and archive financial documentation such as invoices, vendor records, and reports Support vendor offboarding processes and assist with finance tasks related to new banking operations Manage the “Jgive” donation platform from A to Z Help prepare budgeting tools ("baskets") for budget owners during budget planning cycles Provide general support for office finance preparations, especially during new floor transitions
דרישות:
Requirements Bookkeeper 1+2 certification – a must 0–2 years of experience in bookkeeping, finance, or administrative roles Basic familiarity with bookkeeping tools and platforms Strong Excel and document organization skills Tech-Savy Excellent attention to detail and time management High level of responsibility and ability to maintain confidentiality Fluent in English and Hebrew proficiency Eagerness to grow within a fintech environment—no task is too small or too big Experience with Workday – an advantage
Flexible hybrid model: 3 days a week in our Jerusalem office היקף משרה: מלאה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
522312
אזור:
מרכז - מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים אנליסט/ית פיננסי/ת מוכשר/ת להצטרף לצוות שלנו. במסגרת התפקיד: ביצוע ניתוחים כלכליים-פיננסיים מעמיקים להערכת ביצועי החברה, תוך פיתוח ושימור מודלים פיננסיים לניתוח מגמות שוק ורווחיות. - ניתוח מאגרי מידע גדולים לזיהוי תובנות והמלצות לשיפור אסטרטגיות עסקיות. כמו ---שיתוף פעולה עם צוותים שונים להטמעת הממצאים -ניהול והכנת מודלים לחישוב עמלות מכירה, תוך הצעת תובנות לשיפור מבני עמלות ותמריצים. - שיתוף פעולה עם צוות התשלומים לניתוח מגמות גבייה וזיהוי סיכונים פוטנציאליים, והכנת דוחות לצורך שיפור תהליכי הגבייה. המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
- תואר ראשון במימון או כלכלה - הבנה בתחומי פיננסים, כלכלה, שיווק ותשלומים - ניסיון מוכח כאנליסט/ית פיננסי/ת או בתפקיד דומה בתעשיית האונליין. - שליטה במידול פיננסי ובניתוח כמותי. - כישורים אנליטיים ופתרון בעיות מצוינים. - יכולות תקשורת והצגה ברמה גבוהה. - יכולת עבודה בלחץ ועמידה בלוחות זמנים. - שליטה בתוכנות פיננסיות וכלי BI (כגון Power BI, Excel).
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
512821
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אנלחטיבת ניהול הסיכונים ב-Deloitte, פירמת הייעוץ המובילה והגדולה בעולם, דרוש/ה אנליסט/ית. במסגרת התפקיד ייחשף/תחשף העובד/ת למתודולוגיות מתקדמות לניהול והערכת סיכונים, חשיפה לגורמים בכירים במשק והזדמנויות פיתוח נרחבות. תיאור המשרה: התפקיד כולל ייעוץ בתחום ניהול הסיכונים לחברות המובילות במשק, במגוון ענפי בסקטור הפיננסי לרבות: Fintech, Hi-Tech, בנקים, שוק ההון ועוד. חשיפה רחבה לפירמה הגלובלית לרבות אימוץ פרקטיקות מובילות ופיתוח מתודלוגיות ופרקטיקות מקומיות, מול המומחים המהווים את חוד החנית של תחום ניהול הסיכונים. התפקיד מאתגר, ייחודי וכולל זיקה לעולמות הכלכלה והפיננסים, האסטרטגיה, טכנולוגיה, משפטים ופסיכולוגיה, ייעוץ ארגוני ועוד.
דרישות:
תואר ראשון ממוסדות אקדמאיים מובחרים – תואר בכלכלה/מנהל עסקים/ניהול/דומה – יתרון, הצטיינות - יתרון; אנגלית ברמה גבוהה – חובה התפקיד דורש יוזמה וראש גדול, עצמאות, עבודת צוות, עבודה בסביבה דינמית, יכולות ניתוח והסקת מסקנות ויכולות ניסוח גבוהות ניסיון בתחום ניהול סיכונים – יתרון תואר שני רלוונטי – יתרון
***אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00469
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחבר כ"א לבניה דרוש/ה עובד/ת מסור/ה לאיסוף שכר מהקבלנים והעובדים, הקלדתם במערכת ועזרה למחלקת השכר המשרה חלקית - 08:00-12:00 - גמיש מיקום בני ברק
דרישות:
הכרת מערכות מחשב - חובה אנגלית ברמה טובה - חובה דייקנות
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00897
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה הממוקמת בכפר-סבא דרוש/ה רפרנט/ית גבייה. תיאור המשרה : דרוש/ה רפרנט/ית גבייה להשתלבות בצוות אשראי וגביה. עבודה מול לקוחות עסקיים ומול סוכני מכירות, התאמת כרטסות, הפקת דוחות גיול ביצוע מעקב אחר תנאי התשלום. הפקת חשבוניות, עבודה מול פורטל ספקים, ביצוע פקודות שומה.
דרישות:
ניסיון קודם בתפקידי גביה - חובה ניסיון בהנהלת חשבונות ניסיון בתוכנת פריורטי - יתרון משמעותי יכולת עבודה עצמאית ובצוות תקשורת בינאישית טובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5336
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למשרד עו"ד יוקרתי בבסר סיטי בפתח תקווה דרוש/ה פקיד/ת הנהל/ת חשבונות - לעבודה מהמשרד - להוצאת חשבוניות, התאמות בנקים, ועוד. ניסיון חובה של שנה בהנהלת חשבונות!!! סביבת עבודה מעורבת (גברים ונשים). א-ה 8:00-16:00 - ללא גמישות בשעות. שכר גלובלי 8,000-9,000 ש"ח ברו' (תלוי בניסיון המדוייק) + תנאים מהממים!!!
דרישות:
ניסיון חובה של שנה בהנהלת חשבונות!!! סביבת עבודה מעורבת (גברים ונשים).
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
j_PVR68i9HZHdW
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
מנהל.ת חשבונות באוטודיל-משרה שלא תרצו לפספס!! הצטרפו לאוטודיל מבית צ’מפיון במשרת מנהל.ת חשבונות מנוסה, לעבודה כחלק מצוות מקצועי ודינמי במחלקת הכספים. המשרה כוללת אחריות על ספקים, בנקים, כרטיסי אשראי ומשימות שוטפות בצוות הכספים – עם אופק מקצועי ותנאים מצוינים. מה בתפקיד? רישום ובקרה על הוצאות ספקים לפי סניפים. טיפול בכרטיסי אשראי – רישום הוצאות והתאמות. רישום הוצאות קופות קטנות. סידור עסקאות אנשי מכירות לפי נהלי הנהלת חשבונות. משימות נוספות בצוות הכספים בהתאם לצורכי המחלקה.
דרישות:
דרישות: הנהלת חשבונות סוג 2/3 – חובה. ניסיון של לפחות 3 שנים בהנהלת חשבונות. שליטה מלאה באקסל. ניסיון ב-SAP Business One – יתרון משמעותי. דיוק, סדר וארגון, יכולת עבודה בצוות ובאופן עצמאי, חריצות וראש גדול. זו ההזדמנות שלך להצטרף למחלקת כספים מובילה, בסביבה מקצועית, מאתגרת ובעלת אופק!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
j_lpl8EflHVHGr
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לחברה וותיקה בא"ת ברקן - מול אריאל דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 2. עבודה על לקוחות - בעיקר בתחום הגביה. שנה ניסיון בהנהלת חשבונות + ניסיון משמעותי בגביה - חובה. ניסיון בעבודה על פריוריטי - יתרון. א-ה 8:00-16:30 - ללא גמישות בשעות. שכר גלובלי 10,500 ש"ח ברו' + תנאים מהממים!! א-ה
דרישות:
שנה ניסיון בהנהלת חשבונות + ניסיון משמעותי בגביה - חובה. ניסיון בעבודה על פריוריטי - יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
j_Q5kWyF6HZH4r
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|