תיאור תפקיד:
תיאור תפקיד – רכזת תפעול תיאור כללי: רכזת התפעול אחראית על ניהול ותיאום תהליכים לוגיסטיים, אדמיניסטרטיביים ותפעוליים בארגון. תפקידה לוודא התנהלות שוטפת ויעילה של מערך התפעול תוך עבודה מול ספקים, מנהלי סניפים וגורמים פנים-ארגוניים נוספים. תחומי אחריות: • תיאום פעילות התפעול והלוגיסטיקה בארגון. • מתן מענה ופתרון בעיות לעובדים ולמנהלים בתחום התפעול. • עבודה מול ספקים, ניהול זמנים הזמנות לטיפול בתקלות • טיפול בנושאים אדמיניסטרטיביים. • תפעול מערכות מידע רלוונטיות. • סיוע בארגון אירועים, כנסים ופעילויות מיוחדות בהתאם לצורך.
דרישות:
דרישות התפקיד: • ניסיון קודם בתפקיד דומה – יתרון. • יכולת ארגון וניהול משימות ברמה גבוהה. • יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה מול ממשקים רבים. • שליטה מלאה ביישומי Office, כולל Excel. • יתרון הכרות עם COMAX • יכולת עבודה תחת לחץ ועמידה בלוחות זמנים. • אחריות, יוזמה וראש גדול.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5266
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה בינלאומית חזקה ומוכרת דרושים/ות עובדים/ות למגוון תפקידים פיזיים במחלקת הלוגיסטיקה: נציגי/ות מילוי, נציגי/ות איסוף הזמנות, מרכיבי/ות רהיטים, מלגזנים/ות (לבעלי רישיון) מה מציעים? שכר מתגמל $$ קליטה כעובדי חברה מהיום הראשון! ארוחות מסובסדות בחדר אוכל מתנות לימי הולדת וחגים, ימי כיף, גיבושים טיול לחו"ל מערך הסעות, מדים ונעלי עבודה הנחה של 20% על מוצרי החברה אפשרויות פיתוח וקידום ועד עובדים עם מגוון הטבות והנחות
דרישות:
מה צריך? נכונות לעבודה פיזית – חובה! הזדמנות מצוינת להצטרף לארגון בינלאומי יציב ומתגמל, עם תנאים שלא מוצאים בכל מקום!
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
איקאה 267560
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
בתפקיד זה תהיו אמונים/ות על הובלת תרבות של מצוינות תפעולית, תכנון ויישום תוכניות עבודה אסטרטגיות, וקידום חדשנות טכנולוגית לשיפור ביצועים וחיסכון בעלויות. מדובר בהזדמנות יוצאת דופן להשפיע באופן משמעותי על תהליכי הליבה של הארגון ולהיות חלק מצוות מוביל ומקצועי. תחומי אחריות עיקריים: ניהול תוכניות עבודה ושגרות ניהול: תכנון, מעקב וניהול שוטף של תוכניות עבודה במערך הלוגיסטיקה. ניהול ביצועים, ניתוח נתונים וניהול ידע: ניתוח מעמיק של נתונים, זיהוי מגמות והסקת מסקנות לשיפור. הובלת תחום ניתוח הנתונים באמצעות BI ו-Big Data: שימוש מתקדם בכלי BI ו-Big Data להפקת תובנות עסקיות. חדשנות טכנולוגית וטרנספורמציה דיגיטלית: איתור, הטמעה והובלה של פתרונות טכנולוגיים חדשניים. בקרה תקציבית וייעול משאבים: ניהול תקציבים, זיהוי והטמעת תהליכי ייעול וחיסכון. הובלת פרויקטים רוחביים ושיפור מתמיד: הובלה של פרויקטים מורכבים לשיפור תהליכים וביצועים. פיתוח והכשרה מקצועית: קידום ידע מקצועי ופיתוח מיומנויות בקרב צוותי הלוגיסטיקה.
דרישות:
השכלה: תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול או לוגיסטיקה (תואר שני - יתרון משמעותי). ניסיון: 3-5 שנות ניסיון בתחום הלוגיסטיקה / ניהול פרויקטים / מצוינות תפעולית. כלים טכנולוגיים: שליטה במערכות BI (יתרון משמעותי!). ניהול תקציב: ניסיון מוכח בניהול תקציב ובקרה. יכולות ניהול והובלה: יכולת ניהול צוותים חוצי ארגון, הובלת שינויים תרבותיים וחדשנות טכנולוגית. הובלת תהליכים: ניסיון מוכח בהובלת תהליכי ייעול וסטנדרטיזציה. כפיפות ושיתופי פעולה: כפיפות ישירה למנהל צוות מובילי מצוינות, עבודה מקצועית מול הנהלת הלוגיסטיקה וראשי תחום במחלקת טרנספורמציה עסקית, ושיתוף פעולה שוטף עם מוביל/ת מצוינות נוסף/ת. סביבת עבודה: יכולת לעבוד בסביבה דינמית ולהוביל תהליכי שינוי במקביל לתפעול שוטף.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5972
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת משקאות מובילה בתחומה דרוש/ה נהג/ת סמיטריילר למפעלים ברחבי הארץ – ללא עבודה פיזית!! מה כולל התפקיד? שינוע סחורות ומכליות ללקוחות תעשייתיים בפריסה ארצית עבודה במשמרות בוקר/צהריים – עד סיום קו החלוקה! תנאים מצוינים למתאימים: בסיס משתלם + מענקי התמדה גבוהים קליטה כעובד/ת חברה מהיום הראשון משכורת 13, ממוצרי החברה חינם כל חודש ועוד שלל תנאים מפנקים!
דרישות:
דרישות חובה: ניסיון של שנה לפחות על סמיטריילר קורס קשירת מטענים רוצה להצטרף לחברה רצינית וליהנות מתנאים מעולים? שלח/י קורות חיים עכשיו!
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
270113 החבר המרכזית
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה שהיא חלק מתאגיד בינלאומי בתחום האוטמציה רכזת שרשרת טספקה ו BACK OFFICE - טיפול בקבלת לידים למחלקת המכירות והנפקת הצעות מחיר. - קבלת הזמנות מלקוחות וטיפול בהן משלב הקבלה ועד לאספקה. - תיאום אספקות מול לקוחות וגורמים פנימיים בחברה. - מתן מענה מקצועי ויעיל ללקוחות ושמירה על קשר רציף איתם. - פתרון בעיות ותקלות בתהליך ההזמנה והאספקה - עבודה רציפה מול מחלקת המכירות ותמיכה אדמיניסטרטיבית למהנדסי המכירות . - עבודה מול ממשקים בארגון: טכני, שרות, לוגיסטיקה,מכירות, מחסן, ועוד.
דרישות:
- תודעת שירות גבוהה ותקשורת בינאישית טובה. - יכולת תפקוד תחת לחץ, בעל/ת יוזמה, ראש גדול, סדר וארגון, יעילות ואסרטיביות. - יכולת עבודה עצמאית ובצוות. - גמישות ויכולת הסתגלות לשינויים. - מחויבות לעמידה בלוחות זמנים. משרה מלאה 8:00-17:00 (ניתן לבדוק אפשרות להתחלת עבודה מוקדמת יותר), מיקום משרה -מודיעין (ישפרו סנטר)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19132
אזור:
מרכז - מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת, הזמנות מלאי, הנפקת תעודות, הזנת נתונים. שעות עבודה א'-ה' משעה 08:00 – 17:00 עם אפשרות לשעות נוספות. עד 19:00 יום ו' - עד 13:00- לא כל שישי שכר 40 ₪ שעות נוספות חובה.
דרישות:
ידע בסיסי במחשב ידע בתוכנות האופיס. עמידה בתנאי לחץ. עבודה קודמת בלוגיסטיקה - יתרון עבודה קודמת באדמיניסטרציה - יתרון
היקף משרה:
לפי שעות
קוד משרה:
JB-00308
אזור:
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה יצרנית ויציבה באשקלון דרוש/ה מלגזן רציני/ת עם ניסיון ורישיון למלגזה – לעבודה קבועה עם תנאים מצוינים! מהות התפקיד: – קבלת סחורות וחתימה על תעודות משלוח – אחריות על סדר, ניקיון וארגון החצרות – ניהול שוטף של מחסן חומרי הגלם – עבודה יומיומית עם מלגזה שעות וימי עבודה: – א'-ה' | 06:30–17:00 – משרה מלאה בלבד שכר ותנאים: – שכר התחלתי: 45 ש"ח לשעה – תנאים סוציאליים מלאים – עבודה קבועה ולטווח ארוך בחברה ותיקה ואיתנה רוצה להשתלב בצוות מקצועי ולקבל יציבות תעסוקתית? שלח/י קורות חיים עכשיו!
דרישות:
– רישיון על מלגזה – חובה – ניסיון קודם בעבודה על מלגזה – חובה – אחריות, סדר ויכולת עבודה עצמאית – נכונות לעבודה פיזית בשטח – המשרה ממוקמת באשקלון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
13471
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
|
תיאור תפקיד:
לחברת יבוא ושיווק גדולה וותיקה בהר טוב ב' ליד בית שמש דרוש/ה מלקט/ת ו/או בודק/ת הזמנות ימים א - ה , שעות 7:00 / 8:00 - 17:00 / 18:00 40 ש"ח + בונוסים. יוצא ממוצע של 43 - 47 ש"ח לשעה. יש הסעות מירושלים ובית שמש
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
J-3280
|
תיאור תפקיד:
באזור אשדוד למחסן דרוש/ה מלקט
שעות העבודה מ08.00 עד 17.00
יש הסעות
דרישות:
ניסיון בעבודה -יתרון
רוסית - יצרון *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-397524
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה פקיד/ת ייבוא לארגון מוביל בתחומו בניר צבי דרישות התפקיד: טיפול בהזמנות ומשלוחים מול ספקים בחו"ל, מעקב ובקרה אחר הזמנות הכוללת עבודה שוטפת מול יצרנים. אחריות על תשלומים, טיפול בעלויות משלוח ובדיקת הצהרות יבוא. תנאים: משרה מלאה, ימים א'+ ג' עד 17:00. שאר השבוע עד 16:00. ללא ימי שישי שכר- 9K * כניסה כעובד חברה מהיום הראשון, תנאים מעולים למתאימים.
דרישות:
ידע וניסיון באנגלית ברמה גבוהה - חובה. שליטה בתוכנות אופיס בדגש על אקסל - חובה עבודה עם מערכת BOSA NOVA - יתרון. ידע וניסיון ביבוא- יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
52103
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
אנו מחפשים מנהל/ת לוגיסטיקה ומחסנים עם ניסיון ומוטיבציה להצטרף לצוות שלנו. התפקיד כולל ניהול שוטף של מערך הלוגיסטיקה והמחסנים, תכנון אסטרטגי ואחריות על זרימת הסחורות והשירותים. העבודה דורשת מחויבות לשעות נוספות ולעיתים הגעה בימי שישי. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
דרישות:
אנו מחפשים מנהל/ת לוגיסטיקה ומחסנים עם ניסיון ומוטיבציה להצטרף לצוות שלנו. התפקיד כולל ניהול שוטף של מערך הלוגיסטיקה והמחסנים, תכנון אסטרטגי ואחריות על זרימת הסחורות והשירותים. העבודה דורשת מחויבות לשעות נוספות ולעיתים הגעה בימי שישי. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד דרישות: - ניסיון קודם בניהול לוגיסטיקה ומחסנים - ניסיון קודם בהפצה- חובה - יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת, הכרת מערכת נילוסופט יתרון - נכונות לעבודה מאומצת ובשעות נוספות - אחריות ויכולת ניהולית גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
819139
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
הזדמנות מצוינת להשתלב בעבודה יציבה בתחום הרכב — תנאים מצוינים, שכר גבוה ואווירה מקצועית ונעימה! מהות התפקיד: – ניהול וסידור מלאי חלפי רכב – קבלה, ליקוט וניפוק סחורה – עבודה מול ספקים וצוות המוסך – שמירה על סדר, ניקיון ונהלי בטיחות במחסן תנאים: – משרה מלאה: א'-ה' 07:30–16:30 – מיקום: ראשון לציון – שכר גבוה ומתגמל למתאימים – תנאים סוציאליים מלאים עפ"י חוק – סביבת עבודה מקצועית ויציבה מחפש/ת עבודה מסודרת עם תנאים מעולים בתחום הרכב? שלח/י קורות חיים עכשיו!
דרישות:
– ניסיון קודם כמחסנאי/ת – יתרון – נכונות לעבודה פיזית – אחריות, סדר ויכולת עבודה בצוות – מוסר עבודה גבוה ויחסי אנוש טובים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
13645
אזור:
מרכז - בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דיפלומט ישראל מזמינה אותך להצטרף להצלחה ומגייסת פקיד/ה שע"מ קוסמטיקה. שליטה והפעלת מערכות רלוונטיות כגון סאפ / פריוריטי - תהליכים ומשימות, תחזוקת בסיס נתונים הפעלת פעילות שוטפת בהתאם לנהלים ושיטות העבודה שהוגדרו ניהול מלאי חומרי גלם, עבודה עם דו"חות תפעוליים שונים לניהול ובקרת הפעילות קשר שוטף עם לקוחות פנים ארגוניים וחיצוניים מתן מענה מקצועי שוטף לעובדי המחלקה יד ימינה של מנהלת המחלקה, גיבוי ותמיכה, ביצוע וניהול פרויקטים שוטפים שונים.
דרישות:
שליטה באקסל - חובה. אופיס (מיילים) ייתרון. מוסר עבודה גבוה, יכולת ניהול עצמית (משימות וזמן), מוטיבציה ותודעת שרות גבוהה, יכולת לימוד עצמי, אסרטיביות, יכולת עבודה בצוות, אמינות, ראש גדול, נעים ואדיב, שרותי, יכולת עבודה תחת עומס ולחץ
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00179
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה איש/אשת Back Office המחבר/ת בין השטח למטה – בין סוכני המכירות, המרכזים הלוגיסטיים, מחלקת הכספים, והנהלת החברה. התפקיד כולל דוחות, ניהול ממשקים, אחריות על תהליכים לוגיסטיים, תמחור והזדמנויות מסחריות. מתאים למי שמחפש/ת תפקיד עם אחריות, השפעה וראש גדול – עם אהבה לאקסלים ולפרטים הקטנים. תחומי אחריות: קשר עם הסוכנים בשטח: תמיכה שוטפת וניהול ממשק יומיומי עם סוכני המכירות תיאום בין הסוכנים למטה והעברתו המדויקת של מידע תפעולי ומסחרי תפעול ולוגיסטיקה: תיאום מול המרכזים הלוגיסטיים והפקת דוחות תפעוליים שוטפים ניהול מלאי ומעקב אחר זמינות מוצרים טיפול בחשבוניות לקוחות וסגירת חודש מול הנהלת חשבונות מסחר ושיווק: ניתוח דוחות מכירות, מלאי ונראות זיהוי מגמות והזדמנויות עסקיות מהשטח שותפות בבניית פעילויות שיווקיות ומבצעים מסחריים ניהול מחירונים ועדכון שוטף בהתאם למדיניות השיווקית ניתוח ודוחות: הפקת דוחות תקופתיים באקסל – מכירות, מלאי, נראות זיקוק נתונים לצורך תובנות והצעות לשיפור בנייה ועדכון של קבצי עבודה ודוחות הנהלה
דרישות:
דרישות תפקיד: ניסיון קודם בתפקידי בק אופיס / תפעול / מכירות – חובה שליטה גבוהה מאוד באקסל – כולל פונקציות מתקדמות (Pivot, VLOOKUP, נוסחאות) – חובה יכולת ניתוח נתונים והבנה מסחרית ניסיון בעבודה עם ממשקים רבים ויכולת תיאום גבוהה סדר וארגון, דייקנות ויכולת ניהול מספר משימות במקביל עצמאות, יוזמה ויכולת לזהות בעיות ולהציע פתרונות יחסי אנוש מצוינים, שירותיות גבוהה, תקשורת בינאישית מעולה נכונות לעבודה בתל אביב, קו רכבת
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
884882
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות
|
תיאור תפקיד:
למרלוג של חברה רפואית גלובאלית באזור כפר סבא דרוש/ה מחסנאי/ת בכיר/ה. ****מחסן נקי, ממוזג ומסודר!******** א-ה שעות 08:00-17:00 – נכונות לתגבר ב5 בבוקר מדי פעם. שעות נוספות/ימי שישי ע"פ הצורך תיאור התפקיד: עבודה על פי נהלי הארגון ותהליכי העבודה, ניהול צוות, ניהול משימות המחלקה תוך עמידה ביעדי המחלקה והארגון, אחריות על יישום כלל התהליכים הלוגיסטיים במחלקה עבודה בסביבה תפעולית, ממשקי עבודה עם מחלקות מקבילות – רכש, שירות לקוחות, מכירות ניהול וטיפול קליטת מוצרים חדשים ו/או כל גידול אחר במחלקה, מתן מענה לוגיסטי לצרכי הארגון שיעלו מעת לעת תוך תמיכה בשאר משימות הצוותים במרכז הלוגיסטי. שכר הולם \+ תשלום אשל (בנטו)
דרישות:
יכולת מוכחת להוביל צוות עובדים. ניסיון במחסן ממוחשב - חובה. שליטה במערכות ERP ואפליקציות MS Office שליטה באנגלית בסיסית ניידות (תשלום נסיעות לפי קילומטרז').
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
226502
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|