תיאור תפקיד:
לחברת ייעוץ והכוונה מובילה באשדוד דרוש/ה יועץ/ת לימודים טלפוני/ת לתפקיד משמעותי באווירה צעירה ודינמית. תיאור התפקיד: מתן ייעוץ והכוונה טלפונית למתעניינים בלימודים (ללא מכירות!) ליווי אישי ומקצועי של מתעניינים משלב ההתעניינות ועד סגירת התהליך השתלבות בצוות איכותי ומשפחתי
תנאים מעולים למתאימים/ות:
- שכר ממוצע של 45–39 ₪ לשעה
- הכשרה מקצועית על חשבון החברה
- אפשרות לעבודה היברידית (מהבית) לאחר כחודש הכשרה
- אווירה צעירה, תחרויות, פרסים וערבי גיבוש
- גמישות בשעות – 6–8 שעות ביום, בוקר / ערב לפי בחירה
- מתאים גם לסטודנטים/ות, חיילים/ות משוחררים/ות והורים
שעות פעילות המוקד: א’-ה’ 9:00–18:00 | ו’ לסירוגין 9:00–14:00
דרישות:
- זמינות למינימום 4 משמרות שבועיות
- ידע בסיסי בהפעלת מחשב
- תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות
- ניסיון קודם בשירות/טלמיטינג – יתרון
מחפשים עבודה עם משמעות, אנשים טובים ואווירה מנצחת?שלחו קורות חיים כבר עכשיו והצטרפו אלינו!
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-1445
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון
|
תיאור תפקיד:
לקליניקה בתל אביב דרוש/ה מנהל/ת תפעול וחווית לקוח, התפקיד כולל: ניהול עובדים ניהול שוטף של כלל צוות הקליניקה - מתאמות ייעוצים, צוות קבלה, אחראיות תחומי האסתטיקה, אדמיניסטרציה ותחזוקה. חלוקת משימות, מעקב ביצוע, שיחות אישיות תקופתיות ומשוב שוטף. קיום ישיבות צוות שבועיות, ניהול יומנים ומעקב אחרי מדדים תפעוליים. תיאום בין מחלקות: ייעוצים, שירות, רפואה ושיווק (כולל עבודה מול ספקים חיצוניים) ניהול מסע הלקוח מקצה לקצה אחריות מלאה על חוויית הלקוח מהפנייה הראשונית ועד לאחר הניתוח. בקרה על זמני תגובה, איכות שיחות המכירה, מענה במייל/וואטסאפ וליווי צמוד. ווידוא שכל לקוח/ה מקבלת חוויה אישית, אחידה ומדויקת לאורך כל התהליך. תיאום והעברת מידע חלקה בין שלבים, פיקוח על עמידה בהבטחות שירות וניהול ציפיות לקוח. ניהול תהליכי שירות ומכירה פיקוח על עבודת מתאמות הייעוצים והיועצות - שימוש בתסריטי שיחה מאושרים, שמירה על פרוטוקול שיחות והודעות בהתאם לנוהל תיאום ייעוצים החדש. בקרה על איכות השירות, יחס אישי, מקצועיות ותיעוד שוטף במערכת הראפיד. ניתוח נתונים תפעוליים ומסחריים לטובת שיפור יחס ההמרה בכל הפאנל - מהלידים לייעוצים, מייעוצים לניתוחים ומניתוחים לטיפולים חוזרים. איסוף ופענוח משובים מלקוחות לצורך שיפור מתמיד בשירות ובחוויה. הובלת תהליכי "סגירת מעגל טיפול" - לפני ואחרי הניתוח. .שגרות תפעול וניהול יומיומי ניהול ישיבות תפעול יומיות ושבועיות עם הצוות. אחריות על תכנון ותיאום יומנים, תיעדוף משימות וניהול זמינות יועצות ורופאים. בקרה על קליטת לידים, ניהול עומסים ועמידה בזמני תגובה. ניהול ויישום של מערכות המידע במרפאה (ראפיד וכלים דיגיטליים נוספים) שיפור מתמיד
דרישות:
אייה מערכתית וניהול רוחבי של צוותים ותהליכים. • ניסיון מוכח בניהול צוותי שירות/ייעוץ/מכירה (לפחות 5 עובדים) • שליטה במערכות CRM וניסיון בניתוח נתונים תפעוליים. • אוריינטציה עסקית, הבנה חדה של חוויית לקוח ומסע צרכני. • יחסי אנוש מעולים, אסרטיביות, ניהול זמן גבוה ויכולת פתרון בעיות בזמן אמת.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-6878
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
איתוראן | מקום שנותן מקום גם למי שאוהב רכבים, מקצועיות ומומחיות למי זה מתאים? לסטודנטים, חיילים משוחררים, הורים - ובעיקר למי שמכיר את עולם הרכב מה תעשו? תספקו שירות ליבואני רכב במוקד BIG – תעזרו ותתנו מענה מקצועי. המוקד פעיל 24/7 עם משמרות נוחות.
דרישות:
יכולת התחייבות ל-3-4 משמרות בשבוע גישה חיובית, שירותית ואנרגטית כושר ביטוי ברמה גבוהה יכולת עבודה עצמאית ובצוות ניסיון במוקדי שירות – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
609
אזור:
מרכז - תל אביב, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
במסגרת התפקיד: -מתן מענה מקצועי ומותאם אישית ללקוחותינו הבינלאומיים -הדרכה והעברת ידע על פתרונות התקשורת החדשניים שלנו -בניית קשרי לקוחות ארוכי טווח והבטחת חוויה מעולה -תרומה ישירה לשיפור המוצר ופיתוח יכולות שירות מתקדמות -הובלת יוזמות לשיפור שביעות רצון הלקוחות מה אנחנו מציעים: -עבודה במשרדים חדישים בפתח תקווה עם מתכונת עבודה היברידית (יום אחד מהבית בשבוע) . -הצטרפות לסביבה טכנולוגית דינמית עם הזדמנויות פיתוח מקצועי ואפשרויות קידום בחברה בצמיחה. - משרה מלאה: 09:00-18:00 עם גמישות . המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
- ניסיון של שנה לפחות בשירות לקוחות ותמיכה טכנית - תודעת שירות גבוהה ויכולת לתקשר באופן אפקטיבי - אוריינטציה טכנית טובה ויכולת לטפל בהתנגדויות - כישורי תקשורת בין אישית מצוינים ויכולת לעבוד בצוות - התנסחות טובה בכתב ובעל פה - היכרות עם עולם האינטרנט והשיווק הדיגיטלי - יתרון - ניסיון בעבודה עם חברות SaaS - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
643503
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
בואו להצטרף למשפחה! לחברה המונה אלפי עובדים דרוש/ה מנהל /ת ידע לתפקיד מעניין ומאתגר במסגרת המשרה- אחריות על ביצוע הדרכות לבעלי תפקידים במוקד ולגורמים נוספים במשרד ובהתאם להנחיות מקצועיות של הגורמים הרלוונטיים כמו כן, אחריות על הקמת ניהול הידע בתוך המערכת, והפצת ניהול הידע לעובדים ולגורמים נוספים, מעקב ועדכון המידע במערכות השונות, וכן על ביצוע תדריכים יומיים וניתוח נתוני השימוש במערכת עבודה במשרה מלאה 8:00-17:00 שכר ותנאים מעולים למתאימים משרה זמנית החלפה לחל"ד עם אופציה לקבוע
דרישות:
תואר ראשון- חובה! ניסיון במוקדי שירות- חובה! ניסיון בהעברת הדרכות ופיתוח מערכי הדרכה- חובה! ניסיון של שנה לפחות באיתור ואיסוף מידע ברשת- יתרון משמעותי! שליטה במתודולוגיות הדרכה, מדידת תפוקות ואפקטיביות הדרכה. שליטה במערכות טכנולוגיות לניהול מוקדים, וכן שליטה ב-Excel, Word, PowerPoint. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1264
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
משפחת איתוראן מתרחבת וזו ההזדמנות שלך להיכנס לחברה גדולה עם תנאים מעולים! מה בתפקיד? איתור תקלות במערכות איתוראן מתן שירות ללקוחות החברה עם תקלות במערכות והפנייתם למרכזי השירות לתיקון התקלה. עבודה מול משימת הוצאה לפועל
דרישות:
- יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות - יכולת עבודה דינמית וריבוי משימות במקביל - תודעת שירות גבוהה - שעות עבודה: א-ה בין השעות 7:30-16:00 / 08:00-16:00 תנאים מעולים למתאימים.ות !
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
602
אזור:
מרכז - תל אביב, חולון ובת-ים, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מחפשים.ות הזדמנות להיכנס לעולם הפיננסי עם עבודה יציבה, נוחה עם תנאים מעולים? אנו מחפשים נציג.ת תפעול אחראי.ת ובעל.ת דיוק וראש גדול לעבודה מול מאגדים- חברות סליקה העובדות עם כאל ומרכזות תחתיהן בתי עסק. ללא מכירות ושיחות יוצאות או נכנסות! איך יראה היום שלך?
• טיפול בפניות השוטפות של המאגדים ובתי העסק • ביצוע בקרות על מסמכים ותהליכים בהתאם לנהלים • עבודה תפעולית שוטפת • שיתוף פעולה עם גורמים פנימיים בחברה • אחריות על עמידה בלוח זמנים ודיוק בפרטים • שעות עבודה: א-ה 08:00-16:00 + נכונות לשעות נוספות במידת הצורך • * המשרה הינה זמנית ומה עוד מחכה אצלנו?
• קליטה כעובד.ת Cal מהיום הראשון • סבסוד ארוחות • נופש חברה בחו"ל • אירועי חברה ומתנות שוות בחגים • אפשרויות קידום מדהימות ועוד המון הטבות שוות שלא תמצאו בשום מקום אחר!
דרישות:
• יכולת עבודה מדויקת, סדר וארגון • שרירותיות ויחסי אנוש טובים • שליטה בסביבה ממחושבת ויכולת למידה מהירה • יכולת עבודה בצוות וגם עצמאית
היקף משרה:
משרה זמנית
קוד משרה:
JB-26643
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
משרה הכוללת אחריות על תפעול הקריאות, עבודה משרדית, התנהלות עם לקוחות החברה. משרה מלאה
דרישות:
שירותיות, יחסי אנוש טובים, אוריינטציה מחשובית ועבודה מול תוכנות מרובות בו זמנית, ניסיון בניהול צוות בסביבה מרובת משימות אל מול גורמים שונים- יתרון משמעותי, עמידה בלחץ וריבוי משימות, אסרטיביות, נכונות לשעות נוספות, רישיון נהיגה מעל שנה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00064
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
מנהל/ת קשרי לקוחות אחראי/ת על כלל לקוחות החברה. ניהול צוות שלוש עובדות מהבית בתחומי שירות ותמיכה. זימון טיפולים, בדיקת שביעות רצון, הארכת אחריות ללקוחות. טיפול אישי בלקוחות לא מרוצים ושימור לקוחות קיימים. עבודה מול דוחות, סקרים, ומעקב מתמיד אחר נתונים. משרה מלאה, יום עבודה מהבית, ימי שישי לסירוגין.
דרישות:
ניסיון מוכח בניהול עובדים וצוותי שירות. יכולת עבודה עצמאית בסביבה דינמית ומאתגרת. שליטה במערכות מחשוב ודו"חות שירות לקוחות. תקשורת בינאישית גבוהה ויכולת פתרון בעיות. זמינות לעבודה מלאה בפתח תקווה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00866
|
תיאור תפקיד:
A leading company is looking for a Customer Service Representative to our great team ! We are a fast paced growing, dynamic company seeking for enthusiastic individuals to join our dynamic team and grow within.
דרישות:
High Level of English - A MUST. (other languages - an advantage). Previous sales experience / customer service / similar role - an advantage. Excellent communication skills. Assertiveness. Availability for a full-time position in Ramat Gan (Savidor Central train station). המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד*
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00006
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
בקר/ית לחדר בקרה מתקדם במתחם יוקרתי בתל אביב. התפקיד כולל הפעלת מערכות בקרה בזמן אמת, ניטור תנועות ודיווחים, מתן שירות ותמיכה תפעולית, ועמידה בנוהלי בטיחות ונהלי עבודה. מתאים במיוחד לסטודנטים או למי שמחפש הכנסה נוספת בשעות הערב, עם סביבת עבודה משפחתית ויציבה.
דרישות:
זמינות לשעות 15:00–23:00, ימי ב' + ד' אחריות, רצינות ועמידה בנהלים יכולת ריכוז גבוהה ותגובה למצבים בזמן אמת שירותיות ויחסי אנוש טובים יכולת עבודה עצמאית לא נדרש ניסיון קודם – הכשרה מלאה על חשבון החברה היקף המשרה: חלקית / משמרות אזור: תל אביב
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-81
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות דיגטלי לחברה מובילה בהרצליההתפקיד המושלם בשירות לקוחות דיגיטלי! ללא טלפונים, סביבה נעימה ומשפחתית בתנאים מעולים מענה ללקוחות בכתב! חניה, חדר אוכל, חדר כושר ועוד תנאים מעולים תיאור התפקיד:מענה בכתב ללקוחות הפונים בערוצים הדיגיטליים עבודה בסביבה דינמית ומאתגרת, בליווי של צוות ניהולי תומך וגורמים מקצועיים עבודה מרובת ממשקים - דוברות, יחסי ציבור, מנהלי מותג, מנהלים בחנויות ועוד אחריות אישית לעמידה במדיניות החברה וסטנדרט השירות התאמת פתרונות ואחריות לסגירת מעגל הטיפול בפניות עבודה בסביבה ממוחשבת הדרכה וחניכה מסודרת עם הכניסה לתפקיד תנאים:משרה מלאה שעות העבודה 8:00-17:00 (ללא ימי שישי) או משרת הורה חלקית 08:00-15:00 מיקום: משרד המרכזי, הרצליה פיתוח תנאים מעולים למתאימים/ות! שכר 40 לשעה + ארוחות + חניה + חדר כושר + אופציות קידום ועוד תנאים מעולים!
דרישות:
זמינות מיידית - יתרון משמעותי יכולת התנסחות טובה בעברית בכתב ובע"פ תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים אחריות אישית ועצמאות בביצוע ניסיון בשירות לקוחות - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
51461
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה בתחום הביטוח והפיננסים דרוש/ה רפרנט/ית לניהול וטיפול בתיקים לפני פגישות. התפקיד כולל: ניהול תיקים לפני פגישות עם לקוחות בקשה מסמכים, בדיקת פוליסות, תיאום והעברת מידע עבודה מול ממשקי פנים וחוץ, תמיכה בצוותי המכירות/תכנון סיוע למנהלי תיקי לקוחות ברמה מקצועית עבודה שוטפת במערכות ביטוח ותפעול סביבת עבודה שקטה, מקצועית ומבוקרת העבודה מתאימה למועמדים שמחפשים יציבות לטווח ארוך וניסיון משמעותי בעולם הביטוח/פיננסים.
דרישות:
ניסיון קודם בתפעול / פנסיוני / ביטוח – חובה ניסיון משמעותי בעבודה מול מערכות ביטוח ונתונים פיננסיים – יתרון שליטה מלאה ביישומי מחשב סדר, דיוק ויכולת למידה מהירה ראש גדול ויכולת עבודה עצמאית שירותיות, יחסי אנוש מעולים ויכולת עמידה בלחץ יכולת קבלת החלטות ופתרון בעיות בזמן אמת
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-103
אזור:
צפון - עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
We are seeking a highly skilled Retention Specialist to join our team. The main role of the Retention Specialist is to work closely with existing customers to address their concerns, preserve their trust, and retain their business. The ideal candidate will be an excellent communicator with strong problem-solving skills and a customer-focused attitude. Essential Job Duties: - Develop and implement strategies to retain existing customers. - Communicate with customers via phone and email to address their concerns and resolve issues. - Identify causes of customer dissatisfaction and work to resolve the underlying problems. - Continuously identify and implement process improvements to deliver better customer experience and improve retention rates.
דרישות:
Requirements: - Excellent communication skills in English, both verbal and written - Proven customer service and/or sales experience, preferably in a retention capacity - Ability to understand and address customer concerns effectively. - Strong problem-solving skills Benefits: - Culturally diverse work environment - Our team and our clients - Opportunities for career advancement - 45ILS per hour plus commissions - Location - Diamond Exchange District, Ramat Gan - Full time position: Sun-Thu 9:00-18:00
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00006
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
מחפש/ת להיכנס לצוות שירות איכותי, יציב ונעים? זו הזדמנות להצטרף לצוות משפחתי בנוף הגליל, בסביבה עם אנרגיות טובות ותנאים מצוינים. תיאור תפקיד כללי – מתן שירות טלפוני מקצועי ללקוחות החברה – טיפול מלא בפניות ובקשות מול ממשקים פנימיים – עבודה בסביבה צעירה, חמה ותומכת – אחריות אישית על עמידה ביעדים ושמירה על איכות השירות שכר ותנאים – עבודה בימים א'–ה' 07:30 עד 16:00 – לפי צורך: עד 17:00 – ימי שישי לסירוגין – פוטנציאל שכר גבוה מאוד!! – סביבת עבודה נעימה, מקצועית ומשפחתית – מיקום: נוף הגליל
דרישות:
– ניסיון בשירות לקוחות – יתרון משמעותי – יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות – גישה שירותית, סבלנות ותקשורת גבוהה – זמינות מלאה כולל ימי שישי לסירוגין שליחת קורות חיים מהווה הסכמה לשמירת פרטיך במאגר חברת ג׳וב ספייס ולפנייה אליך בנוגע למשרות עתידיות. ניתן לעיין במידע, לתקנו או לבקש את מחיקתו בכל עת באמצעות פנייה ל־ [email protected]. למידע נוסף – ראה/י את מדיניות הפרטיות: https://www.jobspacepro.com/privacy-and-policy
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
16686
אזור:
צפון - גליל, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, חיפה והכרמל
|