תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום מערכות מידע בעולם המוניציפלי דרוש/ה תומכ/ת למערכת Priority ERP התפקיד כולל : מתן מענה למשתמשי המערכת ERP תמיכה טלפונית במערכת PRIORITY במרכז התמיכה של החברה. משרה מלאה ומיידית במשרדי החברה באור יהודה. אווירה משפחתית בארגון גדול ויציב. עובד.ת חברה מהיום הראשון. תנאי העסקה מצוינים למתאימים.
דרישות:
ניסיון בעבודה עם מערכת PRIORITY – חובה. ניסיון בתחום המים / גביה / חברות כלכליות – יתרון משמעותי . ידע בהנהלת חשבונות ובמודול הכספים של פריוריטי – יתרון. אוריינטציה טכנולוגית ויכולת תמיכה במערכות הפעלה, התקנות ועבודה מול שרתים מרוחקים. תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות .
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-4174
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת נדלן מובילה דרוש/ה help desk מה כולל התפקיד? מתן תמיכה פנים ארגונית לסביבה מרובת משתמשים. עבודה עם חדרי מולטימדיה. אבחון וטיפול בתקלות חומרה, תוכנה, ציוד קצה ועוד. תמיכה שוטפת בסביבת Windows. ניהול שוטף ותחזוקה של כל תשתיות ה-IT בארגון. משרה מלאה ימים א’-ה’, כוננות ערב אחת לשבוע וכוננות שישי אחת לחודש וחצי. שעות עבודה: 08:00-17:00. כוננות ערב 17:00-19:00 יום בשבוע מתחילים ב 07:30.
דרישות:
מה אנחנו מחפשים? -לפחות 2-3 שנות ניסיון במתן תמיכה טלפונית ופרונטלית מול משתמשי קצה. -ניסיון מוכח בניהול משתמשים ומתן הרשאות (AD, Office365 לרבות Exchange). - ניסיון בהתקנת ציוד קצה, טיפול אחזקה ותקלות רשת. -ניסין בעבודה עם מערכות הפעלה Windows -ניסיון בעבודה עם מרכזיות טלפוניה VoIP - יתרון. -ניסיון בעבודה עם חדרי מולטימדיה - יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
DB 26710
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
למוקד תמיכה אינטימי ומקצועי של חברה פיננסית גדולה דרוש/ה תומכ/ת טכני/ת ללקוחת פנים וחוץ ארגוניים. התפקיד כולל ליווי ומתן מענה מקצועי,פתרון תקלות טכניות, מתן הרשאות, ניהול מחזור חיי עובד ושירות לכלל לקוחות החברה. תקלות מחשוב, Office, Outlook, הרשאות עבודה מול ממשקים שונים- צוות הרשאות, תפעול, IT.
דרישות:
היכרות עם תוכנות - Office וזיקה טכנית- חובה ניסיון קודם כנציג תמיכה פנים ארגוני- יתרון משמעותי תודעת שירות גבוהה מוסר עבודה גבוה יכולת עבודה בצוות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
EC 26307
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
חברת one Taldor מגייסת אחראי/ת מחשוב לגוף ממשלתי בתל אביב התפקיד כולל: טיפול בתקלות חומרה ותוכנה, מתן מענה טכני למשתמשים וטיפול בתקלות ניהול משתמשים בActive Directory קבוצות שיוך ל- GPO, טיפול בציוד קצה: מסכים, מדפסות, סורקים ועוד סנכרון טלפונים חכמים למייל האירגוני,גיבוי ושחזור חומר מטלפונים חכמים.APPLE, Android
דרישות:
3 שנות ניסיון והשכלה בתחום - חובה שעות עבודה 7:30-16:30 ניסיון בעבודה עם VMware Horizon Client - VDI ניסיון עם תוכנה שליטה מרחוק TeamViewer - CmRcViewer (SCCM) - Offer Remote
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
RR 24939
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
חברת one Taldor מגייסת בודק/ת תוכנה ותומך/ת טכנית לגוף ממשלתי בת"א למשרה זמנית התפקיד כולל: ביצוע בדיקות ידניות, ניהול באגים, ביצוע בדיקות שדרוג, בדיקות רגרסיה, בדיקות שפיות, בדיקות קבלה, עבודה בצוות מול המתכנתים ומול קבצי אפיון מתן תמיכה טכנית ואפליקטיבית ולווי משתמשים.
דרישות:
שנה ניסיון בבדיקות ותמיכה טכנית - חובה ניסיון קודם ב-Help Desk תמיכה פרונטאלית בתקלות, עבור משתמשים, קבלת קריאות ויכולת מתן פתרונות לתקלות חומרה ותוכנה. ידע בשפת SQL. (יתרון ) נכונות למשרה זמנית לתקופה של חודשיים וחצי - שלושה עבודה היברידית - 3 ימים מהבית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
RR 24861
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
תמיכה וטיפול בתחנות קצה (חומרה/תוכנה) היכרות מעמיקה עם מערכות הפעלה בדגש על סביבת מיקרוסופט (לינוקס- יתרון) כלי Office ושליטה בפלטפורמות חומרה.
דרישות:
ניסיון של 5 שנים לפחות בארגון גדול- חובה. ניסיון כטכנאי בסביבת דומיין, תמיכה וטיפול בתחנות קצה (חומרה / תוכנה)- חובה. שליטה מלאה במערכות הפעלה וOFFICE (מיקרוסופט) , תקלות, DEBUGING- חובה. הסמכה מקצועית של טכנאי PC. הכרות עם מערכת הפעלה LINUX- יתרון משמעותי. ניסיון בתקשורת – עבודה על מתגים, NAC- יתרון. הסמכה מקצועית – MCSE/MCITP- יתרון. עבודה עם POWERSHELL- יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
ABM 24953
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה איכותית ויציבה הממוקמת בהרצליה דרוש/ה תומך.ת טכני.ת -ג'וניור משרה מלאה במשמרות, תנאים מצוינים, הזדמנות מצוינת להשתלב בעולם הטכנולוגי, סביבה צעירה ודינאמית.
דרישות:
חצי שנה ניסיון בתפקיד טכני או קורס טכני / טכנולוגי (אפשר גם ניסיון צבאי)
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
16061
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
נציגי תמיכה טכנית – פרויקט זמני בירושלים ללא ניסיון קודם! חברת MalamTeam מגייסת נציגי תמיכה טכנית לפרויקט זמני בתחום הבנקאות – סיוע בשדרוג תוכנה עבור 10,000 לקוחות. משרה מלאה בימים א'-ה', 8:00–17:00 בירושלים, ללא שישי שבת או משמרות. והכשרה? עליינו! מה כולל התפקיד: - מענה טלפוני – שיחות נכנסות ויוצאות - ליווי הלקוחות בתהליך שדרוג והתקנת גרסה חדשה - תיעוד העבודה באקסל - מתן שירות מקצועי ואדיב
דרישות:
- זמינות מיידית למשרה מלאה (למשך חצי שנה, עם אופציה להמשך) - אוריינטציה טכנית / ניסיון קודם בתמיכה – יתרון - ניסיון קודם בשירות לקוחות – יתרון - שליטה בסיסית באקסל - יכולת למידה, שירותיות ואחריות גבוהה אין צורך בניסיון קודם – תינתן הכשרה מקיפה למתאימים! מתאים גם לחיילים/ות משוחררים/ות!
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
531984
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
תמיכה טכנית בתחום המתח הנמוך כגון: אינטרקום, בקרות כניסה, מעברי אדם וגילוי אש משרדי החברה ממוקמים באור יהודה ומתכוננים לעבור לפתח תקווה ליד – BSR CITY משרה מלאה, בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
בעל ידע נרחב כתומך טכני בתחום המתח הנמוך – יתרון ניסיון בתקשורת TCP /IP – יתרון ניסיון בעבודה בחברת התקנות ואינטגרציה בתחום המתח הנמוך – יתרון הסמכות: MCITP/MCSA/CCNA - יתרון אנגלית ברמה טובה – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00055
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה אחראי/ת מחשוב מערכות רפואיות לארגון רפואי מוביל דרוש/ה איש/אשת סיסטם לניהול ותחזוקת מערכות מחשוב רפואיות, כולל מערכת PACS ומערכות קריטיות נוספות. מה בתפקיד? ניהול ותחזוקה של מערכת PACS והתאמות למשתמשים תמיכה טכנית ברופאים, טכנאים ומנהלי סניפים חיבור והגדרת מכשירים דימותיים למערכת PACS טיפול בתקלות מחשוב וציוד רפואי, כולל עבודה מול ספקים אינטגרציה של מערכות רפואיות עם מערכות הליבה של הארגון תמיכה בצוות התמיכה הפנימי בנושאים הקשורים למערכות רפואיות
דרישות:
לפחות 3 שנות ניסיון בניהול שרתים ורשתות מחשבים (סיסטם) ניסיון בעבודה עם מערכות PACS – יתרון משמעותי היכרות עם כלי ניהול בסיסי נתונים וחיבוריות בין מערכות הסמכת Microsoft (MCSE) – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2724
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות
|
תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי היא אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (כגון הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חיסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. בנוסף, החברה מציעה הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים, המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית. במסגרת התפקיד: ניהול מערך התמיכה הטכנית של החברה ללקוחות B2B. פיקוח ותיעוד מלא של כל התקשורת עם הלקוחות במערכת CRM, כולל מעקב שוטף אחרי סטטוס הקריאות השירות. הובלת תהליכי שיפור בתמיכה הטכנית, כולל הטמעת נהלים חדשים ושיפור מדדי השירות (SLAs). מעקב אחר שביעות רצון הלקוחות, כולל ביצוע סקרי שביעות רצון, ניתוח נתונים ומתן המלצות לשיפור השירות. משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00), ללא אפשרות עבודה מהבית.
דרישות:
ניסיון מוכח בניהול צוות תמיכה טכנית (B2B) מעל 10 עובדים – חובה. ניסיון בעבודה עם מערכות CRM- חובה. הכרות עמוקה במערכות מבוססות Windows- חובה. ידע מעמיק בפרוטוקולי תקשורת, DNS וDHCP- חובה. הסמכת CCNA- יתרון. תואר ראשון במדעי מחשב או תחום דומה- יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
27
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
הכרה והבנת מהלכי - JCLחובה עדיפות לבוגר מדעי המחשב, או הנדסאי תוכנה, או בוגר תואר ראשון עם מידע. ,MFשל הבנק ב- 2היבטים: - M.F ט' ובבנק: מתכנתים, מאפיינים, ספקים בבדיקת מערכות כספיות (פיקדונות, הלוואות)
דרישות:
ביצוע בדיקות תוכנה למערכות ליבה ב - oבמערכת הסניפית ()Windows במערכת ה- M.F כפיפות למנהל ה- QAורוחבית למנהל המקצועי דיווח על תקלות וכתיבת סיכומי בדיקות אינטרקציה עם מגוון גורמים בחדרישות מקצועיות: הכרת - TSOחובה ניסיון בקריאת תכניות Cobolו/או - Naturalיתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5847
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
פיתוח טכנולוגיות למידה ותוצרי למידה מתוקשבת: לומדות, סרטוני אנימציה וסרטונים ריאליסטים, עיצוב אינפוגרפיקות, מצגות, פיתוח תוכן, כתיבת תסריטי לומדות, הפקת לומדות ועוד… עבודה על פרוייקט החל משלב איתור הצורך, אפיון מול הלקוח, הפקת התוצר עד מסירה ללקוח . מיקום המשרה – תל אביב | משרה מלאה
דרישות:
- תעודת תואר אקדמי במנהל עסקים/ מערכות מידע / טכנולוגית או תעודת קורס פיתוח הדרכה צבאי/אזרחי
- לפחות שנה ניסיון בתחום פיתוח הדרכה - חובה
- ניסיון תעסוקתי בהפקת לומדות באמצעות תוכנת storyline- חובה
- ניסיון בשימוש בתוכנות עיצוב Canva
- ניסיון בשימוש בתוכנות אנימציה ויצירת סרטוני סמן
- ניסיון בביצוע אפיונים מול לקוחות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00621
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - בית שמש
דרום - אשדוד, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מחפשים תומכ/ת אפליקטיבית (HelpDesk) למתן תמיכה טכנית טלפונית ברמת TIER 1-2 לחברת בת של Priority-Software ביקנעם! התפקיד כולל: •עבודה והתקשרות מול מיישמי המערכות בשטח, מנהלי מערכות מידע , אנשי סיסטם. •תמיכה בתקלות משתמשים, בבעיות תשתית (שרתים), והתקנת מערכות בשרתי הלקוח. •המשרה הינה מלאה בימים א'-ה' בין השעות 09:00-18:00
דרישות:
•ידע טכני ושליטה במערכות הפעלה ווינדוס - חובה! •ניסיון בעבודה מסוג תמיכה טכנית/helpdesk - חובה! •הכרות עם מערכות ERP PRIORITY- יתרון •ידע וניסיון בעבודה עם IIS - יתרון •תואר ראשון במערכות מידע ו/או הכשרה מקצועית ברשתות וסיסטם - יתרון •ניסיון עם מסדי נתונים- SQL- יתרון •רקע במערכות מובייל ו-Web -יתרון •הכרות עם מושגים / תהליכים מתחום הלוגיסטיקה- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-275
אזור:
שרון - ראש העין
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
לחברת תוכנה בכפר סבא נדרש/ת תומך תוכנה.- תמיכה בלקוחות החברה ממשרדי החברה.
- ליווי בלקוחות בהטמעת התוכנה.
- המשרה הינה לטווח ארוך
דרישות:
- העבודה הינה מול לקוחות החברה
- נדרשים יחסי אנוש טובים וסבלנות
- לימוד והכרת התוכנה
- הכשרה תינתן במקום
- תנאים טובים למתאימים!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00030
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|