תיאור תפקיד:
חברת פתרונות מחשוב ותוכנה מובילה באזור אשדוד מתרחבת ומחפשת איש/אשת תמיכה טכנית להצטרף למשפחה שלנו! תיאור תפקיד: תמיכה פנים-ארגונית ומתן שירות ללקוחות החברה ניהול ותפעול מערכות מידע ומחשוב תחזוקת מחשבים, ציוד היקפי ושרתים מבוססי Microsoft פתרון תקלות מורכבות – חומרה ותוכנה עבודה עם Microsoft 365, PowerShell, רשתות ו-Fortigate (יתרון) תנאים מעולים בסביבת עבודה נעימה ומקצועית הזדמנות ללמוד, להתפתח ולצמוח איתנו! משרה מלאה בימים א'-ה', שעות 8:00-17:00 (ללא שישי!) יומיים בשבוע עבודה באתרי הלקוחות מיקום: מושב בני דרום (ליד אשדוד)
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד תמיכה טכנית – חובה! ידע מעמיק במערכות הפעלה בסביבת Microsoft שליטה במערכות Microsoft 365 ו-PowerShell אנגלית טובה ויכולת למידה עצמאית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1092
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברה גלובלית המתמחה במוצרי צריכה מגייסת עובד/ת תמיכה - HELP DESK. תיאור תפקיד: תמיכה והדרכה במשתמשי מערכות המידע של החברה, תחזוקת מחשוב אישי וציוד היקפי.התקנת מחשבים- מערכות הפעלה, דרייברים ותוכנות + ביצוע ותחזקה של מערכות Imaging. התקנת ותחזוקת מדפסות. הקמת משתמשים חדשים במערכות המידע, ניהול הרשאות (Active Directory) תמיכה בנושאי תקשורת של ספקים המתחברים למערכות המידע של החברה. תיעוד התקנות חדשות הנדרשות במחשבי העובדים. תחזוקת ציוד טלפוניה. ניהול ציוד מיחשוב- קליטה ובקרה, רישום והחתמת עובדים.
דרישות:
• ניסיון בתחום (כולל צבאי) עד 3 שנים / רקע אישי בתחום • שליטה במערכות הפעלה Windows 10/11 • שליטה בישומי 365Office , הכרת One Drive ו- Microsoft Teams • ידע כללי בחומרת מערכות PC (נייחים + ניידים), כולל התקנה חומרה ותוכנה – חובה • ידע כללי במערכות תקשורת LAN,WAN – חובה • ידע ב- Active directory Users and computers ו- הקמת תיבות ב- exchange - חובה • ידע בתוכנות היקפיות כגוןEdge, SAP ועוד - יתרון • ניסיון בעבודה מול מערכת CRM כלשהי (מערכת תיעוד קריאות) - יתרון • ידע בטלפוניה ארגונית, טלפונים ניידים - יתרון • תודעת שירות מפותחת ותקשורת בינאישית טובה • עמידה בתנאי לחץ וריבוי משימות • מחויבות, אחריות ונכונות לזמינות גבוהה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
183480
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת תומך/ת SAP אפליקטיבי לארגון יצרני בפתח תקווה. תיאור התפקיד: - מתן מענה ראשוני ופתרון תקלות למשתמשי קצה (כ-7,000 משתמשים ברחבי הארגון)
- אבחון ראשוני של תקלות ואירועים במערכת SAP
- תיעוד הפניות במערכת קריאות שירות וניתובן לגורמים המטפלים הרלוונטיים – בהתאם לצורך
- ליווי המשתמשים בתהליכים תפעוליים מול המערכת ומתן הסבר או הדרכה בסיסית בהתאם לצורך
- עבודה בממשק שוטף עם צוותי הפיתוח והתשתיות
דרישות:
- שנה לפחות ניסיון בתמיכה במערכות מידע - חובה
- היכרות עם מערכת SAP כמשתמש/ת או תומך/ת - חובה
- ניסיון מארגונים גדולים או ממוקדי שירות/תמיכה
- אוריינטציה שירותית גבוהה ויכולת תקשורת בין-אישית מצוינת
- יכולת למידה עצמית גבוהה, סדר וירידה לפרטים
- שליטה טובה ביישומי Office
- אנגלית ברמה טובה – קריאה וכתיבה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
22989
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
Mer Group specializing in command and control systems for smart cities. We are looking for a skilled and experienced implementation specialist with a background in C4I (Command and Control) systems to join our leading team. The role combines technical work and customer support, working with both domestic and international clients. It includes responsibility for implementing advanced systems and ensuring customer satisfaction. Responsibilities: - Maintain continuous communication with company clients (integrators and end-users) in Israel and abroad
- Collect, analyze, and define user requirements and write functional specifications
- Develop and deliver training sessions on system functionality to clients
- Provide advanced (high-level) technical support and troubleshoot issues
- Represent user needs to the development teams
- Perform system maintenance, version upgrades, and implementation of new modules
דרישות:
- Proven experience in implementing C4I or similar systems
- Broad systems perspective and experience in project management – significant advantage
- Ability to analyze systems, implement, test, and train users
- Willingness to conduct client training sessions and demonstrations
- Excellent interpersonal skills and ability to work in a team
- Ability to work with clients and manage multiple tasks under pressure
- High-level reading and writing skills in both Hebrew and English
- Willingness to travel for work in Israel and abroad – mandatory
- Spanish
- significant advantage
Advantages: - Experience in communication networks, including domain and user management
- Administrative-level knowledge of Linux and Windows operating systems
- Experience working with SQL databases
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1127
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, בית שמש
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
תמיכה טכנית בתחום המתח הנמוך כגון: אינטרקום, בקרות כניסה, מעברי אדם וגילוי אש משרדי החברה ממוקמים באור יהודה ומתכוננים לעבור לפתח תקווה ליד – BSR CITY משרה מלאה, בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
בעל ידע נרחב כתומך טכני בתחום המתח הנמוך – יתרון ניסיון בתקשורת TCP /IP – יתרון ניסיון בעבודה בחברת התקנות ואינטגרציה בתחום המתח הנמוך – יתרון הסמכות: MCITP/MCSA/CCNA - יתרון אנגלית ברמה טובה – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00055
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
Malam Team מזמינה אותך להצטרף לתפקיד טכנולוגי – גם ללא ניסיון קודם! הזדמנות ייחודית להיכנס לעולם ההייטק מהדלת הראשית, לצבור ניסיון וללמוד מהטובים בתחום. במסגרת התפקיד: תמיכה טכנית למשתמשים; טיפול בתקלות טכניות בסביבה מתקדמת ודינמית; עבודה בסביבת Microsoft ומוצרי Cloud; ניהול הרשאות ועבודה עם מערכות תפעוליות מגוונות; סביבה צעירה, גמישה ומאוד משפחתית, סיבסוד קורסים טכנולוגים מטעם החברה.
דרישות:
- קורסים טכנולוגים; - תשוקה לעולם הטכנולוגיה; - נכונות למשרה מלאה במשמרות; - יכולת למידה עצמית וקליטה מהירה - תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
531558
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה במרכז דרוש.ה תומכ/ת טכנית לתפקיד מעניין ומאתגר עם אפשרויות קידום.
דרישות:
* מתן תמיכה טכנית מרחוק למשתמשים. * הכירות עם AD. *ידע וניסיון במתן תמיכה מרחוק. * שירותיות וראש גדול.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00569
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - חיפה והכרמל
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חילן הינה חברה מובילה בישראל בפיתוח פתרונות תוכנה כשירות (SaaS) ומציעה פתרון מקיף לניהול ההון האנושי בארגון. אנחנו מגייסים תומך.ת טכני.ת למחולל דוחות מתקדם, תפקיד מאתגר ומעמיק, בצוות מקצועי ומוביל. התפקיד כולל: תמיכה טלפונית ללקוחות החברה בעבודה עם מחולל הדוחות סיוע בבניית לוגיקות, פתרון תקלות, עבודה עם ממשקים ונתונים שילוב בין שירות, טכנולוגיה וחשיבה אנליטית למה אצלנו? עבודה היברידית יומיים מהבית (לאחר תקופת ההכשרה) הכשרה מקיפה על מערכות החברה סביבת עבודה איכותית ויציבה לטווח הארוך משרה שמתאימה גם לבעלי ניסיון שמחפשים תפקיד טכני משמעותי
דרישות:
רקע טכני בסיסי ויכולת להסביר מושגים מורכבים בצורה פשוטה תודעת שירות גבוהה, סבלנות ואהבה לשיחות עם אנשים שליטה ב-Office, היכרות עם מערכות מידע חובה ידע ב-SQL יתרון משמעותי תואר ראשון או הנדסאי/ת חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB1290
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי היא אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (כגון הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חיסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. בנוסף, החברה מציעה הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים, המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית. במסגרת התפקיד: ניהול מערך התמיכה הטכנית של החברה ללקוחות B2B. פיקוח ותיעוד מלא של כל התקשורת עם הלקוחות במערכת CRM, כולל מעקב שוטף אחרי סטטוס הקריאות השירות. הובלת תהליכי שיפור בתמיכה הטכנית, כולל הטמעת נהלים חדשים ושיפור מדדי השירות (SLAs). מעקב אחר שביעות רצון הלקוחות, כולל ביצוע סקרי שביעות רצון, ניתוח נתונים ומתן המלצות לשיפור השירות. משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00), ללא אפשרות עבודה מהבית.
דרישות:
ניסיון מוכח בניהול צוות תמיכה טכנית (B2B) מעל 10 עובדים – חובה. ניסיון בעבודה עם מערכות CRM- חובה. הכרות עמוקה במערכות מבוססות Windows- חובה. ידע מעמיק בפרוטוקולי תקשורת, DNS וDHCP- חובה. הסמכת CCNA- יתרון. תואר ראשון במדעי מחשב או תחום דומה- יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
27
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
StoreNext המובילה את עולם האוטומציה לתהליכים עסקיים B2B בתחומי הכספים, הרכש ושרשרת האספקה, מגייסת תומך/ת טכני/ת. מוזמן/ת להצטרף למחלקת השירות במטה שלנו בפתח תקווה ולהשפיע על חוויית השירות של עשרות אלפי עסקים בישראל. מה תעשה/י? - מתן מענה טכני טלפוני ללקוחות עסקיים
- פתרון תקלות ותפעול שוטף של המערכות
- הדרכות ראשוניות והכוונת לקוחות חדשים
- עבודה שוטפת עם צוותי הפיתוח, המכירות והתפעול
דרישות:
- אהבה לטכנולוגיה וראש טכני סקרן
- תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה בצוות
- נכונות לעבודה במשמרות וכוננויות
- מועמדים ללא ניסיון טכני/שירות לקוחות אך עם אוריינטציה ורקע לימודי – יכולים להגיש מועמדות
רוצה להתקדם לקריירה טכנולוגית בסביבת עבודה דינמית ותומכת? שלח/י קורות חיים עכשיו והצטרף/י למשפחת סטורנקסט!
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
Our support department is looking for a Support Partner to work on shifts. As a Support partner, you’ll play a key role on our support team, ensuring clients receive exceptional assistance with our products and services. Your main responsibilities will include delivering efficient, high-quality support, handling client inquiries, resolving issues, and maintaining top customer satisfaction. You’ll also collaborate with our research and development teams to address and solve customer challenges effectively.
דרישות:
Client Support: Handle inquiries via email, phone, and chat with professionalism and accuracy. Problem Solving: Work closely with technical teams to resolve customer issues and improve our products. Knowledge Development: Become an expert in our products to deliver valuable guidance and solutions. Documentation: Maintain support resources like FAQs and guides. Customer Feedback: Help us understand customer needs and drive ongoing improvement.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4123
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל: • טיפול בתקלות מחשוב, תוכנה וחומרה מול משתמשי קצה. • התקנה והחלפה של עמדות עבודה וציוד. • ניהול מלאי מחשוב. • מענה לקריאות שירות. • ביקורות תקופתיות בסניפי המחוז. *משרה מלאה, א'-ה', 08:00–17:00 | ללא סופ"שים *כולל רכב צמוד! *טווח נסיעות: מצפון תל אביב ועד דרום תל אביב
דרישות:
ניסיון קודם כטכנאי/ת PC או תמיכה טכנית - חובה. ידע וניסיון בעבודה עם מערכות הפעלה Windows, יישומי Office, ו־Active Directory - חובה. יכולת איתור ופתרון תקלות חומרה ותוכנה בציוד קצה (מחשבים, מדפסות, סורקים וכד’) - חובה. היכרות עם פרוטוקולי תקשורת TCP/IP ורשתות LAN/WAN – יתרון משמעותי. ניסיון בהתקנת מערכות הפעלה, הדרכות למשתמשים וטיפול בתקלות שטח – יתרון. תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה עצמאית ובצוות. רישיון נהיגה בתוקף – חובה. (עבור משרות שטח)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2794
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
חברת COMBLACK מגייסת תומך/ת SAP לארגון ציבורי במרכז! הזדמנות לקחת חלק בהובלת תהליכים, הטמעת מערכות ותמיכה בשטח מול משתמשים וספקים.
דרישות:
ניסיון של 3+ שנים בתחום, כולל 2+ שנים כ-Top User בסביבת SAP ניסיון בעבודה מול גורמים בדרגים שונים והגדרת צרכים למיקור חוץ יכולת ביצוע מבחני קבלה, מעקב תקלות והדרכת משתמשים סדר וארגון, יכולת עבודה בלחץ ויחסי אנוש מצוינים היכרות עם מערכת נמ"ר – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
20439
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
Team Lead Delivery Engineering 2+ years in a similar role, managing global teams in a delivery/professional services -focused environment and software development context 4+ years of experience with design and development in Python 2+ years of experience developing applications using Cloud-based technologies Bachelor's degree in a computer related field or equivalent work experience Experience supporting and mentor team members career growth and personal development חובה אנגלית ברמה גבוהה חובה ניסיון ניהולי של לפחות שנתיים חובה ניסון פיתוחי קודם בשפת Python
דרישות:
Technical Support Team Lead 3+ years of hands-on experience as a technical support engineer or as a developer 2+ years of leadership experience managing 5+ people Natural “Can Do” approach Experience in providing services to agreed SLA’s Excellent technical, diagnostic, and problem solving skills with a data driven approach Familiar and hands on with a variety of technologies, including databases (MongoDB, SQL), logging and search (Kibana), monitoring tools (Grafana), coding and scripting (Python) and more Ability to lead tasks and priorities under high pressure Excellent customer service skills with previous experience in a client facing role Strong verbal and written skills, fluent English and good interpersonal skills
כן חייב ניסיון טכני באחד הכלים/טכנולוגיות: Jenkis /Python/ Grafana HTML/ Java Script /API
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00568
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בחיפה דרוש/ה טכנאי/ת תמיכה חיפה, קו רכבת | משרה מלאה במסגרת התפקיד: - מעגל תמיכה ראשון, מתן שירות Help Desk למשתמשים פנימיים וחיצוניים בסביבות מיקרוסופט ובסביבות עבודה נוספות כגון , AS400 SAP וכל מערכות מידע ותוכנות אחרות. - זיהוי ואפיון אופי התקלה, תיקונה או העברה לגורם מקצועי נוסף - טיפול מקצה לקצה, תיעוד ובקרה על תקלות ב- SLA מוגדר, עד לסגירתן
דרישות:
• 12 שנות לימוד • טכנאי/ת PC - יתרון. • ניסיון של שנה לפחות בתמיכה טכנית למשתמשי קצה במוקד הטלפוני בתחום המחשוב • ידע נרחב במערכות הפעלה, אינטרנט ומדפסות • היכרות עם תקשורת, רשתות, AD, תחנות קצה וכל ציוד מחשוב • היכרות תפעול טאבלטים וטלפונים חכמים • נכונות לעבודה במשמרות ושעות לא שגרתיות יתרונות: • ידע במערכות CITRIX, TEAMS, SERVICENOW, TEAM VIEWER, FORTINAC, FORTINET, AZURE . • ידע במערכות SAP, AS400 , Portnox - כישורים נוספים לתפקיד: • יכולת עבודה סביבה רבת ממשקים בתהליכים חוצי ארגון • תקשורת בינאישית מצוינת ותקשורת אסרטיבית. • חשיבה מחוץ לקופסא • יכולת למידה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-56130
אזור:
צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|