תיאור תפקיד:
- מתן תמיכה טכנית להנהלה הבכירה ולעובדי החברה
- תמיכה בחבילת O365, MS Teams, מערכות Windows, Mac ומכשירי iOS ניידים.
- תמיכה טכנית באירועי חברה גדולים (Town Halls וכד').
- ניטור אירועי Teams ופתרון בעיות טכניות בזמן אמת.
- ניהול תיבת מייל ייעודית לתמיכה באירועים וטיפול בפניות.
- הנפקה, הגדרה ותמיכה בציוד החברה.
- אחריות על דוחות, מלאי ופרויקטים שוטפים בתחום ה-IT.
משרה מלאה | ימים א’-ה’ 8:30–17:30 (נדרשת גמישות) היברידי.
דרישות:
ניסיון מוכח בחבילת O365 ו MS Teams שליטה בסביבות MAC ו Windows ניסיון בתמיכה במכשירי iSO ניידים אנגלית ברמה גבוהה - דיבור וכתיבה שירותיות וכישורים בינאישיים מצוינים יכולת עבודה תחת לחץ וביצוע מספר משימות במקביל גישה יזומה, אחריות ומקצועיות גבוהה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB4597
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
Mer Group specializing in command and control systems for smart cities. We are looking for a skilled and experienced implementation specialist with a background in C4I (Command and Control) systems to join our leading team. The role combines technical work and customer support, working with both domestic and international clients. It includes responsibility for implementing advanced systems and ensuring customer satisfaction. Responsibilities: - Maintain continuous communication with company clients (integrators and end-users) in Israel and abroad
- Collect, analyze, and define user requirements and write functional specifications
- Develop and deliver training sessions on system functionality to clients
- Provide advanced (high-level) technical support and troubleshoot issues
- Represent user needs to the development teams
- Perform system maintenance, version upgrades, and implementation of new modules
דרישות:
- Proven experience in implementing C4I or similar systems
- Broad systems perspective and experience in project management – significant advantage
- Ability to analyze systems, implement, test, and train users
- Willingness to conduct client training sessions and demonstrations
- Excellent interpersonal skills and ability to work in a team
- Ability to work with clients and manage multiple tasks under pressure
- High-level reading and writing skills in both Hebrew and English
- Willingness to travel for work in Israel and abroad – mandatory
- Spanish- High level
Advantages: - Experience in communication networks, including domain and user management
- Administrative-level knowledge of Linux and Windows operating systems
- Experience working with SQL databases
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1127
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, בית שמש
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה במרכז דרוש.ה תומכ/ת טכנית לתפקיד מעניין ומאתגר עם אפשרויות קידום.
דרישות:
* מתן תמיכה טכנית מרחוק למשתמשים. * הכירות עם AD. *ידע וניסיון במתן תמיכה מרחוק. * שירותיות וראש גדול.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00569
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - חיפה והכרמל
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת one טכנולוגיות מגייסת תומך/ת טכני/ת בכיר/ה לגוף מוביל תל אביב התפקיד כולל: התקנת מחשבים, מערכות הפעלה, מסכים , מדפסות וציוד מולטימדיה ומחשוב אחר הפעלת כלים להשתלטות וטיפול מרחוק ,לעיתים הגעה פיסית למשתמש, הפעלת כלי שליטה ובקרה לניטור וטיפול במערכות הפעלה ( WINDOWS , הפעלת גורם מומחה חיצוני או אחר עד לסגירת התקלה, תיעוד פתרונות וטיפול בתקלות
דרישות:
ניסיון של מעל 3 שנים כאיש סיוע ותמיכה בתחום המחשוב והתקשורת בארגון עם יותר מ- 1000 משתמשים ידע והבנה בחומרת ציוד מחשוב אישי כגון מחשבים ניידים/נייחים/טאבלטים/טלפונים חכמים/מדפסות. היכרות עם טופולוגית רשתות והבנה בפרוטוקולי תקשורת. הכרות מעמיקה במערכות MS-TERMINAL SERVER ו CITRIX בהיבט שימוש ותמיכה. ידע וניסיו ן בתמיכה במערכות טלפונית IP ארגונית .
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
RR 25662
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
חברת Matchpoint מחפשת טכנאי/ת PC
דרישות:
- הכרה ושליטה מלאה במערכת הפעלה 11\Win10 - ידע בסיסי באופיס + אופיס 365 - ניסיון בטיפול בתקלות ע"י השתלטות מרחוק \ פרונטלי \ טלפוני - ניסיון של לפחות שנה כטכנאי /ת PC
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00550
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חילן הינה חברה מובילה בישראל בפיתוח פתרונות תוכנה כשירות (SaaS) ומציעה פתרון מקיף לניהול ההון האנושי בארגון. אנחנו מגייסים תומך.ת טכני.ת למחולל דוחות מתקדם, תפקיד מאתגר ומעמיק, בצוות מקצועי ומוביל. התפקיד כולל: תמיכה טלפונית ללקוחות החברה בעבודה עם מחולל הדוחות סיוע בבניית לוגיקות, פתרון תקלות, עבודה עם ממשקים ונתונים שילוב בין שירות, טכנולוגיה וחשיבה אנליטית למה אצלנו? עבודה היברידית יומיים מהבית (לאחר תקופת ההכשרה) הכשרה מקיפה על מערכות החברה סביבת עבודה איכותית ויציבה לטווח הארוך משרה שמתאימה גם לבעלי ניסיון שמחפשים תפקיד טכני משמעותי
דרישות:
רקע טכני בסיסי ויכולת להסביר מושגים מורכבים בצורה פשוטה תודעת שירות גבוהה, סבלנות ואהבה לשיחות עם אנשים שליטה ב-Office, היכרות עם מערכות מידע חובה ידע ב-SQL יתרון משמעותי תואר ראשון או הנדסאי/ת חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB1290
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת one טכנולוגיות מגייסת HELP DESK למוקד תמיכה בפארק ראם התפקיד כולל: מתן מענה טכני למשתמשים, טיפול בתקלות חומרה ותוכנה, סיוע בתקלות בתחום המחשוב, עבודה על מגוון רחב של מערכות מידע.
דרישות:
שנה ומעלה ניסיון בתחום - חובה ניידות חובה - אזור ללא תחבורה ציבורית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
RR 25709
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
Malam Team מזמינה אותך להצטרף לתפקיד טכנולוגי – גם ללא ניסיון קודם! הזדמנות ייחודית להיכנס לעולם ההייטק מהדלת הראשית, לצבור ניסיון וללמוד מהטובים בתחום. במסגרת התפקיד: תמיכה טכנית למשתמשים; טיפול בתקלות טכניות בסביבה מתקדמת ודינמית; עבודה בסביבת Microsoft ומוצרי Cloud; ניהול הרשאות ועבודה עם מערכות תפעוליות מגוונות; סביבה צעירה, גמישה ומאוד משפחתית, סיבסוד קורסים טכנולוגים מטעם החברה.
דרישות:
- קורסים טכנולוגים; - תשוקה לעולם הטכנולוגיה; - נכונות למשרה מלאה במשמרות; - יכולת למידה עצמית וקליטה מהירה - תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
531558
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
חברה גלובלית המתמחה במוצרי צריכה מגייסת עובד/ת תמיכה - HELP DESK. תיאור תפקיד: תמיכה והדרכה במשתמשי מערכות המידע של החברה, תחזוקת מחשוב אישי וציוד היקפי.התקנת מחשבים- מערכות הפעלה, דרייברים ותוכנות + ביצוע ותחזקה של מערכות Imaging. התקנת ותחזוקת מדפסות. הקמת משתמשים חדשים במערכות המידע, ניהול הרשאות (Active Directory) תמיכה בנושאי תקשורת של ספקים המתחברים למערכות המידע של החברה. תיעוד התקנות חדשות הנדרשות במחשבי העובדים. תחזוקת ציוד טלפוניה. ניהול ציוד מיחשוב- קליטה ובקרה, רישום והחתמת עובדים.
דרישות:
• ניסיון בתחום (כולל צבאי) עד 3 שנים / רקע אישי בתחום • שליטה במערכות הפעלה Windows 10/11 • שליטה בישומי 365Office , הכרת One Drive ו- Microsoft Teams • ידע כללי בחומרת מערכות PC (נייחים + ניידים), כולל התקנה חומרה ותוכנה – חובה • ידע כללי במערכות תקשורת LAN,WAN – חובה • ידע ב- Active directory Users and computers ו- הקמת תיבות ב- exchange - חובה • ידע בתוכנות היקפיות כגוןEdge, SAP ועוד - יתרון • ניסיון בעבודה מול מערכת CRM כלשהי (מערכת תיעוד קריאות) - יתרון • ידע בטלפוניה ארגונית, טלפונים ניידים - יתרון • תודעת שירות מפותחת ותקשורת בינאישית טובה • עמידה בתנאי לחץ וריבוי משימות • מחויבות, אחריות ונכונות לזמינות גבוהה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
183480
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
הזדמנות להשתלב בצוות טכנאים במפעל טכנולוגי מוביל !! תמיכה וטיפול בתחנות הקצה (חומרה/תוכנה), תמיכה וטיפול בציוד פריפריאלי (מדפסות, סורקים וכו') ביצוע התקנות למחשבים חדשים, פתרון תקלות וסיוע טכני לבעלי תפקידים שונים בארגון.
דרישות:
ניסיון של 2\3 שנים לפחות כטכנאי PC - חובה הכרות עם מערכות הפעלה Microsoft, תוכנות Office –חובה הכרות עם Active Directory – חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15737
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מדובר בתפקיד מרכזי בארגון, המשלב ניהול צוות מקצועי, אחריות על רמת השירות והובלת תהליכים לשיפור מתמיד של חוויית המשתמשים. תחומי אחריות: ניהול ותפעול שוטף של מוקד התמיכה – מענה לקריאות משתמשים, תיעדוף משימות, בקרה על SLA והפקת דוחות. גיוס, הכשרה וניהול אנשי Help Desk – הובלה מקצועית, בניית תכניות עבודה, מתן משוב והנעת עובדים. ייזום ושיפור מתמיד של תהליכים, אוטומציה וכלי Self-Service. עבודה שוטפת מול ממשקי IT, אבטחת מידע ותשתיות, כולל דיווח להנהלת מערכות מידע. קשר שוטף עם ספקי שירות חיצוניים וניהול פעילות מולם.
דרישות:
ניסיון של 3–5 שנים לפחות בניהול מוקד Help Desk או צוות תמיכה טכנית - חובה שליטה במערכות ניהול קריאות (כגון CA\ ManageEngine:או מקבילות) - חובה ידע טכני במערכות, Active Directory, Office 365 ותשתיות רשת - חובה היכרות עם מתודולוגיות ITIL ואבטחת מידע - יתרון יכולות ניהול, הובלת צוות, ויחסי אנוש מצוינים - חובה שרירותיות גבוהה, חשיבה תהליכית ויכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות - חובה יתרון: השכלה רלוונטית והיכרות עם מתודולוגיות ITIL
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3148
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
ימי עבודה שני -שישי היברידי (3 ימים במשרד) What You’ll Be Responsible For: ● Leading and developing a global support organization (Israel & India), managing both Level 1 and Level 2 teams, and ensuring continuous growth and professional excellence. ● Handling high-volume operations (10,000+ tickets/month), balancing PLG and enterprise support while driving ticket deflection and automation through AI. ● Owning and optimizing key support KPIs: Time to First Response, Resolution Rate, CSAT, Feedback Loop, and ticket coverage by AI. ● Driving operational processes across escalations, refunds, and legal workflows, as well as ensuring smooth alignment with Product Delivery, Sales, and Customer Success. ● Building and maintaining knowledge systems (knowledge base, Intercom, integrations) and ensuring accurate, up-to-date content. ● Implementing and scaling AI-driven support solutions to automate workflows, improve resolution, and deliver personalized customer experiences. ● Combining strategic vision with hands-on leadership: coaching teams, getting into the queue when needed, and ensuring operational excellence at scale.
דרישות:
● 3–5 years of experience leading support teams in fast-growth PLG or B2B SaaS environments. ● Experience implementing AI/automation solutions in support. ● Proven ability to manage high-volume global support operations while scaling efficiently. ● Strong technical acumen: familiarity with SaaS concepts (APIs, integrations, data privacy), ability to troubleshoot, and comfort working with support systems. ● Strong people leadership skills – especially with early-career teams, requiring guidance, mentorship, and motivation. ● Passion for the Support domain as a career path, not just an operational step. ● Balance of data-driven management (KPIs, analytics, dashboards) with authentic customer-centricity.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00577
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
Senior Technical Support Engineer Bachelor’s degree in Computer Science, Information Technology, or related field (or equivalent experience). 4+ years of relevant work experience (Network/Security/SaaS Support) - Must. Proficiency in Active Directory/GPO, Windows, Linux and PowerShell/ Python scripting - Must. Proven experience in technical support role, preferably in the cybersecurity industry. Excellent problem-solving and communication skills. Willingness to learn and adapt in a fast-paced environment. Strong understanding of network security skills and the ability to work independently and as part of a team. Commitment to innovation, integrity, and excellence.
דרישות:
משרה נוספת - Technical Support Engineer Have at least 3 years of previous experience in technical support, Tier 1-2, role (preferably in a startup or similar high-paced environment) Experienced with writing SQL queries, Infrastructure & Application Monitoring Tools Excellent problem-solving skills and the ability to think critically and logically Strong communication and customer service skills, including the ability to explain technical concepts in a clear and concise manner Able to work well in a team and collaborate with other professionals to ensure high-quality of service Able to work well under pressure and handle multiple tasks at once. High proficiency in spoken and written English ******
Solution Engineer
3+ years in a client facing (US) and tech-focused role (e.g., Solution Engineer/Sales Engineer) in B2B cyber security products. Strong technical background (development, cyber, etc.). Experience in the AppSec field - significant benefit. Excellent English communication
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00574
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אנו מחפשים מהנדס תמיכה טכנית וקדם-מכירה דינמי שיצטרף לצוות הגדל שלנו. תפקיד זה מקשר בין צורכי הלקוח לפתרונות הטכניים של מוצר GIBBSCAM, וממלא תפקיד חיוני הן במכירות והן בקשר בין החברה ללקוחותיה. המועמד האידיאלי ישלב מומחיות טכנית בעיבוד שבבי CNC ותוכנות CAM יחד עם כישורי תקשורת ושירות לקוחות מעולים. קדם-מכירה: • שיתוף פעולה עם צוות המכירות כדי להבין את דרישות הלקוח ולהציג פתרונות GibbsCAM מותאמים אישית. • ביצוע הדגמות מוצרים, מצגות טכניות ופגישות הוכחת היתכנות עבור לקוחות פוטנציאליים. • השתתפות בתערוכות סחר, סמינרים וביקורי לקוחות כדי לתמוך במאמצי המכירות. תמיכה טכנית: • מתן תמיכה טכנית שוטפת ללקוחות המשתמשים ב-GibbsCAM. • הבנה, פתרון בעיות ומתן תשובות לשאלות הקשורות לתפעול ושימוש בתוכנה. • ביצוע הדרכות מוצר ללקוחות חדשים או קיימים על תוכנת GibbsCAM בכיתה, הדרכות אישיות או מרחוק. • עבודה עם צוותי התמיכה והפיתוח הגלובליים של GibbsCAM כדי להעלות ולפתור נושאים טכניים מורכבים. • יצירת תיעוד טכני להדרכה ולהשקת מוצר. • ניהול תיעוד מדויק של מקרי תמיכה ואינטראקציות עם לקוחות. • ביצוע ביקורים אצל לקוחות, מעקב אחר בעיות וסיוע ביישום המוצר. • ביצוע בדיקות הסמכה של מעבדי בדיקה באתר.
דרישות:
• תואר ראשון בהנדסת מכונות או תואר הנדסי מקביל • שנתיים ומעלה של ניסיון מעשי עם תוכנות CAM (רצוי בתוכנת GibbsCAM) ועיבוד שבבי - CNC • הבנה מקיפה של תהליכי עיבוד שבבי כולל כרסום, חריטה ועיבוד שבבי בשלושה צירים ויותר. • כישורי פתרון בעיות מעולים עם חשיבה ממוקדת לקוח. • כישורי פרזנטציה ותקשורת טובים, בעברית ובאנגלית. • יכולת נסיעות לאתרי לקוחות בישראל. • שחקן צוות יתרונות:• ניסיון בשימוש ב-GibbsCAM • ניסיון בתמיכה טכנית • ניסיון בהתאמה אישית של תוכניות CNC (GCODE) • כישורי תכנות נא לשלוח קורות חיים ומכתב מקדים קצר.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00003
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|