תיאור תפקיד:
חברה גדולה ומצליחה מגייסת תומך/ת הלפ דסק. התפקיד כולל מתן תמיכה טכנית לעובדי החברה, מתן הרשאות למשתמשים, טיפול וניתוב בתקלות טכניות, בקרה ותפעול של תהליכים, התקנות תוכנה ודרייברים, תמיכה באופיס 365, טרמינל, הגדרות, תקלות רשת, הכנת עמדות מחשב וכיוצא באלה.. משרה מלאה בלבד! שכר ותנאים מצויינים! גיוס מיידי! עובד/ת חברה מהיום הראשון!! (חניה, ארוחות).
דרישות:
בוגר/ת קורס ניהול רשתות - חובה. ניסיון בתפקיד דומה בחברה מעל שנה - חובה. שליטה בסביבת מיקרוסופט 365, AD. ידע וניסיון במערכת ENTRA/INTUNE. יחסי אנוש טובים. תודעת שירות גבוהה. זמינות למשרה מלאה בתל אביב. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
2138
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת Mertens - MalamTeam מגייסת מנהל/ת רשת לארגון באזור תל אביב. מה התפקיד כולל? ניהול ותחזוקה של סביבות מקומיות ובענן. עבודה מול מגוון רחב של מוצרים בתחומי תקשורת ואבטחת מידע. תמיכה וניהול Active Directory, SCCM, GPO, Intune. התמודדות עם איומי סייבר וניהול הרשאות וזהויות. תחזוקת תשתיות תקשורת וציוד רשת. הובלת פרויקטים טכנולוגיים וניהול סביבות וירטואליות.
דרישות:
לפחות 5 שנות ניסיון בניהול רשתות בארגונים גדולים מומחיות בסביבת Microsoft (AD, SCCM, GPO, Intune) ידע בתחום אבטחת מידע , ניהול הרשאות והתמודדות עם איומי סייבר ניסיון בניהול תשתיות תקשורת, ציוד רשת ופתרון תקלות ניסיון בעבודה בסביבות ענן (AWS, Azure)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
33103
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת Mertens - MalamTeam מגייסת תומך/ת IT עבור ארגון גדול בפתח תקווה התפקיד כולל: מתן תמיכה טכנית במערכות המחשוב, לעובדי החברה- פנים ארגונית במגוון ערוצים: טלפונית, אימייל, חיבור מרחוק או הגעה לעמדת עבודה. טיפול בתקלות במערכות הפעלה Win וחבילת Office, וניהול משתשמים ב- Domain
דרישות:
ניסיון קודם של כשנתיים לפחות כתומך/ת מחשוב פנים ארגוני (אפשרי ניסיוו צבאי) איתור ופתרון תקלות חומרה ותוכנה בסיסיות בסביבת Windows וחבילת Office (Excel / Word/ Outlook) יכולת להסביר ולהנחות משתמשים לעזרה עצמית ושימוש נכון למניעת תקלות חוזרות פתיחת קריאות שרות במערכת המחשוב הקיימת 150 שעות אקדמיות בנושאי מחשוב
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
33299
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת Mertens - MalamTeam דרוש/ה תומכ/ת אפליקטיבי/ת (ללא ניסיון) לתמיכה במערכות מידע בארגון רפואי מוביל. תיאור התפקיד: עבודה בצוות תמיכה במוקד מערכות מידע מתן תמיכה אפליקטיבית בתוכנות ייעודיות הזדמנות מצוינת לצבירת ניסיון בתחום המערכות מידע
דרישות:
ניסיון קודם במוקד תמיכה/שירות – יתרון מיומנויות מחשב גבוהות – שליטה ב-Windows, אופיס ואינטרנט זיקה לתחום השירות והמחשוב ויכולת הובלת שיחה נכונות לעבודה במשמרות במוקד טלפוני
המשרה מתאימה מאוד לסטודנטים – גמישות במשמרות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
31566
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
ל Mertens- MalamTeam דרוש/ה תומך/ת אפליקטיבית תיאור משרה: מתן תמיכה טלפונית פנים ארגונית לעובדי החברה עבודה בצוות תמיכה - מערכות מידע, עבור תמיכה אפליקטיבית בתוכנות ייעודיות
דרישות:
ניסיון עבודה קודם במוקד תמיכה/שירות- יתרון מיומנויות מחשב גבוהות - שליטה ב- Windows , אופיס, אינטרנט זיקה לתחום השירות והמחשוב ,יכולת הובלת שיחה נכונות לעבודה במשמרות ובמוקד טלפוני
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
32766
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
לחברה המספקת שירותי אינטרנט וטלוויזיה דרוש/ה לתפקיד תמיכה טכנית טלפונית בלקוחות הפרטיים של החברה. תפקיד המשלב אתגר רב וענין. העבודה מתבצעת במשמרות. הכשרה מקצועית על חשבון החברה. רקע טכני - יתרון.
דרישות:
רקע טכני - יתרון. אוריינטציה שירותית. זמינות למשרת משמרות.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-410
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מתן מענה לתלונות או בירורים בנוגע לכל תחומי פעילות הקבוצה (השכרה, מכירה, ליסינג).
דרישות:
וורבליות, שירותיות ברמה גבוהה, יכולת התנסחות בכתב ובע"פ ברמה גבוהה, יכולת תעדוף משימות וביצוע מעקב ובקרה, שליטה במערכות אופיס, אנגלית ברמת הבנה.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
JB-00063
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
חברת Malam- Team מעוניינת לגייס תומכי/ות Help Desk ללא ניסיון במסגרת התפקיד תמיכה באמצעות תוכנות של השתלטות מרחוק לעובדי הארגון, מתן מענה ותמיכה לתקלות רשת, תקלות במדפסות, תקלות בשרתי Exchange, תקלות במערכות הפעלה של Windows ,תמיכה בתוכנות, ניהול משתמשים ב-AD ועוד. העבודה במשרה מלאה במשמרות א-ה ופעם בחודש יום שישי.
דרישות:
- הסמכות רלוונטיות בתחום ה-IT כגון: ניהול רשתות / MCSA / סייבר ואבטחת מידע וכדומה - תמיכה טכנית- יתרון משמעותי. - נכונות לעבודה לטווח ארוך. - שירותיות, סבלנות ויחסי אנוש טובים.
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
531944
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
אם את/ה בעל/ת אוריינטציה טכנולוגית, שירותיות גבוהה ורוצה להשתלב בחברה חדשנית וצומחת – זו ההזדמנות שלך! מה בתפקיד? – מתן שירות ותמיכה טכנית ללקוחות החברה – ליווי וסיוע בפתרון תקלות טכנולוגיות – תיאום שירותים טכניים וניהול פניות לקוחות – עבודה מול לקוחות פרטיים ועסקיים – עבודה שוטפת בסביבה ממוחשבת היקף המשרה ושעות עבודה: – משרה מלאה | א'-ה' | 08:00–16:00 – ללא ימי שישי – מיקום: אזור פלמחים – אופציה לעבודה היברידית חלקית שכר: 9000 ₪ ברוטו רוצה להצטרף לחברה מובילה עם אווירה משפחתית ואופק להתפתחות מקצועית? שלח/י קורות חיים – מחכים להכיר אותך!
דרישות:
– ניסיון קודם בשירות לקוחות / תמיכה טכנית – יתרון – ידע בסיסי במחשבים ויכולת למידה מהירה – תודעת שירות גבוהה, כושר ביטוי מעולה ויכולת עבודה עצמאית – ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת – חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12819
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לצוות החומרה שלנו דרוש/ה מתאם/ת שירות.
במסגרת התפקיד: 1. בניית סידור עבודה לטכנאי השטח (תקלות + התקנות). 2. מתן מענה לטכנאים הנמצאים בשטח. 3. קבלת הזמנות חדשות והוצאתן לפועל (שיחת Welcome עם הלקוח, בדיקת מלאי ציוד, בדיקת מוכנות התשתית, תיאום מועד התקנה וכו'). 4. תגבור וגיבוי צוות התמיכה הטכנית במידת הצורך. 5. סיוע בהכנת הציוד בטרם סיפוקו ללקוח. משרה מלאה בפתח תקווה (ליד הקניון הגדול), ימים א-ה, 8:00-17:00.
דרישות:
- שירותיות ויחסי אנוש מעולים - חובה
- שליטה במוצרי אופיס, כולל אקסל - חובה
- אסרטיביות, סדר וארגון, יכולות ניהוליות - חובה
- זמינות למשרה מלאה ונגישות יומיומית לפתח תקווה - חובה
- הבנה טכנית של מוצרים מבוססי תקשורת - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00118
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
חילן הינה חברה מובילה בישראל בפיתוח פתרונות תוכנה כשירות (SaaS) ומציעה פתרון מקיף לניהול ההון האנושי בארגון. אנו מגייסים תומך/ת טכני/ת (Help Desk) לחברת חילן בתל אביב, לתפקיד תמיכה טכנית טלפונית ברמת תמיכה Tier 1 בנושאים טכניים ללקוחות עסקיים ולעובדי החברה. עבודה כחלק מצוות מקצועי ומוביל. משרדינו בת"א בקרבת קו רכבת. משלבים עבודה היברידית.
דרישות:
-יתרון משמעותי למשוחררים/ות מהצבא מתפקידי מנהלי רשת, Help Desk, IT. -יכולת מתן שירות ברמה גבוהה. -יכולת הובלת שיחה וסגירת מעגל טיפול. -יכולת עבודה בצוות. -אוריינטציה טכנית. -יכולת עבודה תחת לחץ. -עברית רהוטה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB1272
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה איכותית ויציבה הממוקמת בהרצליה דרוש/ה תומך.ת טכני.ת -ג'וניור משרה מלאה במשמרות, תנאים מצוינים, הזדמנות מצוינת להשתלב בעולם הטכנולוגי, סביבה צעירה ודינאמית.
דרישות:
חצי שנה ניסיון בתפקיד טכני או קורס טכני / טכנולוגי (אפשר גם ניסיון צבאי)
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
16061
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
נציגי תמיכה טכנית – פרויקט זמני בירושלים ללא ניסיון קודם! חברת MalamTeam מגייסת נציגי תמיכה טכנית לפרויקט זמני בתחום הבנקאות – סיוע בשדרוג תוכנה עבור 10,000 לקוחות. משרה מלאה בימים א'-ה', 8:00–17:00 בירושלים, ללא שישי שבת או משמרות. והכשרה? עליינו! מה כולל התפקיד: - מענה טלפוני – שיחות נכנסות ויוצאות - ליווי הלקוחות בתהליך שדרוג והתקנת גרסה חדשה - תיעוד העבודה באקסל - מתן שירות מקצועי ואדיב
דרישות:
- זמינות מיידית למשרה מלאה (למשך חצי שנה, עם אופציה להמשך) - אוריינטציה טכנית / ניסיון קודם בתמיכה – יתרון - ניסיון קודם בשירות לקוחות – יתרון - שליטה בסיסית באקסל - יכולת למידה, שירותיות ואחריות גבוהה אין צורך בניסיון קודם – תינתן הכשרה מקיפה למתאימים! מתאים גם לחיילים/ות משוחררים/ות!
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
531984
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
מטלות ותחומי אחריות: אחראי.ת על תמיכה וסיוע ללקוחות חילן במוצר תיקים (ארכיון אופטי) ניתוב וטיפול בתקלות ומעקב ביצוע מול ממשקים פנים ארגוניים הקמת לקוחות חדשים במערכת, ליווי בתהליכי הטמעה, הגדרת הרשאות ליווי פרויקטלי, טיפול ובדיקת תהליכי הסבות מסמכים פתיחת דרישות חדשות לפיתוחי תוכנה למוצר תיקים במערכת CRM ניהול בקרה, מעקב לפניות וטיפולי תוכנה
דרישות:
דרישות התפקיד: תודעת שירות מצוינת יכולת תחת ריבוי משימות אפקטיביות ויכולת עבודה תחת לחץ אוריינטציה טכנולוגית – חובה כושר ביטוי בכתב ובע"פ ניסיון קודם בתמיכה טכנית/עבודה עם מערכת מידע/שירות לקוחות – חובה היקף משרה – 60% כפיפות – ראש צוות יישום HRIS
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB1268
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת תומך/ת טלפוני במערכות מידע לארגון רפואי גדול בתל אביב תיאור התפקיד: - עבודה בצוות תמיכה במוקד תמיכה מערכות מידע הנותן תמיכה אפליקטיבית בתוכנות הארגון.
- עבודה במשמרות- משרה מלאה.
- התחייבות לעבודה במשך שנה וחצי לפחות.
דרישות:
- ניסיון עבודה קודם במוקד תמיכה/שירות.
- מיומנויות מחשב גבוהות - שליטה ב- Windows , אופיס, אינטרנט.
- זיקה לתחום השירות והמחשוב ,יכולת הובלת שיחה.
- חשיבה וראיה מערכתית (ראש גדול) ויכולות תחקור תקלות.
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
21845
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|