תיאור תפקיד:
אנו מגייסים מנהל /ת חשבונות בעל/ת ניסיון מעל 5 שנים. עבודה במחלקת הנח"ש בצוות מנהלי חשבונות. התפקיד כולל ביצוע הנהלת חשבונות ספקים ו/או לקוחות, התאמות בנקים, הפקת חשבוניות, תשלום לספקים ומוסדות ומגוון משימות נוספות. משרה מלאה בימים א-ה ללא אילוצי שעות! עובד/ת חברה החל מהיום הראשון - שכר ותנאים מצויינים!!
דרישות:
תעודת הנח"ש - סוג 2 או 3 חובה! ניסיון בתפקיד מנהל /ת חשבונות מעל 5 שנים - חובה! יחסי אנוש טובים. יכולת עבודה בצוות ותחת תנאי לחץ. זמינות למשרה מלאה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2141
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למחלקת בנקאות, גבייה וחדלות פירעון במשרד עורכי דין בתל-אביב דרוש/ה פקיד/ת גבייה מקצועי/ת.
דרישות:
- ראש גדול ומוטיבציה – חובה
- ניסיון קודם בתחום הגבייה – חובה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00009
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
שכר ממוצע 12,000 ש"ח + קרן השתלמות והגנות שכר- כאל מגייסת נציגי.ות פתרונות תשלום למוקד הטלפוני שלנו באשדוד!הגישו מועמדות ועשו את הצעד הראשון לקריירה בחברה יציבה ומובילה! *קיימת אופציה למשרת סטודנט / הורה גמישה! מה מחכה לכם.ן אצלנו?
* פרמיות מטורפות! * קליטה כעובד.ת Cal מהיום הראשון! * יום עבודה מהבית * קרן השתלמות לאחר 3 חודשים בלבד! * כרטיס סיבוס, חופשות, אירועים * אפשרויות קידום מדהימות ועוד המון הטבות שוות שלא תמצאו בשום מקום אחר! איך יראה היום שלכם.ן?
* טיפול בלקוחות החייבים של החברה בשלבים ראשוניים ומתקדמים של תהליך הגביה * מענה לשיחות גבייה נכנסות והוצאת שיחות גביה יזומות * חתירה להגעה להסדרי תשלום ומניעת העברת הלקוח לטיפול משפטי תחילת עבודה לאחר פסח!
דרישות:
* ניסיון קודם במוקדי שירות, מכירה או בתחום הגביה- יתרון * יכולת ניהול משא ומתן * יכולת עמידה ביעדים
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
JB-26472
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה ותיקה ומובילה בתחום שירותי הביטחון דרוש/ה אחראי/ת גבייה. מטרת התפקיד: הבטחת גביית תשלומים מלקוחות על פי תנאי התשלום שנקבעו, וביצוע כל הפעולות הנדרשות לצורך ניהול, מעקב ודיווח על תהליכים הקשורים לגביה. תחומי אחריות: גביית תשלומים: גביית כספים מלקוחות, ניהול קובץ בקרה ומעקב בגין החשבוניות שהופקו במערכת הנה"ח. ניהול קובץ גבייה: טיפול שוטף בחשבוניות שלא שולמו במועד ובחובות לקוחות ופניות ללקוחות להסדרת תשלום. מענה לפניות לקוחות: טיפול בשאלות ובפניות של לקוחות בנוגע לחשבוניות, והפנייה לגורמים הרלוונטיים בחברה. הפקת דוחות: הפקת דוחות ממערכת הנה"ח, הכנת דוחות על פי דרישה והעברת המידע לגורמים הרלוונטיים. קשר שוטף מול גורמים במחלקת הכספים והשטח כגון חשבות השכר, מנה"ח, מנהלי סניפים ומפקחים בשטח.
דרישות:
ניסיון קודם בתפקידי בק אופיס של כספים – חובה. Excel ברמה גבוהה, כולל נוסחאות - חובה. היכרות עם תכנת תפנית - יתרון. יחסי אנוש גבוהים ושירותיות. יכולת ניהול משא ומתן ותקשורת בינאישית גבוהה. יכולת עמידה בלחץ ועמידה ביעדים. סדר וארגון, יכולת לעבוד בצורה עצמאית ובצוות.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-4039
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
הפקת חשבונות, חשבוניות ותשלומים ליווי אדמיניסטרטיבי של הפרויקט ביצוע ובקרת גביה בניית דוחות להנהלת החברה
דרישות:
2-3 שנות ניסיון בהנה"ח/גביה/בקרה השכלה בתחום הנהלת חשבונות/כלכלה - חובה ניסיון בעבודה עם SAP/ פריוריטי - חובה אקסל מתקדם ברמה גבוהה - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
19093
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
דרום - אשדוד, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה הנותנת שירותים אדמיניסטרטיביים/חשבוניים דרוש/ה אחראי/ת גביה למשרה מלאה ימים א-ה
דרישות:
ניסיון של שנה בגביה - חובה ניסיון עבודה מול אקסל - חובה עבודה עם מיילים+שיחות טלפוניות זמינות למשרה מלאה מסודר/ת – בעלי אסרטיביות -שיטתי/ת. יעיל/ה. נעימ/ה ובעלת יכולת התנסחות ועברית ברמה גבוהה יחסי אנוש מעולים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-18957
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית. דרוש/ה רפרנט/ית גבייה: ניהול כרטסת, התאמות בנקים, וגבייה מלקוחות עסקיים. משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
ניסיון בתחום הגבייה - חובה. ידע וניסיון על תוכנות אופיס בדגש על אקסל - חובה. עבודה עם פורטלים של ספקים - יתרון משמעותי. **המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00043
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רפרנט/ית בק אופיס וגבייה לקבוצת פספורטכארד! המשרה כוללת מתן שירות עסקי מקצועי ללקוחות החברה, טיפול בגבייה בצורה אכפתית ומסודרת, והסדרת תשלומים וחשבוניות. מהות התפקיד: השלמת/ עדכון פרטי תשלום מלקוחות מוסדיים ופרטיים. עבודה מול לקוחות בארץ ובחו"ל. שיתוף פעולה עם צוותים מקצועיים. מה אנחנו מציעים? הזדמנות ללמוד ולהתפתח בתחום הגבייה והכספים. עבודה בסביבה צעירה ודינאמית. אפשרויות קידום והתפתחות מקצועית. בונוסים על עמידה ביעדים!
דרישות:
תודעת שירות ויחסי אנוש טובים יכולת עבודה מול מספר ממשקים במקביל יכולת למידה מהירה על תוכנות חדשות אנגלית ברמה טובה - חובה שליטה בתוכנות אופיס ובפרט באקסל- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00019
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
רפרנט/ית גבייה אלמנטארי/ת לחברת ביטוח בפ"ת ללא ניסיון התפקיד כולל: קשר ישיר עם סוכנים ומתן שירות ומענה לסוכנים בנושאי גבייה ותשלומים- טיפול בהוראות קבע, כרטיסי אשראי, צ'קים, מניעות ביטול, אדמיניסטרציה שוטפת, ניהול קופה, עבודה מול ספקים. מענה טלפוני ומענה במערכת CRM העבודה במשרה מלאה 8.5 שעות. שכר 8000-8500 בהתאם לניסיון קליטה לארגון!!!
דרישות:
ניסיון בגביה/כספים בחברת ביטוח – יתרון הכרת מערכת התפנית/as400/הירוקה- יתרון . יכולת דיוק ואחריות,יכולת עבודה עצמאית ובצוות, תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש טובים, עבודה בסביבה ממוחשבת.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
51302
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לפירמת רואי חשבון מובילה דרוש/ה רכז/ת גביה ותקציב.
הזדמנות להשתלב בארגון מוביל (DUN'S 100) ולהיחשף לעבודה בתחומים מגוונים. במסגרת התפקיד תהיה לך אחריות על בקרת תקציב החברה, ביצוע תשלומים לספקים, הפקת חשבוניות וניהול תהליך הגביה. עבודה מלאה במשרד החברה בתל אביב.
דרישות:
3 שנות ניסיון בגביה ובניהול תקציב - חובה. ידע בהנהלת חשבונות - חובה. ניסיון קודם מארגונים דומים - יתרון. שליטת בתוכנות Office - בדגש על עבודה עם Excel. יכולות למידה, ועבודה בסביבה דינאמית. המשרה פונה לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00023
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
דיפלומט ישראל מזמינה אותך להצטרף להצלחה ומגייסת מנהל/ת חשבונות לקוחות. תיאור תפקיד: תמיכה באנשי המכירות לגבייה מלקוחות החברה לרבות, שליחת חשבוניות אספקה חתומות, ניתוח כרטיס הלקוח, התאמת כרטיסים למקומות ובזמנים בהם איש המכירות זקוק להם. ביצוע מעקב שיטתי אחר ההתחשבנות עם לקוחות בהתאם לנוהלי החברה ולהוראותיה לרבות גביית כספים במקרים בהם זה נדרש. ניהול מסגרת האובליגו ותנאי האשראי שסוכמו עם הלקוח כולל טיפול בבעיות המתעוררות סביב זה (ייזום דיוני אובליגו, שחרור הזמנות מעוכבות בסיום טיפול). הזנת פקודות יומן נדרשות והתאמת כרטיסי הנהלת חשבונות כולל התאמות למאזן. טיפול בתקבולים ובהעברות בנקאיות. ביצוע זיכויים, חיובים נדרשים.
דרישות:
מנהל/ת חשבונות - סוג 2 מאושר ע"י משרד העבודה - חובה! שליטה מלאה בתוכנות office ובעיקר ב- Excel - חובה! ניסיון בעבודה הכוללת מתן שירות ניסיון קודם של שנה לפחות בתפקיד דומה תקשורת בין אישית וכושר שכנוע.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
183337
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
לחברה מצליחה ברמת גן (מגדלי בסר) דרוש/ה נציג/ת גביה תיאור התפקיד: גביית כספים - עבודה מול לקוחות עסקיים. מעקב גבייה שוטפת. התאמות כרטיסים ניהול אובליגו. מתן מענה שוטף ללקוחות ולממשקים פנימיים, בנושאי כספים וגבייה שכר: 13,000 ש"ח
דרישות:
ניסיון בגבייה כשנה לפחות. מנהל /ת חשבונות סוג 2 או 3- יתרון שליטה באקסל. אנגלית ברמה טובה מאד. יכולת עבודה בצוות, אסרטיביות ודייקנות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
J-3166
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
השפלה - רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
אנחנו מגייסים מנהל.ת צוות לתפקיד מפתח בצוות הכספים שלנו – תפקיד שמחבר בין אנשים, מספרים ותוצאות. מה בתפקיד? אחריות כוללת על תהליך הבילינג מקצה לקצה – מסגירת שעות עובדים, דרך הפקת חשבוניות ועד לגבייה מלקוחות ניהול ישיר של צוות עובדים בתחום הבילינג הובלה לעמידה בלוחות זמנים חודשיים שיפור תהליכים ובניית סטנדרטים לעבודה מדויקת ויעילה אצלנו תוכל.י לצמוח, ללמוד ולהוביל – עם תמיכה מלאה מהמערכת ומסלול ברור להתקדמות.
דרישות:
למי זה מתאים? למי שמגיע.ה מרקע של כלכלה / כספים / הנה"ח / שכר ורוצה לעשות קפיצה לתפקיד ניהולי למי שיש גישה מצוינת לאנשים, סדר ויכולת להניע תהליכים ניסיון ניהולי הוא יתרון – אבל הפוטנציאל והרעב הם מה שחשוב באמת ניסיון בעבודה עם פריוריטי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
654817
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
1. מתן מענה שירותי, מקצועי ואדיב ללקוחות העירייה בתחום החיוב, גבייה ואכיפה, לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים. 2. קבלת תשלומים וביצוע פעולות חשבונאיות בתיקי החייבים, בהתאם לסמכויות המוגדרות באגף. 3. מתן מענה וקבלת פניות של לקוחות העירייה בכל ערוצי התקשורת השונים, הזנת נתוני הטיפול במערכת הממוחשבת ומעקב אחר פניות פתוחות. 4. התעדכנות בהודעות, רישום, דיווח ובקרה בנוגע לנושאים פתוחים בתחילת ובסיום כל משמרת ודיווח לממונה על פניות ואירועים חריגים. 5. השתתפות בישיבות, בתדריכים, בהכשרות וכד'. 6. סיוע בניהול המשמרת ובטיפול בפניות מורכבות לפי הצורך. 7. חניכה הנחיה וליווי מקצועי של צוות השירות לפי הצורך. 8. הובלה, קידום וליווי משימות ונושאים רוחביים במוקד הגבייה. 9. ביצוע תחכימים, למידה והפקת לקחים מפניות חוזרות ומפניות שלא טופלו והצגתם להנהלה. 10. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה. 11. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. תעודת בגרות מלאה. 2. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE. 3. מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן. 4. תודעת שירות גבוהה. 5. יחסי אנוש טובים. 6. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות - יתרון. 7. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל-פה. 8. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
56ד/2024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
אם אתם בעלי מוטיבציה ומחפשים מקום לטווח ארוך, מקומכם איתנו!! הזדמנות להתמקצע ולהתקדם בעולמות העסקיים במוקד בוטיקי, משפחתי ומגובש! לצוות שירות עסקי בבזק בינלאומי TECH מגייסים רכז/ת שירות - שיחות נכנסות בלבד! אז מה התפקיד כולל? • שירות שוטף בנושאי חשבוניות, גבייה, שימור לקוח ומתן מענה כללי. • זיהוי צרכי הלקוח, הנעה ושירות יוזם מתוך סל השירותים העסקיים. • התנהלות מול ממשקים חוץ ארגוניים כמו הנה"ח, מזכירויות ובעלי עסקים. *המענה ניתן באמצעות מענה טלפוני ודרך הערוצים הדיגיטליים של החברה (וואטסאפ ומייל). מה תקבלו אצלנו? קליטה כעובד/ת חברה מהיום הראשון חופשות בחו'ל, כרטיס תן ביס, אירועי חברה, מתנות אפשרויות קידום רבות ושילוב עבודה מהבית קרובים לרכבת הקלה, חניה חינם בשפע
דרישות:
זמינות למשרה מלאה ימים א'-ה' בין השעות 8:00-16:30, ללא ימי שישי!! ניסיון בעבודה מול יישומי מחשב- חובה ניסיון בשימור לקוחות – יתרון משמעותי אוריינטציה שירותית ומכירתית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12145
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|