תיאור תפקיד:
A dynamic and growing gaming company, based in Tel Aviv is hiring a marketing analyst. as a Marketing Analyst, you will be responsible for analytics and analysis of the company’s marketing department. By querying the right data in the right way, using advanced statistical analysis techniques and dashboarding tools and adding your business - you will help us make smart, data driven decisions, and support the company growth. Responsibilities - Define analytics and table schemes for marketing. - Build dashboards and monitor important marketing KPIs. - Conduct thorough analysis– identify trends, causality, and estimations to support the marketing decision-making process. - Create and validate predictive models. - Automate analysis tools. - Conduct A/B tests, analyze the results, and recommend accordingly.
דרישות:
- 2+ years of experience in marketing for Gaming / Mobile apps. - 3+ years of experience in SQL (DBT- advantage). - BA/BSC degree in Economics, statistics, industrial engineering, mathematics, or any other quantitative field. - Experience working with mobile measurement partners - must (Appsflyer - strong advantage). - Experience transforming data into visual insights and building dashboards in a BI platform (e.g. Tableau, QlikView, Looker, etc. Looker- advantage). - Experience working with GCP - advantage - Scripting capabilities with Python - advantage
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3966
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אנליסט/ית ומנהל/ת פרויקטים עסקי - לחברת FMCG מובילה בתחומה כפיפות למנהל פעילות עסקית - אזור השרון הצפוני מטרת התפקיד: ביצוע ניתוחים והסקת מסקנות לטובת שיפור התוצאות העסקיות של החברה ועמידה ביעדיה, מעורבות בניהול הפעילות המסחרית השוטפת של החברה, ניהול עקיף של צוות מקדמי הנראות הכולל בקרה וייעול תהליכים סנכרון כלל הפעילות העסקית של החברה למול חברת האם ולקוחות החברה
דרישות:
דרישות התפקיד תואר ראשון בכלכלה או תעשיה וניהול שליטה אבסולוטית באקסל (Excel Power Query, , Power Pivot) ופונקציות מורכבות שליטה ב power point שליטה גבוהה באנגלית יכולות ניהול ועבודה במבנה מטריציוני מול יכולת עבודה עצמית ראש גדול ,דייקנות ,ירידה לפרטים, יצירתיות יכולת אנליטית ומחשבתית יכולת התנהלות מול מגוון ממשקים ובריבוי משימות היכרות עם מערכות סאפ- יתרון ניסיון בתפקיד דומה מחברה דומה - יתרון
משרה מלאה: 70% משרד, 30% שטח סקרנות, יכולות מולטיטסקינג גבוהות, ראיה מערכתית, הבנה בניהול ויצירת תהליכים, אסרטיביות, עמידה בלחצים, הנעה עצמית ויחסי אנוש מצויינים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
14019
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
חברת סטרטאפ מובילה בתחום השיווק הדיגיטלי, המתמחה בפרוייקטים חדשניים ופורצי דרך. אנחנו מחפשים אנליסט/ית מוכשר/ת לקמפיינים בתחום המדיה, אשר יסייע/תסייע לנהל ולהבין את האפקטיביות של הפעילות שלנו ברשתות החברתיות ובפלטפורמות המדיה השונות. תחומי אחריות: ניתוח ביצועי קמפיינים במדיות השונות, כולל Google Ads, Facebook, Instagram ועוד. ביצוע אנליזות של תנועת משתמשים, הבנת מגמות, וזיהוי הזדמנויות לשיפור ביצועי הקמפיינים. הורדת דוחות נתונים מתוך מערכות פרסום שונות והצגת ממצאים להנהלה ולצוותים הרלוונטיים. ניהול ובקרת מדדים (KPIs) לבחינת הצלחת הקמפיינים, תוך כדי התאמה מתמשכת של האסטרטגיה השיווקית. הפקת תובנות על בסיס הדוחות והנתונים לטובת מקסום ההשפעה השיווקית והגעה לקהל היעד בצורה מיטבית.
דרישות:
דרישות התפקיד: ניסיון קודם של שנה לפחות כאנליסט/ית בתחום המדיה או בתחום השיווק הדיגיטלי. שליטה גבוהה באקסל וביצירת דוחות מורכבים. ניסיון בעבודה עם כלים לניתוח נתונים כגון Google Analytics, Tableau, או כלי BI נוספים (יתרון). הבנה מעמיקה של תהליכי פרסום דיגיטלי וקידום ממומן בפלטפורמות כמו Facebook ו-Google. יכולת אנליטית גבוהה, גישה נתונית ויכולת לנתח נתונים בצורה מדויקת. כישורי תקשורת מצוינים ויכולת להעביר תובנות בצורה ברורה לצוותים השונים בארגון. תכונות אישיות: תשומת לב לפרטים ויכולת לעבוד בצורה מדויקת ומאורגנת. סקרנות ורצון להבין לעומק את המגמות והנתונים המניעים את הקמפיינים. יכולת לעבוד בסביבה דינמית ומשתנה תוך התאמה מהירה לדרישות משתנות. יכולת עבודה עצמאית ויוזמה אישית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5175
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
StoreNext is a tech-company, leading the field of research and market data analysis of the Fast-Moving Consumer Goods (FMCG) in Israel.
We are looking for an analyst to join our analysis team.
The position is intended for undergraduates in economics / business / marketing who are looking for their first steps in the field of data analysis.
Responsibilities • Processing and analyzing sales data to provide insights to a leading FMCG brands • Daily management of data coherence and alignment between multiple data sources • Working with multiple stakeholders and providing reports and insights based on data analysis • Provide support and training for StoreNext systems and data outputs
דרישות:
BA in economics / business / marketing Excellent analytical capabilities Ability to provide conclusions from data Diligence, independence, curiosity, management of multi-tasking and willingness to work in a dynamic environment Ongoing control of Microsoft Office, especially Excel and Power Point Ability to provide high-quality, daily service with a personalized and professional approach Experience in data processing and analysis - an advantage
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00005
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות
|