דרושים בתחום מנהל מחלקה / תחום

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 8 משרות עבודה בתחום מנהל מחלקה / תחום

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "מנהל מחלקה / תחום" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : מנהל צוות שכר והטבות, מנהל חשבונות ראשי, Director of Finance / Senior Controller ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

משרת רואה/ת חשבון בכיר בפורביס מזארס ישראל

משרת רואה/ת חשבון בכיר בפורביס מזארס ישראל

Forvis Mazars

30/07/2025

תיאור תפקיד:
פורביס מזארס היא אחת מ-10 פירמות רואי החשבון והייעוץ הגדולות בעולם, עם למעלה מ-50,000 עובדים
ברחבי העולם. בישראל, אנו נמצאים בצמיחה משמעותית ומחפשים לצרף רואה/ת חשבון מצטיינ/ת לצוות.

מה אנחנו מחפשים?
מועמד/ת בעל/ת גישה מקצועית, ניסיון בעבודה עם חברות ישראליות, היכרות עם מערכות ERP ושכר מקומיות, והבנה מעמיקה בתחום המיסוי הישראלי. דרושים כישורי תקשורת מעולים, יכולת לעבוד מול ריבוי משימות ולוחות זמנים צפופים, וראש גדול בניהול קשרי לקוחות.

תחומי אחריות:
  • ניהול שוטף של תיקי לקוחות.
  • פיקוח על תהליכים חודשיים בתחומי כספים, מיסים ושכר עבור חברות ישראליות בבעלות תאגידים רב-לאומיים.
  • תקשורת שוטפת ויעילה עם בעלי עניין בחו"ל ועם צוותים מקומיים בישראל.
  • תכנון, ביצוע והשלמה של משימות תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של איכות וניהול סיכונים.
  • הובלת צוות מנהלי חשבונות, כולל הכוונה והכשרה מקצועית.
דרישות:
• רואה/ת חשבון מוסמך/ת.
• שליטה מצוינת ב-Excel.
• ניסיון בעבודה עם מערכות Priority או NetSuite ותוכנות שכר ישראליות – יתרון.
• יכולות אנליטיות וארגוניות גבוהות.
• תשומת לב לפרטים ודיוק בביצוע.
• שליטה מלאה בעברית – חובה.
• שליטה גבוהה באנגלית – יתרון משמעותי.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00003
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת מחלקה כלכלית

מנהל/ת מחלקה כלכלית

Proactive-Team

29/07/2025

תיאור תפקיד:
אחריות על ניהול אגף הכלכלה בחברה, הובלת תהליכי תכנון, תקצוב, בקרה וניתוח כלכלי, דיווחים וסקירות כלכליות ומתן מענה כולל להנהלת החברה בקבלת החלטות עסקיות ואסטרטגיות.
ראיית התמונה הכוללת של הקבוצה, ניהול ובקרה על יישום התכנית העסקית ותקציב הקבוצה - בנייה, בקרה ותחזיות שוטפות.
אחריות על דיווחים כלכליים להנהלת החברה ולבעלים.
תיאור התפקיד
  • ראייה מערכתית, אסטרטגית וכוללת של הקבוצה – זיהוי מגמות והצפת תובנות עסקיות, בנייה ויישום מסגרת תקציב לפעילות הקבוצה והחברות,
  • בניית מודלים כלכליים לפעילויות שוטפות ותכניות עסקיות.
  • ניהול 3 מחלקות של כלכלנים, עבודה שוטפת מול ממשקים מרובים, כולל עבודה ישירה מול ההנהלה הבכירה.
  • בקרה על תכניות העבודה, בנייה ושיפור מתודולוגיות עבודה, מערכות תומכות החלטה וכלי BI.
  • אחריות על מצגות וסקירות להנהלת החברה.
דרישות:
  • יכולות אישיות ומקצועיות גבוהות בהובלת אנשים ותהליכים.
  • תואר ראשון בכלכלה/מנה"ס/חשבונאות – חובה, תואר שני- יתרון.
  • ניסיון בתפקיד דומה בחברה גדולה.
  • ניסיון נרחב בבניית תקציב וביצוע תחזיות ומודלים כלכליים.
  • יכולות גבוהות בהובלת צוות, הנעת ממשקים ועבודה מול גורמים בכירים.
  • אנגלית ברמה גבוהה מאוד- חובה.
  • יכולת עבודה תחת לחץ, ריבוי משימות וסביבת עבודה משתנה, גמישות מחשבתית, מהירות ואיכות עבודה.
  • אחריות אישית, יוזמה, עצמאות ויכולת ניהול תהליכים מקצה לקצה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: jb-6827
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברה מסחרית מתפתחת במשק האנרגיה, דרוש/ה חשב/ת חברה

לחברה מסחרית מתפתחת במשק האנרגיה, דרוש/ה חשב/ת חברה

ארא יועצים

29/07/2025

תיאור תפקיד:
לחברה מסחרית מתפתחת במשק האנרגיה, דרוש/ה חשב/ת חברה
לתפקיד מגוון ומעניין לעבודה מול גורמים בכירים בארגון ומחוצה לו וסיוע להנהלה הבכירה בניהול האסטרטגיה הפיננסית והעסקית, לרבות:
  • אחריות על הכנת הדוחות הכספיים הרבעוניים של החברה ודוחות המס כולל התנהלות מול רו"ח מבקרים
  • הכנת תקציב וניתוחי ביצוע מול תקציב
  • הכנת תזרימי מזומנים וחישובים כלכליים
  • ביצוע התחשבנויות וחישובים הקשורים למשק האנרגיה, בכפוף לרגולציה הרלוונטית
  • ביצוע בקרות חוצות ארגון בתחום המסחרי
  • אחריות על הנהלת החשבונות, תשלומים, מעקב גביה, שכר, רישומים והתאמות
העבודה במשרה מלאה, באזור השפלה הדרומית
תנאים מעולים למתאימים
דרישות:
  • תואר ראשון בחשבונאות וכלכלה, רו"ח מוסמך - חובה.
  • התמחות ב BIG -5 (סומך, קסלמן, EY, BDO, דלויט) - חובה
  • ניסיון של לפחות שנתיים בתפקיד חשב/ת או עוזר/ת חשב/ת בחברה מסחרית, ו/או כמנג'ר/ית במשרד רו"ח גדול
  • שליטה מצוינת באקסל – חובה
  • שליטה באנגלית ברמה טובה
  • היכרות וניסיון עם מערכות מידע, עדיפות לפריוריטי
  • ניסיון בתחום האנרגיה / תשתיות - יתרון
  • דיוק, יסודיות ואחריות
  • יכולת עבודה עצמאית, גישה פרואקטיבית ויוזמה
  • כישורים בינאישיים מעולים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00129
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת מחלקת שכר

מנהל/ת מחלקת שכר

מגייסת

29/07/2025

תיאור תפקיד:
לחברה מסחרית גדולה המעסיקה אלפי עובדים, דרוש/ה מנהל /ת אגף שכר לניהול מחלקת השכר.
התפקיד בכיר ומדווח לסמנכ"ל כספים.
במסגרת התפקיד ניהול צוות חשבי שכר,
אחריות על תפוקת תהליך השכר מקצה לקצה לאוכלוסיות שכר שונות ומגוונות.
ניהול הצוותים על פי המורכבויות החוזיות השונות,
אחריות על תהליך השכר מקליטת עובד, עובר בדיווחי נוכחות וקליטה במערכות השונות,
ניהול תהליך הפקת השכר לעובדים,
ניהול הממשקים הפנסיוניים ואחריות על דיווחים מלאים,
תהליכי סיום העסקה אל מול כל הגורמים הרלוונטיים,
דיווחים ודוחות חשבונאיים,
עמידה והקפדה על כל חוקת השכר בהיבטים השונים,
אחריות ניהולית אל מול הנהלת החברה בשונות השכר מחודש לחודש,
דרישות:
תעודת חשב/ת שכר מוסמך - חובה
ניסיון רב שנים בארגונים גדולים
ניסיון בניהול מחלקת שכר
היכרות עם הסכמים קיבוציים, צווי הרחבה שונים, רגולציה ודיני עבודה - שליטה מלאה
שליטה במערכות נוכחות, שכר, אקסל ודיווחים
ניסיון משמעותי בהכנת דיווחים להנהלה - עתודות, דיווחים, עבודה מול מוסדיים וחברות ביטוח
תנאים מעולים למתאימים/ות
המשרה מלאה ואינה היברידית
ממוקמת במרכז הארץ
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3186
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל /ת חשבונות ראשי /ת וחשב /ת שכר

מנהל /ת חשבונות ראשי /ת וחשב /ת שכר

מגייסת

29/07/2025

תיאור תפקיד:
לקבוצת חברות טכנולוגית תפעולית העוסקת בשירותים פיננסיים דרוש/ה מנהל /ת חשבונות ראשי/ת.
התפקיד מדווח למנכ"ל הקבוצה.
התפקיד כולל אחריות על הניהול הפיננסי של החברה.
הכנת חומר לדו"חות כספיים, תפעול פיננסי שוטף, בקרה של העברות כספים בהיקפים עצומים,
התחשבנויות מול מפיצים, התחשבנות בין חברתית, אחריות על דוחות כספיים מול רואה חשבון מבקר.
יד ימינו של מנכ"ל הקבוצה בכל הקשור לעולמות הכספים.
הכנת שכר העובדים.
דרישות:
ניסיון בניהול צוות הנהלת חשבונות - חובה
ניסיון בהכנת שכר לעובדים מקצה לקצה - חובה
נכונות לעשייה הנדס און
ניסיון בדיווח למוסדות ואיחוד עוסקים
משרדי החברה בתל אביב קרוב לעזריאלי
המשרה אינה היברידית
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3250
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהלת תגמולים והטבות ומערכות מידע מש"א

מנהלת תגמולים והטבות ומערכות מידע מש"א

Proactive-Team

29/07/2025

תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה מנהל/ת שכר והטבות ומערכות מידע משא
התפקיד כולל
גיבוש  והובלת מדיניות תגמולים והטבות ארגונית , עבודה שוטפת מול ועד עובדים, הובלת ניהול פרויקטים בתחום מערכות מידע משא, מעקב אחר מגמות שוק וביצוע סקרי שכר תקופתיים,יישום ממצאים רלוונטים כולל ניתוחי שכר ונתנוני תגמול לצורך תמיכה בתהליכי קבלת החלטות ארגוניות





דרישות:

    תואר ראשון רלוונטי – כלכלה/מנהל עסקים/חשבונאות/משאבי אנוש – חובה (תואר שני – יתרון).
    ניסיון של לפחות 5 שנים בתחום תגמולים והטבות בארגון גדול, מורכב ומבוזר – חובה.
    ניסיון בעבודה ישירה מול ועדי עובדים והיכרות עם הסכמים קיבוציים – חובה.
    ניסיון בהובלת תהליכים אסטרטגיים ובהטמעת מערכות HR- יתרון משמעותי.
    שליטה גבוהה באקסל ובכלים אנליטיים – חובה.
    היכרות עם מערכת SAP ECC ומערכת SAP SUCCESS FACTORS – יתרון משמעותי.
    חשיבה אנליטית, ראייה רחבה ומערכתית, יכולת ניסוח והצגת נתונים להנהלה בכירה.
    יכולת גבוהה לעבודה עם ממשקים מרובים ומורכבים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: jb-6806
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
אילת - אילת והערבה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי/ת לניהול תכניות עבודה ותקציב ביחידת תכניות עבודה ותקציב, באגף תכנון, בלשכת המנכ"לי

אחראי/ת לניהול תכניות עבודה ותקציב ביחידת תכניות עבודה ותקציב, באגף תכנון, בלשכת המנכ"לי

בנק ישראל

29/07/2025

תיאור תפקיד:
תיאור התפקיד:
התפקיד כולל אחריות על גיבוש, ניהול ובקרה של תכניות עבודה ותקציב, תוך חיבור בין האסטרטגיה הארגונית לבין מימושה בפועל. הוא מחייב יכולת גבוהה להוביל תהליכים אסטרטגיים של תכנון, תקצוב וניהול ביצועים.
התפקיד כולל פעילות מול גורמים בכירים בתוך הבנק ומחוצה לו, ומעורבות בהובלת תהליכים חוצי-ארגון לשיפור היעילות והאפקטיביות של עבודת הבנק.

תחומי אחריות מרכזיים:
1. אחריות על ניהול ותכלול תכניות העבודה והתקציב של הבנק, בהיבטי התכנון, המעקב והבקרה.
2. ליווי תהליך גיבוש מטרות ויעדים המבוצע ע"י הנהלת הבנק, השתתפות בגיבוש תכנית עבודה שנתית ורב שנתית מול חטיבות הבנק, ליווי המעקב השוטף וביצוע בקרת תכנון מול ביצוע.
3. אחריות על גיבוש וניהול ספר התקציב של הבנק, אישור תכנית העבודה והתקציב מול הנהלת הבנק.
4. ביצוע בחינות תמחיר וכדאיות כלכלית בהתאם לצרכי הבנק ולמתודולוגיה שתיקבע, סיוע בהטמעת המתודולוגיה.
5. הכנת נתונים, דיווחים שוטפים, ניירות עמדה ומצגות להנהלת הבנק ולמועצה המנהלית בנושאים רלוונטיים.
6. אחריות על יישום מדדים רלוונטיים בהיבטי תכניות עבודה ותקציב.
7. תיאום ושיתוף פעולה הדוק עם החטיבות בבנק לצורך ניהול מיטבי של משאבי התקציב אל מול תכניות העבודה.
8. ליווי ופיתוח פורום רפרנטי תכניות העבודה והתקציב, קידום מקצועי והכשרות בתחום.
9. חברות בוועדות שונות וייצוג הנושא התקציבי.
10. הבנה טכנולוגית ויכולת לביצוע התפקיד באמצעות כלים טכנולוגיים, בדגש על כלי BI.
11. סיוע למנהל האגף ולמנהלת היחידה במשימות נוספות בהתאם לצורך.
12. משרה לחמש שנים עם אפשרות להארכה.
דרישות:
תנאי סף:
1. רישיון רואה חשבון ממועצת רואי החשבון בישראל.
2. תואר אקדמי מוכר בכלכלה או במינהל עסקים או בחשבונאות או בתחום רלוונטי אחר.
3. ניסיון של 3 שנים לפחות בעבודה הכוללת תכנון תקציבי ו/או ניהול תוכניות עבודה בארגון גדול.

הכישורים הדרושים:
1. תואר אקדמי שני נוסף רלוונטי – יתרון.
2. הבנה מעמיקה במודלים של תכנון, תקצוב וניהול ביצועים - יתרון.
3. היכרות מעמיקה עם מערכתSAP מודול FM - יתרון.
4. היכרות מעמיקה עם מערכות BI (יתרון להכרות עם Tableau) - יתרון.
5. שליטה מלאה בתוכנות Office, בדגש על Excel וכלים אנליטיים נוספים (יתרון להיכרות עם Monday) - יתרון.
6. חשיבה אסטרטגית ויכולת לראות את התמונה הרחבה לצד ירידה לפרטים.
7. יכולת גבוהה לניסוח והכנת חומרים להנהלה בכירה.
8. יחסי אנוש מעולים ויכולת הובלת תהליכים מורכבים באופן עצמאי.
9. אחריות אישית, סדר ודיוק.
10. שליטה גבוהה בעברית ובאנגלית.

הערות:
- רק פניות מתאימות ייענו;
- לצורך קבלת התפקיד יידרשו המועמדים/ות לעבור מבחנים;
- כל מקום בו הנוסח מופיע בלשון זכר הכוונה גם ללשון נקבה;
- ההעסקה תהיה על-פי חוזה אישי.

בכל פנייה לבנק ישראל יש לציין את מס' המשרה המבוקשת – 56/25 - א (4991).
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00038
אזור: מרכז - מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל.ת כספים לאגף החשבות

מנהל.ת כספים לאגף החשבות

אלביט מערכות

29/07/2025

תיאור תפקיד:
לחטיבת תקשוב וסייבר, לאתר בנתניה דרוש.ה מנהל.ת כספים לאגף החשבות

במסגרת התפקיד:
ניהול אגף החשבות והנהלת חשבונות: לקוחות, ספקים, בנקים
ניהול מערך הגזברות - ניהול ואחריות על תזרים המזומנים של החטיבה, הגבייה והתשלומים
הובלת גוף הדיווח החשבונאי והתקינה האמריקאית תוך יישומן בדוחות הכספיים
ניהול אפקטיבי ויעיל של הכנת דוחות כספיים חודשיים/רבעוניים/שנתיים– כולל כתיבת דוחות כספיים מלאים (רבעוני/שנתי), דוחות דירקטוריון, דוחות מס
אחריות כוללת בעבודה מול רואה החשבון בסגירת דוחות רבעונים/שנתיים כולל בעיות של תכנון מס, מע"מ, רשם החברות וכו'
ניהול סיכונים וצמצום חשיפה מטבעית תוך ביצוע גידור אפקטיביים
אחריות והובלת ה-SOX בחטיבה יחד עם ניהול מערך הבקרה הפנימית - כתיבת נהלים במערך הכספים, בקרה ויישום
בקרת עלויות של כלל מרכיבי ההוצאה ברמת P&L כולל בקרת חתך חשבונאי
אחריות כוללת לניהול ובקרה של כלל סעיפי המאזן
תמריצים ממשלתיים – ניהול מערך הגשת בקשות, דוחות וגביית מענקים (מדען ראשי ומרכז השקעות)
טיפול בתיק הביטוח החטיבתי
אישורי דרישות, הזמנות ותשלומים לספקים
ניהול צוות הכספים המקומי בחברות הבנות בחו"ל ובפעילויות החטיבה בחו"ל תוך אחריות על נהלי בקרה מקומיים, סגירות רבעוניות בהתאם לכללי החשבונאות של החטיבה ומתן מענה לסוגיות הפיננסיות המקומיות
דרישות:
השכלה אקדמאית, תואר שני- יתרון
רישיון רו"ח
ניסיון בניהול צוות מקצועי
ניסיון כחשב.ת בחברות ציבוריות של 5 שנים לפחות
ניסיון כחשב.ת בחברות תעשייתיות והייטק
יוצא.ת משרד רו"ח גדול – BIG4
ניסיון והכרות של התקינה האמריקאית – USGAAP


*הפניה מיועדת לנשים וגברים כאחד
**רק פניות מתאימות יענו
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 4769
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!