תיאור תפקיד:
מענה לתקריות בתקלות טכניות במערכות ה CRM של החברה ניתוח התקלות הנכנסות והטמעת פתרון למניעתם מענה טלפוני / צ'אט בשעות הכוננות בלילה ובסופש כתיבת סקריפטים תפעוליים וביצוע שליפות DB מורכבות ניתור סטטוס המערכות וטיפול פרואקטיבי בבעיות המערכת תמיכה בתקלות מערכות גורפות ופרטניות העבודה צמודה לגופי הפיתוח והQA
דרישות:
רקע עסקי כלשהו במתן שירות - רצוי היכרות / ניסיון עבודה במערכות CRM - רצוי ידע וניסיון עבודה ב SQL - חובה גמישות למשמרות סופש ולילה – חובה
היקף משרה:
משמרות
קוד משרה:
12213
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - ראש העין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|