תיאור תפקיד:
לארגון רפואי במרכז ת"א דרוש/ה רכז/ת פניות ציבור מענה והובלה מקצועית של תחום פניות הציבור מול הנהלות המרחבים. טיפול, מענה ובקרה על פניות הציבור ברמה הארגונית, תוך עמידה בסטנדרטים השירותיים של הארגון. ניתוח נתונים והפקת לקחים ברמה הארצית ומרחבית ושיפור תהליכים מתמיד בתחום השירות והפניות. עבודה שוטפת מול ממשקים פנימיים וחיצוניים, מחלקות ארגוניות ולשכות משפטיות. 50% משרה.
דרישות:
שנתיים ניסיון בתפקידי שירות ופניות הציבור –חובה יכולת עבודה עצמאית ויחסי אנוש טובים יכולת התנסחות טובה בכתב ובע"פ יכולת הובלת תהליכים מקצה לקצה.
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
226012
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים
|