תיאור תפקיד:
מתן מענה טלפוני וממוחשב ללקוחות החברה ולסוכני המכירות. עבודה צמודה עם צוותי המכירות, לצורך מתן מענה מקצועי, תיאום ומעקב אחר בקשות. קליטת פניות, איסוף מידע מלקוחות והעברת נתונים מדויקים לאנשי המכירות להמשך טיפול. הזנת נתונים ועדכון תהליכים למערכת ה- Priority. מעקב ובקרה אחר הזמנות והצעות מחיר, תוך עמידה בסטנדרטים של איכות ולוחות זמנים.
דרישות:
ניסיון קודם במתן שירות טלפוני/פקידותי ו/או אדמיניסטרטיבי – חובה. שליטה מלאה בתוכנות אופיס- חובה. אנגלית ברמה טובה (דגש על קריאה והבנה של מיילים ומסמכים) – חובה. ניסיון עבודה במערכת -Priority יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
20181
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|