תיאור תפקיד:
למרכז תמיכה פנים ארגוני דרוש/ה טכנאי/ת להשתלבות בצוות טכנולוגי מתקדם. התפקיד כולל מתן תמיכה טכנית לעובדי החברה, טיפול בתקלות מחשוב ותקשורת, ניהול משתמשים והרשאות, והדרכת משתמשים על מערכות ושיטות עבודה מומלצות. העבודה במשמרות בשעות גמישות, עם תנאים מעולים וסביבת עבודה חדשנית.
דרישות:
היכרות עם מערכות הפעלה Microsoft Windows ויישומי Office – חובה.ידע בחומרת מחשבים נייחים וניידים – חובה. ניסיון קודם בתפקיד דומה במרכז תמיכה Help Desk או טכנאות – חובה. ניסיון בהתקנת תחנות עבודה ותוכנות – חובה. רישיון נהיגה – יתרון. ניסיון בעבודה עם מערכות ניהול קריאות – יתרון. היכרות עם מערכות VDI – יתרון. ניסיון טכני במסגרת שירות צבאי כמנהל/ת רשת – יתרון. ניסיון בעבודה עם Exchange ושרתי מדפסות – יתרון. ניסיון בניהול Active Directory והרשאות משתמשים – יתרון. יכולת אבחון תקלות ולמידה עצמית. תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות. יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות בסביבה דינמית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2999
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|