תיאור תפקיד:
לחברה מתפתחת לעבודה בצמוד למטה החברה מנהלת אדמינסטרציה ניהול כל המעטפת המשרדים ויומן. בקרה ומעקב אחר הסכמי לקוחות. בקרת אשראי לקוחות. הפקת דוחות מפריוריטי . אחריות על מערכת מחשוב ותוכנה. משימות מיוחדות שעולות מההנהלה
דרישות:
נסיון בתפקיד דומה של לפחות שנתיים יישומי מחשב ברמה גבוה עם דגש על אקסל. שליטה טובה בפריוריטי והיכרות של עולם הנהלת החשבונות . ניידות 8:00-16:00 אזור צומת גולני/עמוד המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19296
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|