תיאור תפקיד:
לחברה יצרנית בעלת פעילות בינ״ל בתחומי הנדסה ואלקטרוניקה דרוש/ה רפרנט/ית אדמיניסטרציה והנהלת חשבונות. התפקיד כולל: איוש עמדת הקבלה - ביצוע קבלת קהל, מתן מענה לטלפונים ומיילים. טיפול אדמיניסטרטיבי שוטף: תיוקים, סריקות, ניהול יומן חדרי ישיבות. סיוע להנה״ח בגבייה ותשלומים מול לקוחות. מתן שירות ותמיכה לעובדי החברה, לקוחות וספקי. עבודה שוטפת עם מערכת Priority.
דרישות:
רקע/השכלה חשבונאית – חובה ניסיון בעבודה עם מערכת Priority – חובה שליטה טובה ביישומי Office נכונות למשרה מלאה – חובה אנגלית ברמה טובה – יתרון ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם – יתרון תודעת שירות גבוהה, סדר, דיוק ויכולת עבודה עצמאית ובצוות הזדמנות להשתלב בחברה יציבה וגלובלית, בסביבה מקצועית ונעימה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-4405
אזור:
מרכז - רמת גן וגבעתיים
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|