תיאור תפקיד:
לחברה חדשנית בתחום אבטחת מידע, סייבר ותקשורת, מגייסים מנהל/ת אדמיניסטרטיבית מקצועי/ת, מסודרת ובעל/ת ראש גדול לניהול כלל הפעילות האדמיניסטרטיבית של החברה. במסגרת התפקיד: · ניהול שוטף של המשרד וסיוע צמוד למנכ"ל כולל: ניהול יומן, תיאומי פגישות, הכנת מצגות, תיאומי טיסות וכד'. · מענה טלפוני וטיפול בפניות של לקוחות/ספקים. · הקמת הזמנות וקליטת חשבוניות בפריוריטי, כולל טיפול ומעקב צמוד עד להשלמת התהליך. · תמיכה בצוות הניהולי הבכיר ועבודה מול ממשקים רבים (פנימיים וחיצוניים). · תמיכה בהנהלת חשבונות וריכוז חומר לרו"ח. · מעקב אחר מלאי ציוד משרדי וביצוע הזמנות בעת הצורך.
דרישות:
• ניסיון של לפחות שנתיים כמנהל/ת אדמינסטרציה תפעול • שליטה מצוינת במערכת ה Priority - חובה. • אנגלית ברמת שיח, כתיבה וקריאה – טובה מאד • שליטה מלאה ביישומי מחשב ותוכנות אופיס – חובה. • מוסר עבודה גבוה, תודעת שירות, ויחסי אנוש מעולים. • יכולת ניהול זמן וארגון מצוינים, יכולת סדר וארגון ותעדוף משימות, דיסקרטיות • היכרות עם פלטפורמות CRM- יתרון. · נכונות למשרה מלאה מהבית בתקופה הקרובה עם נכונות להגיע למשרדי החברה בהמשך
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
520457
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
|