תיאור תפקיד:
לחברת לוגיסטיקה מובילה דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות למחלקה העסקית במודל היברידי שירות לקוחות טלפוני ודיגיטלי מענה ללקוחות אסטרטגיים בוואטס אפ , במיילים ובאופן טלפוני. שעות עבודה ימים א-ה משעה 8:00-17:00 שעות נוספות על פי צורך 3 פעמים בשבוע מהבית 2 פעמים בשבוע מהמשרד - גיסין 75 פתח תקווה אפשרויות קידום למתאימים.
דרישות:
יכולת הגעה לקורס הכשרה של 30 יום במוקד בפתח תקווה. בין 8:30-16:00 נסיון בשירות לקוחות ו/ או רצון ללמידת התחום אסרטיביות ואורך רוח סובלנות ויכולת עבודה בצוות שירותיות ויכולת מענה מקצועי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1457
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|