תיאור תפקיד:
התפקיד כולל מתן שירות טלפוני לבעלי תפקידים במוסדות חינוך ומתן תמיכה טכנית במערכות משרד החינוך שעות פעילות המוקד: א'-ה' 7:30-17:00 (בטווח זה משמרת של 7-9 שעות) ימי שישי 8:00-13:00/14:30 שכר מתגמל למתאימים/ות!
דרישות:
- ידע בסיסי בעולם המחשבים - תודעת שירות גבוהה - מוסר עבודה גבוה - עבודה לטווח ארוך
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
1205
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|