תיאור תפקיד:
- מתן תמיכה טכנית להנהלה הבכירה ולעובדי החברה
- תמיכה בחבילת O365, MS Teams, מערכות Windows, Mac ומכשירי iOS ניידים.
- תמיכה טכנית באירועי חברה גדולים (Town Halls וכד').
- ניטור אירועי Teams ופתרון בעיות טכניות בזמן אמת.
- ניהול תיבת מייל ייעודית לתמיכה באירועים וטיפול בפניות.
- הנפקה, הגדרה ותמיכה בציוד החברה.
- אחריות על דוחות, מלאי ופרויקטים שוטפים בתחום ה-IT.
משרה מלאה | ימים א’-ה’ 8:30–17:30 (נדרשת גמישות) היברידי.
דרישות:
ניסיון מוכח בחבילת O365 ו MS Teams שליטה בסביבות MAC ו Windows ניסיון בתמיכה במכשירי iSO ניידים אנגלית ברמה גבוהה - דיבור וכתיבה שירותיות וכישורים בינאישיים מצוינים יכולת עבודה תחת לחץ וביצוע מספר משימות במקביל גישה יזומה, אחריות ומקצועיות גבוהה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB4597
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|