תיאור תפקיד:
תיאור המשרהחברת Qlik ישראל מחפשת מהנדס/ת תמיכה ב- Qlik להצטרפות לצוות ההולך וגדל שלנו. בתור מובילה בתחום פתרונות הבינה העסקית, אנו מחפשים איש/אשת מקצוע עם תשוקה לעולמות הנתונים שיתמוך בפלטפורמת האנליטיקה החדשנית שלנו. התפקיד כולל עבודה עם טכנולוגיות מתקדמות, שיתוף פעולה עם צוות Qlik דינמי ותרומה לשינוי הדרך בה ארגונים עושים שימוש במידע.
תחומי אחריות עיקריים
- מתן תמיכה פונקציונלית לכלל מוצרי Qlik ללקוחות, שותפים וחברי צוות, באמצעות מערכות פניות, שיתוף מסכים וכלי תמיכה נוספים.
- סיוע בפתרון תקלות טכניות ב- Qlik אד-הוק כחלק מצוותי משימה ייעודיים.
- שימוש בכלי Qlik ובכלי שורת פקודה לפתרון תקלות.
- תמיכה בלקוחות SaaS ו On-Prem- ב- Qlik בתחום התקנות, שדרוגים ומעברים בין מערכות.
- שיתוף פעולה עם לקוחות של Qlik לזיהוי, שחזור ותיעוד בעיות טכניות.
- איתור ופתרון בעיות הקשורות ב- Qlikבצד הפיתוח: סקריפטים, שליפת נתונים וחיבורים.
- תרומה להכנת תיעוד טכני פנימי וחיצוני, כולל מאמרים למאגר הידע.
- השתתפות בהדרכות לשם עדכון שוטף על שינויים במוצר ובסביבת התמיכה.
דרישות:
דרישות התפקיד דרישות חובה
- ניסיון של שנה לפחות בתמיכה טכנית רמה Tier 3 בחברות תוכנה/אינטגרציה גדולות.
- היכרות עם שירותי Microsoft Active Directory, DNS, SaaS, שרתי קבצים
- היכרות במערכות הפעלה Windows 10-11, Server 2019/2022.
- היכרות מעשי עם פתרונות אבטחה (Netscaler, Checkpoint Firewall, F5 WAF, ADFS).
- תואר ראשון או הכשרה מקצועית רלוונטית בתחום
יתרון- ניסיון בפיתוח על פלטפורמת .Qlik
- הבנה מעמיקה של מוצרי Analytics ,BI, DATA
מיומנויותאחריות גבוהה, עצמאות וחשיבה מובנית.
- יכולות פתרון בעיות גבוהות ותשומת לב לפרטים.
- כישורי תקשורת בין-אישיים מצוינים.
- חשיבה מערכתית ויכולת ראייה רחבה של תהליכים.
- יכולת ניהול מספר משימות במקביל.
- גישה שירותית ומכוונות גבוהה ללקוח.
פרטים כלליים- היקף משרה: מלאה
- מודל עבודה: היברידית - משרדי Qlik רעננה
- דיווח ל: מנהל/ת צוות תמיכה טכנית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00006
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|