תיאור תפקיד:
לתפקיד מרכזי ודינמי בארגון בינוני דרוש/ה מנהל/ת ומפתח/ת הדרכה למוקדי השירות. התפקיד כולל: אחריות על כלל תהליכי ההדרכה וההכשרה בארגון – משלב איתור הצרכים ועד ליישום בשטח. הנחיית קורסי הכשרה לעובדים חדשים וביצוע רענון מקצועי לעובדים קיימים. ניהול מערך ההדרכות במערכת LMS כולל קורסים, רענון והדרכות בטיחות. פיתוח תוצרי הדרכה מגוונים: מצגות, לומדות, סרטונים וחוברות הדרכה. בניית תכניות הדרכה שנתיות, עבודה עם ספקים חיצוניים ושותפות בתהליכי פיתוח ארגוני. ליווי והכשרת צוותי חונכים, ביצוע מבדקי ידע ומשובי שטח.
דרישות:
ניסיון מוכח בהדרכה ופיתוח הדרכה בעולמות השירות והמכירה. היכרות מעמיקה עם מערכות LMS – חובה. ניסיון בבניית תכניות הדרכה ובהובלת תהליכים חוצי ארגון. שליטה מלאה ב־Office ובכלים דיגיטליים, כולל רשתות חברתיות. תואר ראשון רלוונטי (ייעוץ ארגוני / מדעי ההתנהגות / תקשורת). אנגלית ברמה גבוהה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01814
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|