תיאור תפקיד:
מחפשים.ות את דריסת הרגל הראשונית בתחום ה-IT? זו ההזדמנות שלכם! אנחנו מגייסים HELP DESK מתחיל.ה לעבודה בסביבה מגוונת ומאתגרת בגבעתיים! בתפקיד:- ריכוז פניות.
- מתן שירות ותמיכה טכנית (רמה TIER1 ו- TIER2) פנים ארגונית לעובדי הארגון.
עבודה במשמרות 24/7 *משמרות לילה וסופ"שים מהבית*
דרישות:
- אוריינטציה טכנולוגית.
- היכרות בסיסית עם עם עולם הIT (גם מלמידה עצמאית יכול להתאים! נסיון או קורס יהווה יתרון)
- שירותיות.
- רצון ללמוד ולהתפתח בעולם הIT ותשוקה לתחום התמיכה הטכנית.
למה כדאי לכם:- תקבלו הכשרה וכלים מקצועיים באצעות קורס.
- הזדמנות אמיתית להתפתח בתחום הIT! אופציות קידום משמעותיות בתוך הארגון!
- בונוסים ותנאים טובים.
- עבודה בצוות איכותי ומקצועי.
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
234376
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|