תיאור תפקיד:
ניהול כלל פעילות המרפאה ושלוחותיה: המשאב האנושי, שירות, ניהול עסקי, תפעולי, רכש, תחזוקה ושיווק. ניהול ישיר של עובדי המרפאה: גיוס, חניכה, שימור והנעה. אחריות על תפעול המרפאה, הטמעת נהלים והנחיות בקרב העובדים. ניהול עסקי של המרפאה הכולל ניהול הכספים, הנעה, מעקב ובקרה אחר עמידה ביעדים. הובלת הפיתוח העסקי של המרפאה ואחריות על חיזוק קשרים בקבוצת מכבי לטובת המרפאה.
דרישות:
ניסיון של לפחות 3 שנים בניהול מערכת עסקית וצוות רב מקצועי –חובה ניסיון של שנתיים לפחות בניהול צוות עובדים גדול בתחום שירות/ מכירה/ תפעול- חובה תואר ראשון- חובה זמינות למשמרת ערב אחת בשבוע ושישי אחת לחודש
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
6328
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
למערכת המספקת שירותים בתחומי הרווחה דרוש/ה מנהל /ת יחידה. אחריות מלאה לתפעול היחידה - אחריות לניהול היחידה מבחינת תהליכי שירות, תהליכי תפעול, הטמעת נהלי עבודה, הובלת תהליכי שירות מורכבים תוך תשומת לב פרטנית למקרי קצה ומקרים מורכבים, ביסוס תהליכים מול רשויות חיצוניות, מתן מענה ללקוחות חיצוניים, ניהול צוות עובדים ואחריות להובלת היחידה ליעדים מקצועיים ויעדים עסקיים כאחד
דרישות:
* השכלה אקדמית. * ניסיון מוכח בתפקידי ניהול בתחומי השיקות והתפעול - חובה. * ניסיון מוכח בניהול צוותי עובדים של למעלה מ-30 איש - חובה * הכרות מערכות שירות, מערכות מבוססות נתונים * חיבור חזק לשטח * יכולות מוכחות בעולמות השירות לצד מוכנות לעבודת hands on ** העבודה מיועדת לנשים וגברים כאחד **
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
T-YFTH
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לחברת קוסמטיקה גדולה ומובילה דרוש/ה אחראי/ת פניות הציבור וקשרי לקוחות - תפקיד יחיד . אנחנו מחפשים מקצועיות , שירותיות ובעלי תודעת שירות גבוהה לתפקיד מפתח מול קהל הלקוחות שלנו. טיפול בתלונות ופניות לקוחות - טלפוניות , במייל וברשתות החברתיות. תחקור ובירור פניות מול גורמים ארגוניים. מתן מענה מהיר. שכר מעולה למתאימים . הפקת דוחות וסיכומים תקופתיים. סיוע בשיפור חוויות הלקוח
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד של שירות / פניות הציבור- מחובה! יכולת ניסוח גבוהה בכתב ובע"פ שליטה ביישומי מחשב סבלנות, אחריות ויחסי אנוש מצוינים. יכולת הכלה. משרה מלאה: 9:00-17:30 א-ה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00009
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
ניהול ותפעול שוטף של מוקד ואחריות על גיוס וקליטה של עובדים. בקרות וניהול איכות מקצועית: ביצוע בקרות שוטפות על רופאים, פרמדיקים ומאבחנים הובלת הדרכות,והכשרות קליניות לעובדים. עדכון ובנייה של פרוטוקולים רפואיים
דרישות:
תעודת חובש /ת בכיר /ה פרמדיק/ית חובה ניסיון ניהולי בניהול צוות של 15 עובדים ומעלה חובה ניסיון בהטמעת תהליכי עבודה ניסיון בהקמה או הובלת מוקד שירות יתרון משמעותי ניסיון ניהולי במסגרת ארגון בריאות יתרון משמעותי כישורי הובלה, הנעה וניהול צוותים שליטה גבוהה באקסל ובכלי ניתוח נתונים נוכחות פיזית מלאה במוקד, זמינות לעבודה במשרה מלאה בחלוקה בוקר/ערב המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00297
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לארגון רווחה מוביל בירושלים דרוש/ה מנהל/ת יחידה עסקית. אחריות לניהול הפעילות של היחידה בהיבטים עסקיים, מקצועיים ותפעוליים כאחד. אחריות לניהול פעילות השירות תחת יעדים עסקיים, ניהול מערך הקשרים מול גורמי החוץ של היחידה. תפקיד המצריך מבט רחב ומערכתי לצד ירידה לשטח ומעורבות בפרטים הקטנים. תנאי שכר למתאימים - 20,000-25,000 ש"ח
דרישות:
* השכלה אקדמאית (יתרון להשכלה בתחום העבודה הסוציאלית , תואר במנהל עסקים) * ניסיון מוכח בעולמות השירות והניהול - חובה. * יכולת הובלת תהליכים, יוזמה והנעה. * אורינטציה עסקית ושירותית גבוהה, כישורי ביצוע וניהול. * התפקיד מיועד לנשים וגברים כאחד **
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
T-ELI
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
למערך השירות לקוחות בחברת הגמל והפנסיה דרוש/ה מנהל/ת צוות שירות לקוחות! התפקיד כולל ניהול שוטף של צוות נציגי שירות לרבות חניכה, ליווי מקצועי ומשובי שיחות, פתרון בעיות מורכבות וטיפול בסקרים של לקוחות, ניתוח נתונים תפעוליים, הסקת מסקנות לשיפור ודוחות שירות לקוחות. הובלת פרויקטים פנים-מחלקתיים והטמעת תהליכי עבודה חדשים, השתתפות בפורומים ניהוליים ותכנון אסטרטגיית השירות של הבית. ממשק עבודה שוטף עם דרג בכיר, מחלקות תפעול, מכירות, רגולציה ו-IT
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה/ מנהל עסקים - חובה ניסיון של שנה לפחות בניהול צוות שירות - חובה הבנה והיכרות עם עולם שוק ההון, מוצרים פיננסיים ורגולציה רלוונטית - יתרון תודעת שירות גבוהה, יכולת הנעת עובדים, כישורי תקשורת ובניית צוות אוריינטציה טכנולוגית ויכולת עבודה עם מערכות CRM, דוחות ומערכות שירות יכולת אנליטית, סדר וארגון, והובלת תהליכים חוצי ארגון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
190214
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
ניהול הזמינות של מוקדי השירות הפרוסים ברחבי הארץ אחריות לעמידה ביעדי זמינות אחריות על טיפול באירועים חריגים ודיווחי תקלות במהלך משמרת מעקב ובקרה על יעדים לאורך המשמרת והפקת דוחות ביצועים קשר עבודה שוטף מול אחראי משמרת מוקדיים ומנהלי מוקדים
דרישות:
ניסיון כאחראי/ת משמרת/ בכיר/ה במוקד טלפוני – יתרון משמעותי ניסיון בניהול תפעולי במוקד טלפוני - יתרון משמעותי שליטה טובה במערכות ממוחשבות, בפרט אקסל - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-441
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לארגון בריאות גדול דרוש/ה מנחה סייבר מגזרי אשר יהיה אחראי/ת בין הייתר על תכנון והטמעת שיטות ומתודולוגיות להגנת סייבר במגזר הבריאות, כתיבה והטמעת נהלים, ניהול סיכוני סייבר במגזר, הכנת הארגונים לעמידה בתקני איכות בעולמות הסייבר, ליווי של פרויקטים רוחביים בעולמות הסייבר במערכת הבריאות ועוד. נסיעות מרובות לאתרים בצפון עבודה היברידית
דרישות:
4 שנות ניסיון בתחום - חובה תואר אקדמי- חובה ניסיון של שנתיים ויותר בהובלת סקרי סיכוני סייבר נסיון בליווי ארגונים בתהליכי הסמכה לתקנים ותהליכי בקרת שרשרת אספקה גיבוש מתודולוגיית סייבר, כתיבת מדיניות, כתיבת נהלים והנחיות על בסיס סטנדרטים בינ"ל ועל בסיס תהליכי מיפוי מעמיקים כושר ביטוי גבוה בעל פה ובכתב בעברית ובאנגלית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
74971
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
ימי עבודה שני -שישי היברידי (3 ימים במשרד) What You’ll Be Responsible For: ● Leading and developing a global support organization (Israel & India), managing both Level 1 and Level 2 teams, and ensuring continuous growth and professional excellence. ● Handling high-volume operations (10,000+ tickets/month), balancing PLG and enterprise support while driving ticket deflection and automation through AI. ● Owning and optimizing key support KPIs: Time to First Response, Resolution Rate, CSAT, Feedback Loop, and ticket coverage by AI. ● Driving operational processes across escalations, refunds, and legal workflows, as well as ensuring smooth alignment with Product Delivery, Sales, and Customer Success. ● Building and maintaining knowledge systems (knowledge base, Intercom, integrations) and ensuring accurate, up-to-date content. ● Implementing and scaling AI-driven support solutions to automate workflows, improve resolution, and deliver personalized customer experiences. ● Combining strategic vision with hands-on leadership: coaching teams, getting into the queue when needed, and ensuring operational excellence at scale.
דרישות:
● 3–5 years of experience leading support teams in fast-growth PLG or B2B SaaS environments. ● Experience implementing AI/automation solutions in support. ● Proven ability to manage high-volume global support operations while scaling efficiently. ● Strong technical acumen: familiarity with SaaS concepts (APIs, integrations, data privacy), ability to troubleshoot, and comfort working with support systems. ● Strong people leadership skills – especially with early-career teams, requiring guidance, mentorship, and motivation. ● Passion for the Support domain as a career path, not just an operational step. ● Balance of data-driven management (KPIs, analytics, dashboards) with authentic customer-centricity.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00577
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לארגון רפואי מוביל בנשר דרוש/ה מנהל/ת צוות מוקד שירות אפשרויות קידום והזדמנות לקריירה בתחום משמעותי בעולם השירות והבריאות! תיאור התפקיד: שימור וטיפוח הנציגים. יכולת ניהול והנעת עובדים, תוך חתירה והנעה לעמידה ביעדים. הובלת שינויים, והטמעת תהליכים אחריות על עבודת צוות תקינה וגיבוש חברתי לנציגי הצוות. חניכה אישית ושיפור מקצועי של נציגי השירות בצוות. אחריות כוללת לאיכות השירות- בקרה ופיקוח על אירועי שירות. חלק מתהליך גיוס, הכשרת, חניכה ושימור נציגי שירות חדשים עבודה מול ממשקים פנים-ארגוניים. משרה מלאה. אפשרות קליטה כעובד/ת הארגון! פעילויות רווחה ומתנות מפנקות לעובדים!!
דרישות:
בעל/ת ניסיון בניהול צוות או כאחראי משמרת בתחום המוקד שירות לקוחות טלפוני ניסיון עבודה במוקד שירות לקוחות בתחום שירותי הבריאות - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
228679
אזור:
צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
ניתוח דוחות גבייה והצגת נתונים מתן מענה לפניות לקוחות ורוכשים ניהול ובקרה על הלוואות פרויקטים תיאום מסירות וניהול ממשקי עבודה מול בעלי עניין ליווי ומעקב אחר תהליכי רישום זכויות
דרישות:
תואר ראשון יתרון ניסיון קודם בתחום הנדל"ן חובה ניסיון בעבודה מול לקוחות/דיירים חובה שליטה גבוהה ב-Excel
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-141
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|