תיאור תפקיד:
אחריות כוללת לניהול המלר"ד והטמעת סטנדרט השירות, בהתאם למדיניות מאוחדת ודרישות הרגולטור; ניהול ישיר של צוות המלר"ד – כולל ישיבות צוות, חניכה והדרכת עובדים, נוכחות, גיוס וקליטה , בקרה והערכה (בשיתוף עם הממונה המקצועי/הישיר במרחב/מחוז/מרכז מכונים). ניהול המשימות המנהלתיות תוך הבטחת קיומם של התנאים המקצועיים והשירותים למתן טיפול מנהלי ורפואי נאות מקצועי ואיכותי למטופלים. אחריות על ניהול השירות – ובכלל זה: איתור מגמות ומיקוד לשיפור מתמיד בתהליכי העבודה, ביצוע סקרי שביעות רצון לקוחות, קביעת SLA לסגירת מעגלי טיפול, טיפול ומענה לפניות הציבור, בקרה ופיקוח על עבודת הצוות בהתאם להנחיות והנהלים. אחריות לתפעול שוטף של המוקד לרפואה דחופה ובכלל זה, איוש, ניקיון, כספים, ציוד, אחזקה, סידורי עבודה/משמרות/החלפות אחראיות לבטיחות וביטחון תכנון וביצוע תוכניות שנתיות ואחריות לעמידה ביעדי המלר"ד אחריות למיצוי מיטבי של המשאבים המוקצים למלר"ד פיקוח ובקרת איכות על הפעילות, לרבות גיבוש תוכנית פעולה והתערבות בהתאם בשיתוף מנהל/ת הסיעוד והמנהל הרפואי של המלר"ד והנהלת המרחב\המרכז שותפות בפורום מנהלי מלר"ד אחריות לשמירה על רציפות תפקודית של המלר"ד בעתות חירום כבשיגרה ניטור והוצאת דוחות עם רישומי פעילות המלר"ד, דיווח שוטף והגשת המלצות לממונה
דרישות:
השכלה: תואר ראשון רלוונטי או לחלופין תעודת בגרות עם 3 שנות ניסיון ניהולי
ניסיון: ניסיון של שנתיים לפחות בניהול יחידה נותנת שירות בארגון בריאות, ובתוך זה:
ניהול צוות עובדים ניסיון בהטמעת תהליכי עבודה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד תינתן עדיפות למועמדים/ות עם מוגבלות נא צרף/י תעודות השכלה והכשרה רלבנטיים
עפ"י הוראות משרד הבריאות ובהתאם לתוכנית החיסונים של עובדי מערכת הבריאות-נדרש לבצע בדיקה במרפאה לחיסוני עובדים והשלמת חיסונים במידת הצורך ובהתאם לתפקיד
היקף משרה:
משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
10669
אזור:
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למערך השירות לקוחות בחברת הגמל והפנסיה דרוש/ה מנהל/ת צוות שירות לקוחות! התפקיד כולל ניהול שוטף של צוות נציגי שירות לרבות חניכה, ליווי מקצועי ומשובי שיחות, פתרון בעיות מורכבות וטיפול בסקרים של לקוחות, ניתוח נתונים תפעוליים, הסקת מסקנות לשיפור ודוחות שירות לקוחות. הובלת פרויקטים פנים-מחלקתיים והטמעת תהליכי עבודה חדשים, השתתפות בפורומים ניהוליים ותכנון אסטרטגיית השירות של הבית. ממשק עבודה שוטף עם דרג בכיר, מחלקות תפעול, מכירות, רגולציה ו-IT
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה/ מנהל עסקים - חובה ניסיון של שנה לפחות בניהול צוות שירות - חובה הבנה והיכרות עם עולם שוק ההון, מוצרים פיננסיים ורגולציה רלוונטית - יתרון תודעת שירות גבוהה, יכולת הנעת עובדים, כישורי תקשורת ובניית צוות אוריינטציה טכנולוגית ויכולת עבודה עם מערכות CRM, דוחות ומערכות שירות יכולת אנליטית, סדר וארגון, והובלת תהליכים חוצי ארגון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
190214
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
אם יש לך תשוקה לעולמות הגיוס, ניסיון בניהול והובלת צוותים, ויכולת להזיז דברים באמת – זה הזמן להצטרף אלינו לתפקיד משמעותי עם השפעה יומיומית. מה תעשו בתפקיד? הובלה וניהול של צוות רכזות/ים מוכשרות/ים ומקצועיות/ים אחריות כוללת על תהליכי גיוס End-to-End חלוקת עומסים, תעדוף משימות, חניכה מקצועית וליווי אישי שותפות שוטפת עם מנהלים מגייסים ולקוחות – מייעוץ אסטרטגי ועד סגירת משרות פיתוח והטמעת שיטות גיוס חדשניות, כלים טכנולוגיים וסורסינג חכם ניתוח נתונים, מעקב שוטף אחרי KPIs ודוחות ביצוע עבודה היברידית, דינמית, עצמאית ומרובת ממשקים
דרישות:
ניסיון ניהולי קודם בגיוס – חובה ניסיון בגיוס טכנולוגי או גיוס במיקור חוץ – יתרון משמעותי יכולת אנליטית וניסיון בעבודה עם דוחות ובקרה על מדדי ביצוע שליטה בכלי סורסינג מתקדמים וחשיבה חדשנית יחסי אנוש מעולים, גישה שירותית, חשיבה מערכתית ויוזמה אמיתית תשוקה להוביל, להשפיע, ולבנות משהו שהוא הרבה מעבר לעוד משרה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01421
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
StoreNext העוסקת באוטומציית תהליכים עסקיים B2B בתחומי הכספים, רכש ושרשרת האספקה, מגייסת נציג/ת תיקי לקוחות. הצטרפו לנבחרת שלנו הממוקמת במטה בפתח תקווה. המשרה מיועדת לבעלי זיקה לתחומים ניהול תיקי לקוחות, שימור ושירות לקוחות. מה תעשה/י?
- אחריות על ניהול תהליך ה - Onboarding של לקוחות החברה ותפעול תהליך המכירה .
- פניות טלפוניות יזומות ללקוחות, החתמה על חוזי התקשרות, טיפול בהתנגדויות, שליחת הצעות מחיר וכו'.
- זיהוי הזדמנויות להרחבת הפעילות וקידומן לכדי מימוש.
- עבודה שוטפת מול מחלקות שונות בתוך החברה.
- מתן שירות לפניות של לקוחות החברה.
דרישות:
- ניסיון בניהול תיקי לקוחות, שימור ושירות לקוחות – יתרון משמעותי
- כושר ביטוי גבוה, הנעת תהליכים, ראייה מערכתית, עמידה ביעדים, עבודה בצוות ויחסי אנוש מצוינים.
- יכולת חתירה לDelivery באיכות הגבוהה ביותר ובזמן הקצר ביותר
- הכרת אקסל ברמה טובה
- נסיון בגבייה- יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל- ניהול אישי ומקצועי של צוות נציגי מכירות טלפוניים, • הובלה והנעת הצוות למקסום היכולות והעמידה ביעדים • מעקב, מדידה ובקרה שוטפת אחר ביצועי הנציגים ברמה האיכותית והכמותית • אימון, פיתוח, הדרכה וחניכת הנציגים • אחריות על בנייה, הטמעה ובקרה על תהליכי ונהלי העבודה • עבודה אל מול ממשקים פנים ארגוניים • התפקיד בכפיפות למנהלת מחלקת מוקדי המכירות משרה מלאה ללא שישי - שכר ממוצע 18,000 ש"ח תן ביס+ תנאים סוציאליים מפנקים ואופציות קידום.
דרישות:
ניסיון כאחמ"ש מכירות/מנהל/ת צוות- חובה שליטה טובה באקסל
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
2185
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, באר שבע, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
- תמיכה טלפונית לנציגי ומנהלי המוקד בהיבט המקצועי בכלל מוקדי מכירות ואשראי
- מתן סיוע במטרה להגדיל את כמויות המכירה והאשראי תוך שמירה על האיכות
- ביצוע שיחות מנהל ומתן מענה לשיחות אסקלציה עם לקוחות
- ניהול ממשקים עם מחלקות החברה השונות
- ייעול, שיפור ובניית תהליכי עבודה חדשים
- ביצוע חניכות, הדרכות ותדריכים
דרישות:
- ניסיון ממוקדי שירות ומכירות- יתרון משמעותי
- גמישות ואפשרות לביצוע שעות נוספות
- יוזמה / ראש גדול / חשיבה מערכתית
- היכרות עם מערכות תומכות שירות
- כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל פה
- יכולת עמידה בעבודה תחת לחץ
- תודעת שירות גבוהה, מסירות ואחריות אישית
- ידע ב-Excel והכנת מצגות - יתרון
- זמינות למינימום 2 משמרות ערב בשבוע + שישי לסירוגין על פי צורך
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית, משמרות
קוד משרה:
JB-26556
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
ניהול הזמינות של מוקדי השירות הפרוסים ברחבי הארץ אחריות לעמידה ביעדי זמינות אחריות על טיפול באירועים חריגים ודיווחי תקלות במהלך משמרת מעקב ובקרה על יעדים לאורך המשמרת והפקת דוחות ביצועים קשר עבודה שוטף מול אחראי משמרת מוקדיים ומנהלי מוקדים
דרישות:
ניסיון כאחראי/ת משמרת/ בכיר/ה במוקד טלפוני – יתרון משמעותי ניסיון בניהול תפעולי במוקד טלפוני - יתרון משמעותי שליטה טובה במערכות ממוחשבות, בפרט אקסל - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-441
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למוקד תאום פגישות של רשת אסתטיקה רפואית דרוש/ה מנהל/ת משמרת. מדובר על מוקד קטן ואינטימי בין 15-20 נציגים/ות, מתאים למועמדים/ות בתחילת דרכם/ן, שעשו לפחות תפקיד אחד של ניהול צוות - חובה! ניסיון במכירות בלבד - פחות יתאים. אנחנו מחפשים מועמד/ת בעלת יכול הנעת עובדים, עמידה ביעדים, יכולת מכירתית, אסרטיביות, וגישה טובה עם אנשים. עבודה במשמרות בוקר+ערב, שישי לסירוגין - אין גמישות בשעות. תנאים טובים ושכר מתגמל מובטחים למתאימ/ה
דרישות:
ניסיון בניהול צוות - חובה ניסיון במכירות - חובה עבודה במשמרות - חובה, אין גמישות בשעות
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00007
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למוקד של ארגון רפואי מוביל בנתניה דרוש/ה אחראי/ת משמרת. תפקיד אחראי/ת משמרת הינו ’הלב הפועם של המוקד’, אחראי/ת לניהול תקין של המשמרת על כל היבטיה. עבודה מול גורמים שונים ומגוונים - תפקיד האחמ"ש במוקד הינו ’קרש המקפצה’ לתפקיד ניהולי במוקד ומחוצה לו. עבודה במשמרות מגוונות. תנאים מצויינים למתאים/ה!!!!!
דרישות:
בעל/ת רקע כנציג/ת שירות במוקד שירות לקוחות טלפוני - חובה ניסיון עבודה במוקד שירות לקוחות בתחום שירותי הבריאות - יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
227415
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
|