דרושים בתחום רכז / אדמיניסטרטור

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 9 משרות עבודה בתחום רכז / אדמיניסטרטור

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "רכז / אדמיניסטרטור" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : רכז טכנו-פדגוגי, רכז אקדמי, רכז טכנולוגי ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת סטודנטים/ות

רכז/ת סטודנטים/ות

ג'ון ברייס

30/07/2025

תיאור תפקיד:
לג’ון ברייס הדרכה דרוש/ה רכז/ת סטודנטים.
התפקיד כולל: עדכון פרטי סטודנטים במערכות, פתיחת יומן, מעקב משובים, מעקב ובקרה על יומני נוכחות, הזנת ציונים וכיוב’.
מתן שירות ומענה לסטודנטים בקורסים השונים, עבודה מול מרצים. לווי ואחריות על תפעול שוטף של הקורסים.
משרה מלאה, נכונות לשעות נוספות
דרישות:
ניסיון בשירות לקוחות/תפקידי תפעול / אדמיניסטרציה - יתרון
מתאים גם לבוגרי תואר ללא נסיון קודם.
תודעת שירות גבוהה
יחסי אנוש מצויינים
יכולת עבודה בצוות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 11286
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה רכז/ת סטודנטים לאוניברסיטת רייכמן

דרוש/ה רכז/ת סטודנטים לאוניברסיטת רייכמן

אוניברסיטת רייכמן

29/07/2025

תיאור תפקיד:

• מתן שרות מקיף וליווי הסטודנט במהלך לימודיו
• ניהול התקשורת בין הסטודנט ליחידות המנהלה וגורמי האקדמיה השונים
• סיוע בפרויקטים רוחביים הנוגעים לפעילות מנהל הסטודנטים
• היקף המשרה מלאה (08:00-16:00) – עם אפשרות לביצוע שעות נוספות בתקופות עומס
• תחילת עבודה מיידי, עבודה בקמפוס האוניברסיטה בהרצליה
דרישות:
• תואר ראשון - יתרון
• ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית ובמתן שירות
• תודעת שירות גבוהה, סדר וארגון
• אנגלית ברמה טובה
• שליטה בתוכנות אופיס כולל אקסל ברמה גבוהה, יכולת טכנית גבוהה וקליטה מהירה של תוכנות מחשב חדשות
• יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00224
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה רכז/ת סטודנטים למנהל המעונות (החלפה לחל"ד) אוניברסיטת רייכמן בהרצליה

דרוש/ה רכז/ת סטודנטים למנהל המעונות (החלפה לחל"ד) אוניברסיטת רייכמן בהרצליה

עידור מחשבים בע"מ

30/07/2025

תיאור תפקיד:
מתן מענה מקיף לדיירים בכל הנושאים הקשורים למעונות:
טיפול בהליכי רישום למעונות – ריכוז ההליך האדמיניסטרטיבי לרישום וטיפול בבקשות למעונות של הסטודנטים.
שיווק וקידום מעונות – מתן מענה ראשוני למתעניינים מעונות, ביצוע מעקב אחר לידים.
טיפול בפניות של דיירים – קבלת פניות מדיירים במגוון רחב של נושאים הקשורים למעונות, תשלומים, שיבוצים, קיום סיורים במבנה, ביצוע מעקב ממוחשב מרגע הפניה ודרך הטיפול, מתן מענה לפונה, בקרה ומעקב שהפנייה טופלה.
טיפול בבעיות משמעת של הדיירים.
מתן מענה ושירות איכותי לדיירים.
ביצוע מטלות נוספות ככל שיוטלו ע"י הממונה על המעונות.
המשרה מיידית וזמנית.
דרישות:
תואר ראשון – חובה. תואר שני – יתרון משמעותי.
אנגלית ברמת שפת אם- יתרון משמעותי.
ניסיון עבודה באנגלית מול לקוחות – יתרון משמעותי.
עברית ברמת שפת אם.
ראייה מערכתית.
יכולת ארגון ותכנון.
היכרות עם תוכנות Office , התמצאות בסביבת עבודה ממוחשבת וניסיון בעריכת קובצי excel ברמה מתקדמת.
היכרות עם מערכת CRM מסוג Microsoft Dynamics - יתרון משמעותי.
ניסיון בשיווק מתחום הנדל"ן – יתרון משמעותי.
קפדנות ודייקנות בביצוע משימות.
יכולת עמידה ביעדים.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 6107
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לעמותת מחשבה טובה דרוש/ה רכז/ת פעילות למרכז הטכנולוגי בלוד

לעמותת מחשבה טובה דרוש/ה רכז/ת פעילות למרכז הטכנולוגי בלוד

מחשבה טובה

29/07/2025

תיאור תפקיד:
-ניהול והובלת פעילות המרכז הטכנולוגי בעיר לוד
פיתוח ויצירת שיתופי פעולה עם ארגונים חדשים באזור הפעילות.
שימור והרחבה של שותפויות קיימות.
היכרות עם הפעילות הטכנולוגית המתקיימת באזור, בדגש על גופים עירוניים/מנהלים קהילתיים/ עמותות נוספות, חברות עסקיות וכו'.
השתתפות והגדלת הנראות של מחשבה טובה בפעילות באזור הפעילות.
ניהול הפן הטכני/תפעולי/אדמיניסטרטיבי של הפעילויות תחת אחריותו/ה.
דרישות:
דרישות התפקיד:
-יצירתיות ויכולת לקיחת יוזמה ועבודה עצמאית
-ניסיון בעבודה בצוות
-ניהול ופיתוח שיתופי פעולה
-יחסי אנוש מעולים
-יכולת ניהול זמן ועבודה תחת עומס משימות
-שליטה טובה במיומנויות מחשב
תנאי המשרה: 100% משרה
תחילת עבודה: מיידי
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 562690
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרציה לעמותה חינוכית בירושלים

דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרציה לעמותה חינוכית בירושלים

גולדמן מיון והשמה

29/07/2025

תיאור תפקיד:
לארגון ירושלמי מוביל, שפועל לפיתוח תכניות חינוכיות למוסדות ברחבי הארץ, דרוש/ה רכז/ת פרויקטים ואדמיניסטרציה
עם ראש גדול ולב לחינוך.
מה עושים בתפקיד?
  • ריכוז אדמיניסטרטיבי של פרויקטים חינוכיים
  • תיאום ותפעול שוטף מול מנהלים וצוותי חינוך
  • מעקב אחר תהליכים, תקציבים וגבייה
  • סיוע בהפקת חומרים, הכנת פגישות ומעקב משימות
דרישות:
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי מוכח - חובה
  • רקע בחינוך או בעמותות - יתרון
  • יכולת ארגון גבוהה, ירידה לפרטים ותעדוף משימות
  • יחסי אנוש מצוינים, שירותיות ויכולת לעבוד בצוות
  • חשיבה יוזמת, אחריות אישית ורצון להשפיע
המשרה פונה לגברים ונשים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: Y-KH
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת תכניות לימוד

מנהל/ת תכניות לימוד

אורנים המכללה האקדמית לחינוך

29/07/2025

תיאור תפקיד:
אחראי.ת על תכנון, פיתוח, ביצוע, ליווי והערכה של תכניות לימוד לקראת קבלת תארים אקדמיים שונים בפקולטות ובחוגים השונים במכללה האקדמית לחינוך אורנים.
· יצירת תכנית רב שנתית לפיתוח תכניות לימוד לקראת קבלת תארים B.A., B.Sc., B.Ed., M.Ed., M.A, M.Sc. ועוד...
· ניהול, מעקב וליווי הכנת התכניות על ידי אנשי מקצוע על בסיס ניתוח מצב במערכת החינוך, וצרכי המשק והכלכלה של ישראל ובהתאם לדרישות המל"ג.
· הגשת תכניות הלימוד למל"ג על פי דרישותיו, ובצוע ההתאמות הנדרשות עד לקבל אישור מל"ג לקיומן של התכניות.
· בקרה מתמדת על התכניות המאושרות, הגשת דוחות ביניים ודוחות סופיים עד לקבלת הסמכות קבועות לתכניות.
· מעקב אחרי קיומן של תכניות קיימות להבטחת יישומן על פי אישורי מל"ג תוך והתאמתן לצורך על פי התפתחות התחום ומחקרים רלוונטיים עדכניים.
· ניהול מערך פנימי לבקרה והערכת איכות של התכניות המתקיימות, יעילותן, איכותן האקדמית, קיומן על פי סטנדרטים אקדמיים איכותיים.
· הגדרת הפערים הקיימים לצרכי שיפור התכניות, וניהול ובקרת תכניות שיפור עד להתאמת התכניות לסטנדרטים הנדרשים.




ניהול בקרה והערכות איכות חיצוניות מול גורמי ההערכה והבקרה, יצירת הדוחות, קבלת התגובוץ והתאמת התכניות וסגירת הפערים בהתאם להערות והמלצות.
דרישות:
· תואר שני לפחות.
· 3 שנות ניסיון ניהול תחום או ארגון הדורש עבודה מול רגולטור (משרד החינוך, מל"ג, ות"ת).
· היכרות מעמיקה עם מערכת ההשכלה הגבוהה בישראל ודרישות המל"ג – יתרון.
· ניסיון בביצוע\בקרה ופיקוח על תכניות עבודה מול משרד החינוך והמועצה להשכלה גבוהה.
· יכולת ניתוח מערכתית, הסקת מסקנות, וניסוח המלצות רלוונטיות.
· חשיבה יצירתית ותפיסה חדשנית, ראייה מערכתית.
· יכולת ארגון ודייקנות ברמה גבוהה, יכולת עבודה במצבי לחץ ועמידה בלוחות זמנים.
· יחסי אנוש טובים ויכולת תקשורת אפקטיבית.
מיומנויות טכניות ושפתיות מוכחות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-171
אזור: צפון - גליל, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Operations Manager

Operations Manager

אר.ויי.בי. פלסמנט אגנסי בע"מ

30/07/2025

תיאור תפקיד:
The role of the Operations Manager is to be in charge of logistics operations of the tours and
programs at the Department of Tours and Partnership. The purpose of this position is to create
the logistic infrastructure for the department’s educational programs and to facilitate the
operational side of service we will be offering our clients. The responsibilities of the Operations
Manager is to work closely with the team of educators, maintain relationships with the vendors
and to act as the key person, responsible for overall program implementation.
Responsibilities include:
    Creating the bookings of all operational suppliers - hotels, transportation, manpower, activities and meals
    Recruit, manage and supervise all aspects of the relationships with the suppliers
    Enable top level logistic service to the programs and good relationship that supports it
    Assisting Program Directors with day-to-day logistic preparations
    support for tours
    Recruitment of tour guides, madrichim and security guards including payroll
    Organizing staff seminars
דרישות:
    Finding logistic solutions for ongoing running of programs, often in periods of tight deadlines and pressure
    The Operations Manager should know how to handle and manage situations and to work independently as well as with the program staff.
    Organizing the department’s proprietary tourism knowledge-base, creating partnerships with suppliers, guides, tour educators, social madrichim, tour sites, connections with hotels, activities and other service providers. It’s imperative to maintain a good relationship with all the above in order to create and control the running of all programs and products.
    Management of cash flow, and budget to enable the department’s commitments to suppliers and partners and to create a functional system of payments.
    The Operation Manager works closely with the Department Director to insure profitability and stability, timely income and expenses and proper management of funds.
    Receiving all information and details needed for the program from our clients and any outside logistics operating provider. This central responsibility reflects the heart of the Director-School relationship.
    The Operations Manager will be supervised by the CFO of the organization and will assist in developing new projects, new groups and relationships as well as other departmental requirements.
    Additional assignments as required.
Send CV to [email protected]
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 719079
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש /ה בקר /ית פדגוגי- אזור הצפון

דרוש /ה בקר /ית פדגוגי- אזור הצפון

טלדור BPO

29/07/2025

תיאור תפקיד:
-ביצוע בקרות במעונות יום באזור הצפון
-הערכת איכות הטיפול של צוות המעון
-ביצוע בקרות פדגוגיות
-ניטור התנהלות לא הולמת של צוות המעון
-מילוי בקרות באמצעות שאלון
דרישות:
-בעל/ת תואר אקדמי שני בחינוך עם התמחות בגיל הרך- חובה
-ניסיון של שנתיים לפחות במהלך 5 השנים האחרונות בהדרכה חינוכית (עדיפות להדרכה בגיל הרך) או בעלי ניסיון של 5 שנים לפחות בניהול מעון יום.
-ניידות- חובה
-נכונות להתנייד לבקרות
היקף משרה: משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: JB-189
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת חברתית- חיפה

רכז/ת חברתית- חיפה

נטלי החברה לשירותי רפואה דחופה בישראל בע"מ

30/07/2025

תיאור תפקיד:
לחברת נטלי החברה הגדולה והוותיקה בארץ לשירותי רפואה דרוש/ה
רכז/ת פעילות חברתית עבור הקהילה התומכת לאזרחים/ת ותיקים/ת בחיפה
היקף משרה- 75%
ארגון פעילויות חברתיות לחברי הקהילה בגיל השלישי
הגעה לפעילות החברתית השוטפת
קשר עם ספקים ומרצים
שמירה על קשר שוטף טלפוני עם משתתפי הפעילויות החברתיות
ניהול תקציב קופה קטנה
הכנת תוכניות לפעילויות החברתיות
ביקרי בית- בהתאם לנדרש
עבודת אדמיניסטרציה בהתאם לצורך
דרישות:
ידע ב OFFICE- EXCEL, WORD, OUTLOOK
זיקה לגיל השלישי- יתרון משמעותי
יחסי אנוש מעולים, הקשבה וסבלנות
עבודת צוות
סדר וארגון!
המשרה מתאימה גם לפנסיונרים/יות
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: JB-00290
אזור: צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!