תיאור תפקיד:
למכון אבחון פילת דרוש/ה אחראי/ת בק אופיס, שירות ותפעול • מענה שוטף (שירות ותפעול) ללקוחות ומועמדים באופן מקוון ופרונטלי. • אחריות על לקוחות אסטרטגיים. • העבודה בפתח תקווה - משרה מלאה בפתח תקווה
דרישות:
• עבודת צוות טובה • ייצוגיות • אנרגטיות • מולטי-טאסקינג • יכולת התנסחות במיילים ובע"פ • יחסי אנוש מעולים • יסודיות • יעילות • יכולת ביצוע משימות באופן עצמאי
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
921214
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - רחובות
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה נציג/ת שירות לטיפול בלקוחות פוטנציאליים למשרה עם גמישות ושעות נוחות לקבוצת חברות ותיקה ומובילה בתחומה, דרוש/ה נציג/ת שירות לטיפול בלקוחות פוטנציאליים. צוות משפחתי, מחפש את החבר/ה שיצטרפו אליו למשרה גמישה, נוחה ומאתגרת! במסגרת התפקיד: - טיפול בלקוחות פוטנציאליים ומתן מידע - שימור לקוחות פוטנציאליים והגדלת תיק הלקוחות של החברה משרה באזור הבורסה ברמת גן. עבודה במשמרות גמישות ואפשרות למשרה חלקית. עבודה בצוות מקצועי, הכשרה על חשבון החברה, אפשרויות קידום. פוטנציאל לעמלות גבוהות.
דרישות:
- יכולת עבודה מול מחשב - שירותיות, אמפתיה, יכולת הכלה - ניסיון קודם בתפקידי שירות/מכירה יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
12827
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
מחלקת השירות העסקי בבזק בינלאומי TECH מגייסת אחראי/ת תיק שירות ללקוחות עסקיים (SME + ENT)זו ההזדמנות שלך להצטרף למחלקת השירות העסקי שלנו – מוקד דינמי, משפחתי ומגובש, שמוביל את תחום השירות ללקוחות האסטרטגיים של החברה. במסגרת התפקיד אחריות על מתן שירות שוטף ללקוחות העסקיים הגדולים של החברה (SME ו-ENT) • טיפול מקצועי בפניות שירות, ביטולי חיובים, זיכויים ועוד • עבודה שוטפת מול ממשקים פנימיים בחברה • תקשורת בעיקר במיילים, לצד מענה טלפוני וואטסאפ • אופציה לעבודה היברידית לאחר תקופת הכשרה
דרישות:
• זמינות למשרה מלאה: א’-ה’ 8:30–17:00 + נכונות לשעות נוספות • שליטה ביישומי Office – חובה • ניסיון קודם בשירות לקוחות או עבודה עם ממשקים – יתרון • היכרות עם עולם התקשורת – יתרון משמעותי מה תקבלו אצלנו? מענק התמדה בגובה 3000 ש"ח! קליטה כעובד/ת חברה מהיום הראשון חופשות בחו'ל, כרטיס תן ביס, אירועי חברה, מתנות אפשרויות קידום רבות ושילוב עבודה מהבית קרובים לרכבת הקלה, חניה חינם בשפע
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00487
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
תפעול, ריכוז נתונים, הפקת דוחות בקרה ותמיכה בפעילות החטיבה העסקית תפעול לקוחות במערכות המידע ללקוחות עסקיים ואסטרטגיים עבודה מול ממשקים פנימיים בחברה (מנהלי תיקי לקוחות, כספים, גבייה, הנדסה ומערכות מידע) עבודת תיאום ותפעול מול לקוחות החברה
דרישות:
שליטה מצוינת ביישומי office - חובה שליטה בתפעול מערכת בילי / ERP/ ביזקאסט - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-141
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת קוסמטיקה גדולה ומובילה דרוש/ה אחראי/ת פניות הציבור וקשרי לקוחות - תפקיד יחיד . אנחנו מחפשים מקצועיות , שירותיות ובעלי תודעת שירות גבוהה לתפקיד מפתח מול קהל הלקוחות שלנו. טיפול בתלונות ופניות לקוחות - טלפוניות , במייל וברשתות החברתיות. תחקור ובירור פניות מול גורמים ארגוניים. מתן מענה מהיר. שכר מעולה למתאימים . הפקת דוחות וסיכומים תקופתיים. סיוע בשיפור חוויות הלקוח
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד של שירות / פניות הציבור- מחובה! יכולת ניסוח גבוהה בכתב ובע"פ שליטה ביישומי מחשב סבלנות, אחריות ויחסי אנוש מצוינים. יכולת הכלה. משרה מלאה: 9:00-17:30 א-ה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00009
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רפרנט/ית בק אופיס לקבוצת פספורטכארד! המשרה כוללת מתן שירות עסקי מקצועי ללקוחות החברה, טיפול בגבייה בצורה אכפתית ומסודרת, והסדרת תשלומים וחשבוניות. מהות התפקיד: השלמת/ עדכון פרטי תשלום מלקוחות מוסדיים ופרטיים. עבודה מול לקוחות בארץ ובחו"ל. שיתוף פעולה עם צוותים מקצועיים. מה אנחנו מציעים? הזדמנות ללמוד ולהתפתח בתחום הגבייה והכספים. עבודה בסביבה צעירה ודינאמית. אפשרויות קידום והתפתחות מקצועית. בונוסים על עמידה ביעדים!
דרישות:
תודעת שירות ויחסי אנוש טובים יכולת עבודה מול מספר ממשקים במקביל יכולת למידה מהירה על תוכנות חדשות אנגלית ברמה טובה - חובה שליטה בתוכנות אופיס ובפרט באקסל- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00019
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למוקד דינמי, מעניין ומאתגר דרוש/ה נציג/ת מוקד סוכנים מתן מענה מקצועי לסוכני ביטוח העובדים עם החברה במגוון נושאים: שירות, גביה, טיפול במקרים מורכבים ועוד. עבודה מול ממשקים רבים פנים וחוץ ארגוני. השתתפות בכנס הסוכנים השנתי של החברה !
דרישות:
יכולת עבודה מול מספר ממשקים במקביל יכולת למידה מהירה על תוכנות חדשות זמינות לעבודה במשרה מלאה בימים א’ עד ה’ בשעות 8:00 עד 17:00 ניסיון במוקד שירות טלפוני- יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00021
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
חברת "חבר", המתמחה בשירותי הקלטה דיונים בבתי המשפט מחפשת אחראי/ת תפעול ליחידה בבאר שבע * גיוס מקליטים * תיאום מול בתי המשפט * שיבוצי מקליטים להקלטות * טיפול בתקלות וציוד * סגירת חודש ושעות עבודה
דרישות:
שירותיות ברמה גבוהה - חובה ניסיון קודם בשיבוצי עובדים - יתרון הבנה בסאונד - יתרון
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00896
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
דרום - באר שבע
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
רוצה להשתלב בחברה מובילה עם תנאים מהטובים בשוק ואווירה משפחתית? זה הזמן להצטרף אלינו! איך ייראה היום שלך?
• תפעול עסקאות מימון רכב, כולל מענה שוטף למיילים ותמיכה במנהלי האזור • עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים • עבודה במשרה מלאה במשמרות נוחות מה מחכה לך אצלנו?• קליטה כעובד.ת Cal מהיום הראשון! • ארוחות מסובסדות בבית הקפה ובמסעדת השף של Cal • החזרי נסיעות מוגדלים • נופש חברה בחו"ל, מסיבות, מתנות ואירועי חברה שווים • סביבת עבודה צעירה ודינאמית • עבודה בסביבת יעדים הכוללים בונוסים ותחרויות מתגמלות • אפשרויות קידום נרחבות
דרישות:
• אחריות אישית ואוריינטציה שירותית גבוהה • יכולת עבודה עצמאית, ניהול זמן וניהול מספר משימות במקביל • יכולת עבודה בסביבה דינאמית ומשתנה
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-26606
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
1. ביצוע סקרים טלפוניים ופרונטליים בקרב לקוחות מוקדי השירות העירוניים לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים. 2. מתן מענה לשיחות נכנסות ויוצאות בנושאים שבתחום המרכז למחקר כלכלי וחברתי. 3. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיות הממונה.
דרישות:
1. 12 שנות לימוד. יתרון לתעודת בגרות מלאה. 2. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE. 3. תודעת שירות גבוהה 4. יחסי אנוש טובים. 5. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות - יתרון. 6. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה.
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
140ד/2024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
Malam Team מצרפת לשרותיה נציג/ת שירות לקוחות - ללא ניסיון זו ההזדמנות שלך להצטרף לארגון גדול ומוביל, בסביבה מקצועית ודינאמית! משרה מלאה בפתח תקווה א-ה בין השעות 8:00 - 17:00 + ימי שישי אחת לחודש ללא משמרות! במסגרת התפקיד: מענה טלפוני ללקוחות ואבחון טכני ראשוני ביצוע פעולות טכניות בסיסיות ופתיחת קריאות לטכנאים הנפקת חשבוניות וטיפול בהצעות מחיר מעקב אחר קריאות והתנהלות מול גורמים פנים וחוץ ארגוניים
דרישות:
- ניסיון של שנה בשירות לקוחות או בתפקיד אדמיניסטרטיבי- יתרון - תודעת שירות גבוהה - יכולת הנעת תהליכים - יחסי אנוש טובים - תודעת שירות גבוהה - יכולת הנעת תהליכים - יחסי אנוש טובים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
532419
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
למרכז אילה ברלין דרוש/ה מנהלת משרד למרכז קוסמטיקה מוביל ומצליח אנחנו מחפשים מנהלת משרד מסודרת, אחראית ובעלת ניסיון מוכח, שתוביל את מערך המשרד ותתמוך בניהול השוטף של הפעילות. התפקיד כולל: ניהול שוטף של ענייני המשרד תקשורת שוטפת עם לקוחות, ספקים וצוותים פנימיים ארגון, תיאום ומעקב אחרי תהליכים עבודה עם מערכות ממוחשבות וניהול לוחות זמנים
דרישות:
ניסיון מוכח כמנהלת משרד – חובה יכולת ארגון, סדר ותקשורת בין-אישית מעולה ראש גדול, גישה שירותית ויכולת עבודה עצמאית שליטה בסביבת מחשב מולטיטסקין יכולת קבלת קהל -לנווט בין המשימות שעות עבודה: משמרות בוקר: 7:45–16:00 משמרות ערב: 13:00–21:30 עבודה ב-3 משמרות ערב ו-2 בקרים לסירוגין, או 3 בקרים ו-2 ערביים + שישי לסירוגין מיקום : פתח תקווה, מגדלי גלובל טאור
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00006
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רכז/ת בק אופיס מכירות לחולון מטרה עיקרית: תמיכה בתהליך המכירה מתחילתו ועד סופו תוך מתן שירות מקצועי ואדמיניסטרטיבי לצוות המכירה , הלקוחות והגורמים הרלוונטיים בארגון. תחומי אחריות: טיפול בהזמנות לקוח משלב הקליטה ועד האספקה. תיאום מול מחלקות רכש , לוגיסטיקה , כספים , מחסן. הפקת חשבוניות תעודות משלוח , מעקב אחר תשלומים. תמיכה באנשי המכירות בשטח – הכנת הצעות מחיר , מעקב אחר לידים טיפול בפניות שירות ומעקב אחר ביצוע פתרונות. שעות עבודה 08:00 – 16:00 / 07:00 – 15:00
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד בק אופיס מכירות – חובה היכרות עם עולם התעשייה - יתרון שליטה טובה היישומי מחשב EXCEL יכולת עבודה עצמאית ובצוות, סדר וארכון ברמה גבוהה. תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים. יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
702324
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אחריות על תהליכים וממשקים במטה השירות הטכני בנייה של תהליכי העבודה החטיבתיים תוך אפיון יישומם במערכות המחשוביות אחריות על הדרכה, הטמעה ותחזוקה של תהליכי העבודה החטיבתיים איתור צווארי בקבוק תהליכיים, ניתוח ושיפור מדיניות ונהלי עבודה קיימים בחינה מתמדת של צורכי משתמשי הקצה ואפיון תהליכי / הדרכתי ניהול ממשקי עבודה פנים וחוץ-חטיבתיים
דרישות:
הכרות עם מערכות פנים ארגוניות - חובה שליטה מצוינת בתוכנות Office - חובה ניסיון עבודה בתחום השירות / טכני – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-458
אזור:
מרכז - רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לעיריית תל אביב-יפו דרושים.ות נציגות ונציגי שירות לאגף החניה מתן שירות מקצועי ואדיב ללקוחות מענה לפניות והנגשת מידע על שירותי העירייה בערוצי הקשר השונים. רישום דיווח ובקרה אודות נושאים פתוחים שלא טופלו. השתתפות בישיבות, בתדריכים ובהכשרות הטבות ייחודיות: עובד.ת עירייה מהיום הראשון, 100% משרה תנאים סוציאליים מלאים. זכאות לתשלום ביטוח רכב חובה, מקיף ואגרת רישוי והחזר הוצאות רכב חודשיות-לבעלי רכב בלבד היתכנות למתכונת עבודה היברידית עד 2 ימים בשבוע. מיקום גאוגרפי בשד' ירושלים יפו נגישות לרכבת הקלה. ש"ע נוחות 7:30-15:30 היתכנות לשעות נוספות תוספת פרמיה חודשית לאחר 5 חודשי העסקה. ביטוחי בריאות ושיניים בעלות מסובסדת סביבת עבודה צעירה ודינמית יציבות תעסוקתית ומסלולי קידום ארגוניים. הטבות ארגוניות::ימי גיבוש,,אימוני פילטיס ויוגה, הכשרות מקצועיות ואישיות, לימודים אקדמיים ועוד. *אישור היועמ"ש בדבר היעדר הרשעות המונעות לשמש במשרה מהווה תנאי לאיוש המשרה ולמינוי לתפקיד. 55ד/2024
דרישות:
תעודת בגרות מלאה- חובה תודעת שירות גבוהה ניסיון מקצועי של 2 שנים ויותר בתחום השירות/החיוב/הגבייה - יתרון מיומנויות תקשורת גבוהות בכתב ובעל פה ויכולת ניהול משא ומתן. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
55ד/2024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|