דרושים בתחום מתאם

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 26 משרות עבודה בתחום מתאם

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "מתאם" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : מתאם רכש, רכז אקדמי, פקיד קבלה ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מתאמ/ת מכירות וסחר

מתאמ/ת מכירות וסחר

המימד השלישי גיוס והשמה 2

24/04/2025

תיאור תפקיד:
לחברת מוצרי צריכה מצליחה ברמת גן דרוש/ה מתאמ/ת מכירות וסחר
הטמעת תוכניות ופעילויות מסחריות תקופתיות-
התנהלות שוטפת מול לקוחות (קנייני סחר), טיפול בהסכמי סחר , ניהול מגוונים, מחירונים , מבצעים ללקוחות
אפיון והטמעת דוחות, ניתוח נתונים ,הפקת דוחות ,עבודה מרובה עם אקסל ופריורוטי
ביצוע מעקב ובקרה על מבצעים.
טיפול והכנסות מחירונים / הנחות למערכת / חשבוניותpriority-
בדיקה ובקרה של חשבוניות , מעבר והגשה למנהל הסחר ,העברת חשבוניות מאושרות להנה"ח
עבודה מול ממשקים שונים בארגון לרבות מנהלי מכירות ומתן מענה לצרכים בשטח
דרישות:
ניסיון קודם כמתאם/ת / מכירות / סחר/ שיווק/ קניינות - חובה
ניסיון קודם בעולם הקמעונאות – יתרון משמעותי
ידע בתוכנות אופיס, בדגש על אקסל + פריוריטי- חובה!
תודעת שירות גבוהה מול ממשקים פנימיים וחיצוניים, חשיבה יצירתית ויכולת פתרון בעיות
דייקנות בביצוע משימות – סגירת מעגל טיפול
רצון להתפתח , מוטיבציה גבוהה ונחישות
יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-19116
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת  BACK OFFICE

רכז/ת  BACK OFFICE

מטריקס

24/04/2025

תיאור תפקיד:
לחברת הייטק בפתח תקווה דרוש/ה רכז/ת BACK OFFICE
התפקיד מציע אפשרות להתמחות בקידום מכירות, שיווק ופעילות BACK OFFICEהכנת הצעות מחיר/קליטת הזמנות. ביצוע מעקב הצעות מחיר.
תיאום פגישות לאנשי המכירות עבור לקוחות קיימים
טיוב נתוני לקוחות במאגרי המידע של החברה ושימורם.
תפעול פעילויות הקשורות לכנסים ואירועים של החברה
משרה מלאה באיזור קריית אריה, פתח תקווה. (עבודה במשרד) ללא עבודה היברידית!!
דרישות:
השכלה מתאימה ורלוונטית (תיכונית מלאה מינימום, רקע טכני-יתרון)
2-3 שנות ניסיון בתפקיד BACK OFFICE כולל ניסיון בתיאומי פגישות טלפוני
חריצות ואסרטיביות
נסיון מעולה בעבודה עם מערכת פריוריטי - חובה!!!!
OFFICE – חובה
מרחק הליכה מהרכבת הקלה
אנגלית טובה מאוד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 73363
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת אדמיניסטרציה ותפעול

רכז/ת אדמיניסטרציה ותפעול

גולדמן מיון והשמה

24/04/2025

תיאור תפקיד:
התפקיד כולל:
תפעול וניהול משרדי המחוז– ניהול שוטף, טיפול באדמיניסטרציה ותהליכים פנימיים
עבודה מול מנהלי פרויקטים, מתכננים וקבלנים– מעקב אחר תהליכים והנעת גורמים רלוונטיים
ניהול תוכניות עבודה ותקציבים– תמיכה בהכנת תכניות עבודה ובקרה תקציבית
ליווי תהליכי מכרזים– איסוף נתונים, ריכוז מידע והכנת חומרים רלוונטיים
הכנת חומרים מקצועיים ודוחות ניהוליים– תמיכה בגיבוש החלטות וניהול מידע
מעקב אחר חשבונות ודו"חות כספיים– ניתוח נתונים ומעקב תקציבי
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם
יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות ודינמית
שליטה מלאה ביישומי אופיס, בעיקר Excel
ראש גדול, אסרטיביות ויכולת הנעת תהליכים
תקשורת בין-אישית מצוינת ויכולת עבודה מול ממשקים רבים
**המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: Z-ADMIN
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מ"מ רכז/ת למנהל הוראה

דרוש/ה מ"מ רכז/ת למנהל הוראה

אוניברסיטת רייכמן

24/04/2025

תיאור תפקיד:
מחלקת מנהל הוראה אחראית על הצד התכנוני והתפעולי של תוכניות הלימודים בבתי הספר השונים.
המחלקה נותנת שירות לסגל מינהלי וסגל אקדמי ונמצאת בממשקי עבודה יומיומיים עם לשכת פרובוסט, אגף כספים, אגף לוגיסטיקה, אגף מערכות מידע, מנהלי הסטודנטים וכו’.
התפקיד כולל: בניית תוכניות הלימוד, קשר ישיר עם המרצים והמתרגלים לרבות טיפול בשכרם, טיפול בחוזים ואחריות על מערך עוזרי ההוראה, כל זאת בשיתוף פעולה מלא עם לשכות הדקנים בבתי הספר.
כמו כן, המחלקה אחראית על בניית לוח הבחינות, תפעול מערך הכיתות, ביטולי שיעורים ותיאום השלמות ושליחת עדכונים שונים לסטודנטים.
עבודה בין הימים א’-ה’ בקמפוס האוניברסיטה בהרצליה.
המשרה הנה לאיוש מיידי וזמנית.
דרישות:
תואר ראשון - חובה
אנגלית ברמה גבוהה מאוד - חובה
שליטה מלאה בתוכנות OFFICE לרבות אקסל - חובה
ניסיון קודם ממוסד אקדמי וידע בתוכנות "גלבוע" ו"גראד" יתרון משמעותי
מודעות גבוהה למתן שירות ויחסי אנוש טובים
דיסקרטיות ואחריות
יכולת גבוהה לניהול זמן, ארגון וסדר
יכולת למידה גבוהה והשתלבות בעבודת צוות

המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-442
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מזכיר/ה לחברה תעשייתית בחולון

דרוש/ה מזכיר/ה לחברה תעשייתית בחולון

לין ביכלר משאבי אנוש

24/04/2025

תיאור תפקיד:
לחברה העוסקת בפתרונות גימור לתעשייה דרוש/ה מזכיר/ה

התפקיד כולל:
מענה שוטף לטלפונים ומיילים מלקוחות, עבודה עם מערכת SAP (הפקת הצעות מחיר, הזמנות וכדומה) ועבודות אדמיניסטרציה שוטפות.
תנאים:
למשרה מלאה
ימים א-ה, שעות 08:00-17:00 (אין גמישות בשעות).
שכר 9,000- 10,000 ש"ח ברוטו
דרישות:
בעל/ת ניסיון קודם מתחומי התעשייה - חובה.
הכרת מערכת SAP - חובה
שליטה מלאה ביישומי המחשב וOFFICE -חובה (לרבות וורד, אקסל בסיסי ו- Outlook).
שליטה באנגלית - יתרון.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 51387
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מתאם/ת פגישות למכללה

מתאם/ת פגישות למכללה

מורן פסמניק המרכז לייעוץ והשמה

24/04/2025

תיאור תפקיד:
למוקד הטלמיטינג במכללה מובילה דרוש/ה איש/ת טלמיטינג למתן מענה ותיאום פגישות ייעוץ למתעניינים בלימודים.
היקף משרה: 4 משמרות בשבוע לפחות (עדיפות ל-5 משמרות) בוקר וערב לסירוגין.
השתלבות בצוות איכותי.
^^^תנאים טובים ובונוסים מתגמלים למתאימים/ות.
דרישות:
ניסיון במכירות טלפוניות או שירות לקוחות - יתרון
יכולת ביטוי גבוהה
ניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה: jb-183
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי/ת אדמיניסטרציה ומשאבי אנוש

אחראי/ת אדמיניסטרציה ומשאבי אנוש

גולדמן מיון והשמה

24/04/2025

תיאור תפקיד:
התפקיד כולל:
ניהול ותפעול שוטף של משימות אדמיניסטרטיביות, כולל ניהול יומנים, תיאום פגישות וארגון אירועים.
תמיכה בתהליכי גיוס, קליטה וליווי עובדים לאורך מחזור חייהם בארגון.
אחריות על תחום הרווחה, כולל תכנון והוצאה לפועל של פעילויות רווחה וימי גיבוש.
עבודה מול ספקים, כולל ניהול הזמנות, מעקב אחר חשבוניות ותשלומים.
שיתוף פעולה עם מחלקות שונות בארגון להבטחת תהליכים חלקים ויעילים
דרישות:
תואר ראשון רלוונטי
ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי ובתחום משאבי אנוש – יתרון משמעותי.
שליטה מלאה ביישומי Office, כולל Excel, Word ו-Outlook.
יכולת ניהול משימות מרובות ותעדוף עבודה בסביבה דינמית.
יחסי אנוש מצוינים, שירותיות ויכולת עבודה בצוות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: Z-HR
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת ניהול דרוש\ה רפרנט\ית תפעול למוקד חניונים בפתח תקווה

לחברת ניהול דרוש\ה רפרנט\ית תפעול למוקד חניונים בפתח תקווה

לין ביכלר משאבי אנוש

24/04/2025

תיאור תפקיד:
לחברת ניהול דרוש\ה רפרנט\ית תפעול למוקד חניונים בפתח תקווה !

במסגרת התפקיד:
מתן שירות ללקוחות החניון במרכז השירות, עבודה מול ממשקים רבים ומספר מערכות במקביל
אחריות לתיעוד מלא של נתוני השירות במערכות.

תנאים:
משרה מלאה
ימים א-ה 18:00-9:00 + נכונות להישאר שעות נוספות, ימי ו לסירוגין 08:00-14:00
קליטה ישירה לחברה מעולה!
מענקי התמדה, חניה, סיבוס!
דרישות:
כישורי מחשב
ניסיון קודם בתחום שירות \בק אופיס וכד-יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 51288
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ה למכון למדיניות ואסטרטגיה (IPS)

מזכיר/ה למכון למדיניות ואסטרטגיה (IPS)

אוניברסיטת רייכמן

24/04/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה מזכיר/ה למכון למדיניות ואסטרטגיה (IPS ) אוניברסיטת רייכמן בהרצליה

המכון למדיניות ואסטרטגיה - הבית של סדרת כנסי הרצליה, עוסק באסטרטגיה לאומית של ישראל. המכון פועל תחת המסגרת האקדמית של אוניברסיטת רייכמן ומקיים ימי עיון, מסגרות דיון מיוחדות, צוותי חשיבה, סימולציות ואת כנס הרצליה השנתי. בנוסף, מפרסם המכון בקביעות מאמרים, ניירות עמדה, סיכומי תובנות והמלצות מכנסים, ומקיים תדריכים, סקירות וראיונות באמצעי התקשורת.

תיאור התפקיד:
- ניהול היומן של ראש המכון הכולל תאומי פגישות מול גורמי ממשל וביטחון בכירים בישראל ובחו"ל
- תאום פגישות עבודה של המכון
- תיאום נסיעות עבודה לחו״ל
- היקף המשרה ,100% שעות העבודה: 09:00 - 17:00 + שעות נוספות בעת הצורך
- איוש מיידי
דרישות:
- ניסיון קודם בניהול יומנים
- יסודיות, דייקנות ומקצועיות, סדר וארגון בשיטות העבודה ותשומת לב לפרטים
- עמידה בלחץ וביצוע מספר משימות במקביל
- תודעת שירות גבוהה מאד, דיסקרטיות, יחסי אנוש מצוינים, לויאליות ומסירות
- יכולת ביטוי גבוהה בע"פ ובכתב
- אנגלית ברמה טובה
- בתקופות עומס – מוכנות לשעות נוספות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-449
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מתאמ/ת שירות ליבואן רכב

דרוש/ה מתאמ/ת שירות ליבואן רכב

דניאל פריזנט ייעוץ והשמה

24/04/2025

תיאור תפקיד:
ליבואן רכב מוביל דרוש/ה מתאמ/ת שירות.
במסגרת התפקיד:
אחריות מלאה על הקשר מול הלקוחות: פתיחת קריאות שירות, שיבוץ טכנאי, הכנת הצעות מחיר, הוצאת חשבוניות וכדומה
עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים
מתן מענה מהיר ומקצועי
עבודה במערכות מחשב – תפנית, תוכנות אופיס
ימים א - ה 8:00 - 17:00 ללא שישי
מיקום: בשלב הראשון חולון בעוד כחודש וחצי/ חודשיים מעבר לניר צבי, צריפין.
**תנאים מצוינים למתאימים/ת**
דרישות:
עצמאות ואחריות
תודעת שירות גבוהה
סדר וארגון
יכולת תיעדוף משימות
רקע תפעולי – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 577318
אזור: מרכז - בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מתאמ/ת התקנות לקוח

מתאמ/ת התקנות לקוח

מורן בכר

24/04/2025

תיאור תפקיד:
תיאור המשרה
לחברת אינטגרציה גדולה בחולון דרוש/ה מתאמ/ת התקנות לקוח במסגרת התפקיד: אחריות לתיאום משאבים לטובת הפרויקט וההתקנה מול הלקוחות, התנהלות מול ממשקים מרובים פנים וחוץ ארגוניים, תיאום בין קבלנים, הטכנאים והלקוח.
דרישות:

דרישות התפקיד
ניסיון בתפעול יומנים מרובים ותפעול יומנים ב-OUTLOOK ידע בתוכנות OFFICE ידע בפריורטי - יתרון משמעותי עבודה קודמת מחברת אינטגרציה - יתרון משמעותי
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00003
אזור: השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת מכירות משרד

רכז/ת מכירות משרד

גטר גרופ

24/04/2025

תיאור תפקיד:
לחטיבה הרפואית בחברת גטר דרוש/ה רכז/ת מכירות משרד
רכז/ת מכירות משרד מהווה את ה"עורף" המכירתי של סוכני שטח. התפקיד כולל תמיכה בתהליכי המכירה, ניהול מידע ומסמכים, תיאום בין צוות המכירות ללקוחות וממשקים שונים בארגון.

תחומי אחריות:
    ניהול תיקי לקוחות קטנים ובינוניים;
    איתור ויצירת קשר עם לקוחות חדשים;
    ניהול מכרזים ופרויקטים נוספים בתחום המכירות;
    ניהול מעקב אחר הזמנות ומסמכים;
    הכנה ומעקב אחר הצעות מחיר ללקוחות;
    מתן תמיכה ללקוחות בכל הנוגע לשאלות ובירורים;
    ניהול קטלוג פריטים
דרישות:
    ניסיון קודם בתפקידי Back Office או בשירות לקוחות – יתרון
    יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות
    שליטה מלאה ביישומי מחשב (Outlook, Office, Excel) - חובה
    נסיון עם תוכנות ERP - יתרון
    יכולת תקשורת מעולה ויחסי אנוש טובים
    אוריינטציה מכירתית ויכולת של עבודה בצוות
    שליטה טובה בשפה האנגלית - חובה
העבודה במשרה מלאה 8-17 בפ"ת
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 2795
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת סטודנטים באוניברסיטת רייכמן

רכז/ת סטודנטים באוניברסיטת רייכמן

אוניברסיטת רייכמן

24/04/2025

תיאור תפקיד:
• מתן שרות מקיף וליווי הסטודנט במהלך לימודיו
• ניהול התקשורת בין הסטודנט ליחידות המנהלה וגורמי האקדמיה השונים
• סיוע בפרויקטים רוחביים הנוגעים לפעילות מנהל הסטודנטים
• היקף המשרה מלאה (08:00-16:00)
• תחילת עבודה מיידי
דרישות:
• תואר ראשון- יתרון
• אנגלית ברמה טובה
• ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית ובמתן שירות
• תודעת שירות גבוהה, סדר וארגון.
• שליטה בתוכנות אופיס כולל אקסל ברמה גבוהה, יכולת טכנית גבוהה וקליטה מהירה של תוכנות מחשב חדשות
• יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-461
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה אחראי/ת תפעול לקורסים והדרכות

דרוש/ה אחראי/ת תפעול לקורסים והדרכות

קבוצת פילת

24/04/2025

תיאור תפקיד:
למכון אבחון פילת דרוש/ה אחראי/ת תפעול לקורסים והדרכות

תחומי אחריות:
תפעול שוטף של מערך הקורסים וההדרכות – תיאום, לוגיסטיקה ושיבוץ מרצים
ניהול תקשורת מול מרצים, משתתפים וספקים
אחריות על מערכות ניהול למידה ומערכות תפעוליות
ניהול תקציבים ודוחות תפעוליים
פתרון בעיות בזמן אמת ושיפור מתמיד של תהליכים
המשרה ממוקמת בפתח תקווה - שעות גמישות! מתאים לסטודנטים!
דרישות:
 ניסיון קודם בניהול/תפעול/תיאום הדרכות – יתרון משמעותי
 יכולת ניהול זמנים ותעדוף משימות בסביבה דינמית
 יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה מול ממשקים מרובים
 שליטה מלאה ביישומי אופיס (Excel, Outlook)
 אחריות, סדר, דייקנות ואוריינטציה שירותית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1261
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי/ת אדמיניסטרציה ומנהלה

אחראי/ת אדמיניסטרציה ומנהלה

בזק בינלאומי

24/04/2025

תיאור תפקיד:
אגף משאבי אנוש בבזק בינלאומי TECH מגייס אחראי/ת מנהלה וסביבת עבודה.
אצלנו - האנשים הכי חשובים! אגף משאבי אנוש נותן מעטפת של 360 מעלות לצרכי העובד, וסביבת העבודה היא חלק משמעותי ביכולת של כולנו להנות בעבודה.
אז אם השירות הוא בנשמתך,
ואין כיף יותר גדול עבורך מלפתור בעיות בדרך יצירתית, לגרום למשימות ופרויקטים להתממש, ולתת שירות לעובדי החברה בדברים שמרכיבים את היום יום-
זה התפקיד עבורך!
אז איך נראה היום - יום שלך?
    אחריות על מערך הסלולר הארגוני - מתן שירות לעובדים- חדשים וקיימים- בכל נושאי הסלולר- החל מאחריות על קבלת המכשיר ועד טיפול בתקלות.
    אחריות לוגיסטית - הזמנת ציוד משרדי, ציוד לקפיטריות וציוד אחזקה.
    טיפול בהזמנות ספקים - פתיחת דרישות והזמנות במערכת הפיוז'ן, ומעקב אחר ביצוע.
    פרויקטים תפעוליים - ניהול מו"מ עם ספקים, קידום הפרויקטים מול ממשקים פנימיים.
    עבודה מרובה מול ממשקים פנימיים וספקים חיצוניים
דרישות:
ניסיון בתפקידים תפעוליים- חובה
שליטה מלאה בתוכנות Office בדגש על Excel ו-PowerPoint - חובה
זמינות מעבר לשעות העבודה- חובה
היכרות עם עולמות הבינוי- יתרון
ניסיון בפתיחת דרישות והזמנות רכש במערכת הפיוז'ן- יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 12150
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
1 2 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!