תיאור תפקיד:
חילן הינה חברה מובילה בישראל בפיתוח פתרונות תוכנה כשירות (SaaS) ומציעה פתרון מקיף לניהול ההון האנושי בארגון. אנו מגייסים תומך/ת טכני/ת (Help Desk) לחברת חילן בתל אביב, לתפקיד תמיכה טכנית טלפונית ברמת תמיכה Tier 1 בנושאים טכניים ללקוחות עסקיים ולעובדי החברה. עבודה כחלק מצוות מקצועי ומוביל. משרדינו בת"א בקרבת קו רכבת. משלבים עבודה היברידית.
דרישות:
-יתרון משמעותי למשוחררים/ות מהצבא מתפקידי מנהלי רשת, Help Desk, IT. -יכולת מתן שירות ברמה גבוהה. -יכולת הובלת שיחה וסגירת מעגל טיפול. -יכולת עבודה בצוות. -אוריינטציה טכנית. -יכולת עבודה תחת לחץ. -עברית רהוטה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB1272
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|