תיאור תפקיד:
מחפשים תומכ/ת אפליקטיבית (HelpDesk) למתן תמיכה טכנית טלפונית ברמת TIER 1-2 לחברת בת של Priority-Software ביקנעם! התפקיד כולל: •עבודה והתקשרות מול מיישמי המערכות בשטח, מנהלי מערכות מידע , אנשי סיסטם. •תמיכה בתקלות משתמשים, בבעיות תשתית (שרתים), והתקנת מערכות בשרתי הלקוח. •המשרה הינה מלאה בימים א'-ה' בין השעות 09:00-18:00
דרישות:
•ידע טכני ושליטה במערכות הפעלה ווינדוס - חובה! •ניסיון בעבודה מסוג תמיכה טכנית/helpdesk - חובה! •הכרות עם מערכות ERP PRIORITY- יתרון •ידע וניסיון בעבודה עם IIS - יתרון •תואר ראשון במערכות מידע ו/או הכשרה מקצועית ברשתות וסיסטם - יתרון •ניסיון עם מסדי נתונים- SQL- יתרון •רקע במערכות מובייל ו-Web -יתרון •הכרות עם מושגים / תהליכים מתחום הלוגיסטיקה- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-275
אזור:
שרון - ראש העין
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|