תיאור תפקיד:
זו לא עוד משרה זו ה-מ-ש-ר-ה!
מנהל/ת משרד – זו הזדמנות להשתלב בתפקיד מרכזי בחברה מובילה, עם פוטנציאל הכנסה גבוה מאוד והשפעה יומיומית על ניהול ותפעול המשרד.
התפקיד כולל ניהול יומן, תיאום והתנהלות מול הדרגים הבכירים, טיפול אדמיניסטרטיבי שוטף, הפקת חשבוניות, סיוע בפרויקטים משתנים ועוד.
מחפשים מישהו/י עם גישה יוזמת, ייצוגיות, אנרגיה גבוהה ואחריות אמיתית.
תנאים:
– משרה מלאה: א’-ה’ | 09:00–18:00 (קיימת גמישות בשעות)
– מיקום: מגדלי בסר, פתח תקווה
– שכר גבוה ומתגמל בין 10,000₪-12,000₪ התחלתי + בונוסים שווים!
– אפשרות לעבודה כפרילנסר/ית – כולל ליווי מלא מטעם החברה בפתיחת עוסק
רוצה תפקיד עם משמעות, עשייה רחבה ופוטנציאל שכר אמיתי? שלח/י קורות חיים – מחכים לך!
דרישות:
– ניסיון אדמיניסטרטיבי – יתרון
– יכולת העסקה כפרילנסר/ית – יתרון משמעותי
– סדר וארגון, חשיבה יצירתית ויכולת ניהול גבוהה
– כישורי תקשורת בין-אישית מעולים והתנהלות מול בכירים
– אחריות, יוזמה ורצון לצמוח עם החברה