תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה מנהל/ת צוות למוקד הטלפוני. תיאור התפקיד: ניהול צוות של כ-20 נציגים במוקד טלפוני המתמחה בלידים ושיחות יוצאות אחריות על עמידה ביעדי השירות והמכירות של הצוות שימור והנעת עובדים תוך יצירת סביבת עבודה חיובית ותומכת מתן משובים, הדרכות וליווי מקצועי לנציגים ניתוח נתונים ושיפור ביצועים בהתאם ליעדי החברה קבלת החלטות בזמן אמת והתמודדות עם אתגרים בשטח מיקום: מערב ראשון לציון היקף משרה: מלאה, עם נכונות לשעות נוספות לפי הצורך שעות פעילות המוקד: א'-ה' 09:00-17:00
דרישות:
ניסיון בניהול צוות שירות לקוחות – חובה ניסיון בעבודה במוקד שיחות יוצאות – יתרון משמעותי ניסיון בעבודה עם מערכות CRM – חובה שליטה טובה באקסל וביישומי Office – חובה יכולת הנעה, חשיבה יצירתית וגמישות בהתמודדות עם אתגרים מחויבות גבוהה להצלחת העובדים ולרווחתם יכולת עבודה בתנאי לחץ ובריבוי משימות
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-4089
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|