תיאור תפקיד:
ניהול יומן מנכ"ל וחברי הנהלה: תיאום פגישות, סנכרון יומנים פנימיים וחיצוניים . תיאום והיערכות לוגיסטית להדרכות, ישיבות וסדנאות: הזמנת חדרים, ציוד, כיבוד וליווי מקצועי לאירועי ם . אחריות מלאה על תחזוקת המשרד: ניהול קשרים מול ספקים, טיפול בתקלות, ניהול מלאי משרד ורכש . מתן מענה טלפוני מקצועי וניהול תקשורת שוטפת פנים וחוץ ארגונית . טיפול בנושאים לוגיסטיים: דוחות חניה, הסדרי חניה, דואר נכנס ויוצא, שליחויות . קבלת אורחים מהארץ ומחו"ל ותיאום צרכים ייחודיים במידת הצורך . תמיכה אדמיניסטרטיבית כוללת בכל מחלקות החברה, תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של שירות, סדר וארגון .
דרישות:
ניסיון מוכח בתפקיד אדמיניסטרטיבי בכיר: ניהול יומנים, תיאום פגישות וריבוי משימות . שליטה מלאה ב -Outlook, Word ו -Excel – חוב ה . שליטה באנגלית ברמה טובה מאוד – ניהול שיחות ותכתובות מקצועיות . יכולת עבודה עצמאית בסביבה דינאמית, תוך ניהול משימות במקביל ועמידה בלוחות זמנים . תודעת שירות גבוהה, יוזמה, אחריות אישית, סדר וארגון ברמה גבוהה . יחסי אנוש מצוינים, דיסקרטיות, ותפקוד מיטבי גם תחת לחץ .
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5354
|