תיאור תפקיד:
טיפול בפניות לקוחות המגיעות בערוצים השונים (דרך משרד התקשורת, המועצה לשידורי כבלים, פניות הקשורות לחשמל, תביעות) בדיקה ותחקור מעמיקים של הפניות במערכות החברה וגיבוש המלצות לפתרון מענה טלפוני ובכתב ייצוג החברה בדיונים בבתי המשפט לתביעות קטנות
דרישות:
ניסיון בשירות לקוחות - חובה עבודה במטה או תפקיד קודם בתחום פניות הציבור/ משפטי/רגולציה - יתרון משמעותי כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה יכולת ארגון, סדר ויסודיות רישיון נהיגה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-468
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
דרום - קרית גת, באר שבע, דימונה
|