תיאור תפקיד:
1. תיאום וניהול לוח זמנים ופגישות של הממונה, לפי הנחיית הממונה.
2. ביצוע פעילויות הכנה לדיונים ופגישות בהן משתתף הממונה, איסוף, ריכוז והכנת חומרים לדיונים.
3. רישום פרוטוקול ישיבות והפצתו, על פי הנחיית הממונה.
4. ניהול ותיוק מסמכי הלשכה באופן המבטיח זמינותם.
5. ריכוז וביצוע מעקב אחר החלטות, הנחיות והתייחסויות, קבלה והעברה של מסמכים מגורמים פנים עירוניים ומגופים מחוץ לעירייה.
6. מתן מענה שירותי לפניות המגיעות ללשכה בכל ערוצי ההתקשרות, קליטת פניות, ניתוב ומענה בהתאם להנחיית הממונה.
7. ריכוז וניתוח נתונים בהיבטים שונים הנוגעים ליחידה, עריכת דוחות סטטיסטיים רלוונטיים לפעילות, הפקת תובנות והצגתן להנהלה.
8. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה.
9. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. 12 שנות לימוד.
2. ניסיון מקצועי בניהול משרד / לשכה - יתרון
3. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE.
4. מיומנויות תקשורת.
5. תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים.
6. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות - יתרון.
7. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה.
8. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.