תיאור תפקיד:
לחברת ביטוח דרוש/ה פקיד/ת רכש בצוות באגף התפעול, כפיפות לסגן מנהל אגף תפעול. במסגרת התפקיד: * מעקב ובקרה אחר הזמנות פתוחות – מעקב אחר אספקת סחורה / ציוד. * בקרת תשלומים לספקים - קליטת חשבוניות, בדיקתן מבחינת המחירים והעלויות אל מול הזמנת הרכש, הקלדתן לתשלום במערכת. * פתיחת מספר ספק / מעקב אחר סבב אישורים לגבי הזמנות רכש שונות. * תיאום ספקים / קבלנים / נותני שירותים שונים בכפוף לצרכים המשתנים של האגף. * ניהול מערך התקלות של ספקי החוץ: מתקני מים, דלתות ועוד.
דרישות:
* ניסיון של שנה-שנתיים בארגון בתפקיד רכש / תפעול / משרדי / פקידותי – חובה * היכרות עם מערכת Priority – יתרון משמעותי ביותר * היכרות עם תהליכי רכש, ספקים, הזמנות, מעקב אספקה – יתרון משמעותי * התמצאות מלאה בסביבת עבודה ממוחשבת, מערכות, יישומי office - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4522
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|