תיאור תפקיד:
רכז.ת תפעול ובק אופיס של הפעילות הבטחונית. במסגרת התפקיד: הפקת דוחות, הפקת חשבוניות, אישורי שעות נוכחות ועדכון דוחות. עבודה מול ממשקים מרובים – פנים וחוץ ארגוני כולל ניהול הזמנות ושיחות עם לקוחות. טיפול בנושאי אדמיניסטרציה ובק אופיס. זמינות למשרה חלקית בהיקף של 5-6 שעות ביום.
דרישות:
דרישות: ניסיון של עד 1-3 שנים בתחום האדמיניסטרציה - חובה ! שליטה טובה ב OFFICE וב EXCEL תואר ראשון – יתרון ניסיון בהנהלת חשבונות– יתרון
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00099
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|