תיאור תפקיד:
אחריות לניהול תקציב, בקרה תקציבית, ליווי ובקרת פרויקטים כלכליים ותקציבים שונים בארגון, ייעול תהליכים, נהול תהליכי גביה, התנהלות מול גורמים מממנים, ניהול מערך חוזים והתקשרויות, ניהול המערכת הממוחשבת בתחומי תקציב וחשבות
דרישות:
* כלכלנ/ית / רוא/ת חשבון * ניסיון בעבודה בעלת אופי כלכלי * ניסיון בניהול תקציב - יתרון משמעותי * שליטה מלאה בתוכנת אקסל * ניסיון בעבודה על מערכת ERP - יתרון. * ניסיון עבודה במגזר הציבורי - יתרון. * יחסי אנו שמצוינים * יכולת עבודה עצמאית. ** המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד **
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
T-ECONOMY
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|