תיאור תפקיד:
גם השנה, הדירוג של 100 Dun's הציב את פאהן קנה ניהול בקרה במקום ה-1 בארץ בתחום ביקורת פנים, ובתחום ביקורת חקירתית. אם ברצונך לעשות תפקיד משמעותי ומרתק באמת, ולעבוד מול חברות מובילות בארץ ובעולם – הצטרפ/י אלינו! משרד רו"ח פאהן קנה, החבר בקבוצת Grant Thornton העולמית, מחפש מבקרי פנים למחלקת הביקורת הפנימית, לעבודה מעניינת ואתגרית, בסביבת עבודה צעירה ודינאמית. העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב.
דרישות:
בוגר/ת תואר 1 בחשבונאות / מנהל עסקים / כלכלה / תואר 2 במסלול ביקורת פנימית – חובה! אנגלית ברמה גבוהה – חובה. יכולת ביטוי גבוהה בכתב. שליטה בתוכנות אופיס.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00009
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
אנו מחפשים כלכלן/ית להצטרף לצוות שלנו ולרכז את תחום הרפואה המשולבת בקהילה. המשרה כוללת אחריות מקצה לקצה על פיתוח ויישום שיתופי פעולה עסקיים חדשניים בתחום הרפואה הקהילתית. במסגרת התפקיד: -יצירת שיתופי פעולה עסקיים - התקשרות עם גופים מסחריים ופיתוח שיתופי פעולה אסטרטגיים להשאלת רופאים לקהילה -פיתוח מודלים עסקיים - בניית מתווה כלכלי מקיף בשיתוף גורמים פנים וחוץ ארגוניים -תמחור מקצועי - פיתוח מודלי תמחור מדויקים ותחרותיים לשירותי הרפואה -ניהול הסכמי - הובלת תהליך בניית הסכמים בשיתוף עם יועץ משפטי וניהול יישומם -בקרה כלכלית - מעקב שוטף אחר התחשבנויות, גביות וביצועים כלכליים
דרישות:
-בוגר/ת תואר בכלכלה/מנהל עסקים - חובה -שליטה מתקדמת ב-Excel - חובה -ניסיון בתמחור ניסיון בפיתוח שיתופי פעולה עסקיים - יתרון הבנה מעמיקה של השוק הרפואי - יתרון המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5900
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לפירמת BDO מהמובילות בישראל דרוש/ה רפרנט/ית פיתוח עסקי למחלקת ESG- החלפה לחופשת לידה. איך יראה יומך?• ניהול מספר ממשקי עבודה מול גורמים בכירים בפירמה • תמיכה וסיוע בגיבוש תכנית עבודה שיווקית ומכירתית בשיתוף יחידות שונות בפירמה • ייזום ופרואקטיביות אל מול הממשקים בארגון ליישום והטמעת תכנית העבודה • בנייה והובלה של מהלכי שיווק כולל גיבוש הצעות ערך ותכנים והעברת בריף לצוות השיווק • תמיכה וניהול בכל הקשור לתהליך המכירה – כולל ניהול פלטפורמת הCRM • הכנה ועדכון של חומרים שיווקיים נדרשים • איתור והגשת מכרזים **התפקיד הינו החלפה לחופשת לידה לתקופה של 6-8 חודשים **
דרישות:
• תואר ראשון במנהל עסקים/ תקשורת / שיווק – חובה • ניסיון עבודה בארגון גדול – יתרון • רקע בתחום הESG / כלכלה – סביבה ורגולציה - יתרון משמעותי • ניסיון בניהול ועבודה מול לקוחות / ממשקים - יתרון •בעל/ת יכולת ניהול וארגון תהליכי פיתוח עסקי, ניסיון בתכנון והפקת פעילות פיתוח עסקי (כגון כנסים, וובינרים, פרסום תכנים מקצועיים) - חובה • הבנה ואוריינטציה לשיווק ומכירות • יכולת עבודה תחת לחץ ומול מספר גורמים שונים בפירמה • יכולת הבעה טובה בכתב ובע"פ • יצירתיות וגמישות מחשבתית, קריאטיביות • אסרטיביות, יכולת הובלה והנעת תהליכים מול גורמים בכירים • יחסי אנוש מעולים, תקשורת בין אישית טובה, תודעת שירות גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3693
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
תמיכה אפליקטיבית וליווי לקוחות על מערכת ERP. אפשרות לעבודה היברידית לאחר התמקצעות.
משרה מלאה וקבועה תנאים מצויינים!
דרישות:
תואר ראשון או הנדסאי/ית בתחומים מגוונים כגון – חשבונאות / תעשיה וניהול / כלכלה / לוגיסטיקה ועוד. ידע פיננסי - יתרון. אוריינטציה למערכות ממוחשבות. תודעת שרות גבוהה. יכולת ביטוי גבוהה ושליטה מלאה בעברית- חובה. הכרת מערכת PRIORITY – או מערכות ERP אחרות - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00055
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
ל-Deloitte, הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון, דרוש/ה ג’וניור/ית לביקורת פנים במגזר הפיננסי למשרה התחלתית. התפקיד כולל ייעוץ בתחום ניהול הסיכונים לחברות מובילות במגזר הפיננסי, ביצוע פרויקטים של ביקורת פנימית, ייעוץ בתחום הביקורת הפנימית, סקר סיכונים וסקרי ציות, וכן כולל היכרות עם מתודולוגיות מתקדמות לניהול והערכת סיכונים, חשיפה לגורמים בכירים במשק והזדמנויות פיתוח נרחבות.
דרישות:
* תואר ראשון רלוונטי - חובה; יתרון למוסדות אקדמיים מובילים * ניסיון באקסל / SQL - יתרון * היכרות עם שוק ההון / מוסדות פיננסים - יתרון * אנגלית טובה - חובה * סקרנות ורצון ללמוד
*המשרה פונה לנשים וגברים כאחד. *אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00462
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
הצטרפו ל-2,000 הבוגרים שלנו שכבר עובדים בתעשייה במשרות פיתוח! חברת המחקר והפיתוח Infinity Labs R&D מגייסת בוגרי תואר ראשון בהנדסה\מדעים למסלול קריירה בפיתוח תוכנה. בסיום המסלול הבוגרים צפויים להשתלב בקרב אחד מ-300 לקוחות החברה, חברות הייטק, ביטחון וסטארט אפים בוגרים, ישראליות ובינלאומיות מובילות. מסלול הקריירה שלנו בפיתוח תוכנה מבוסס על לימוד דרך הידיים, ללא מרצים, ציונים או שקפים. שיטת הלימוד הייחודית מאפשרת פיתוח יכולות אוטודידקטיות, אשר יסייעו בעתיד בהתמודדות מול אתגרים מקצועיים, ובהבנה ופיתוח של כל טכנולוגיה שהיא. המסלול אורך כ-32 שבועות, כולל 1,800 שעות פיתוח בפועל, ומתקיים בקבוצות של 14 אנשים על מנת ליצור סביבת עבודה של צוות פיתוח בתעשייה ובהובלת מנטור המהווה את ראש הצוות. בכך, אנו מאיצים את תהליך הלמידה ומכשירים את המשתתפים במיומנויות הנדרשות כדי להיכנס בצורה חלקה ולהצטיין בתעשייה מהיום הראשון בעבודה. ההכשרה על חשבוננו למתאימים – רק כאשר אתם מתקבלים בהצלחה למשרות פיתוח תוכנה, אנחנו מחזירים את ההשקעה בכם
דרישות:
- תואר ראשון בהנדסה/מדעים מדויקים או תואר בתחום אחר עם פסיכומטרי 680+ - אנגלית ברמה גבוהה - מיומנויות אוטודידקטיות - אוריינטציה אנליטית - לא נדרש ניסיון קודם בתכנות * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1578
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
לבית השקעות דרוש/ה רפרנט/ית בק אופיס למחלקת התפעול בקרנות השקעה האלטרנטיביות. במסגרת התפקיד: * ריכוז המידע והנתונים במערכת CRM * הבנת הצרכים ואפיונים מול מחלקת מערכות מידע * שליחת מיילים לסוכנים, הזנקת טפסים ובדיקת תקינותם
דרישות:
* תואר ראשון- חובה * אנגלית ברמה טובה (קריאה) - חובה * ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי / תפעולי / שירותי – יתרון משמעותי * הכרות ועבודה עם מערכת CRM – יתרון משמעותי * אקסל ברמה טובה – יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4305
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
אנו מחפשים רכז/ת תפעול ובקרה תקציבית- למשרדנו בחברת Malam team בפתח תקווה. התפקיד כולל: הכנת ניתוח הכנסות והוצאות חודשיות, בקרה והעברה לחיוב שעות עובדים. קליטה ומעקב אחר הזמנות לקוח, מעקב וניהול חידושי תחזוקות תקופתיות ללקוחות. הכנת דוחות בקרה ורווחיות שוטפים, בקרה וטיפול בדרישות רכש ובתשלומים לספקים.
דרישות:
- בוגרי תואר במנהל עסקים/כלכלה (התמחות במימון) – יתרון משמעותי. - שליטה מלאה ביישומי Office. - שליטה וידע ב - EXCEL - ניתוח דוחותPNL-
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
532149
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
חברת חילן, המובילה בישראל בתחום מערכות מידע לניהול ההון האנושי, מציעה הזדמנות ייחודית להסבה מקצועית לעולמות מערכות המידע. המשרה מתאימה לבעלי ניסיון קודם בשירות לקוחות או בעבודה מול לקוחות עסקיים, המעוניינים להיכנס לעולם מערכות המידע ולהשתלב בתפקיד מאתגר, מתפתח ובעל אופק קריירה משמעותי. מה התפקיד כולל? -הקמה ויישום של מודולים מתקדמים במערכת השכר -אפיון תהליכים ארגוניים וליווי הקמה מאפס בהתאם לצורכי הלקוח -מתן מענה מקצועי ואיכותי ללקוחות החברה -עבודה מול ממשקים מגוונים: פיתוח, תוכנה, ניתוח מערכות וגורמים עסקיים -ניהול קשר שוטף עם לקוחות והובלת תהליכים מקצה לקצה *משרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב, בסמוך לקו רכבת. *עבודה במודל היברידי.
דרישות:
-ניסיון תעסוקתי של שנתיים לפחות בתפקיד שירותי בארגון (שירות לקוחות / ניהול לקוחות / עבודה מול לקוחות עסקיים) -יכולת למידה עצמאית ומהירה -חשיבה תהליכית ויכולת פתרון בעיות -תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים -סדר, ארגון ויכולת תעדוף משימות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB1286
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה ציבורית מובילה דרוש/ה כלכלן/ית לתפקיד מאתגר ומגוון הכולל ליווי פרויקטים בתחומי תקציב, בקרה ותחזיות. תיאור התפקיד:
- ניהול ובקרה של תקציבי פרויקטים.
- בניית תחזיות, ניתוחים ודוחות כספיים שוטפים.
- ליווי מנהלי פרויקטים בתכנון ובקרה תקציבית.
- מעקב אחר ביצוע בפועל מול תקציב ודוחות הנהלה.
- עבודה מול גורמים פנים-ארגוניים וחיצוניים.
דרישות:
- תואר ראשון בכלכלה / מנהל עסקים – חובה.
- ניסיון בעבודה כלכלית, תקציבית או ניתוח נתונים – יתרון משמעותי.
- שליטה מצוינת באקסל.
- יכולת אנליטית גבוהה, דיוק וירידה לפרטים.
- יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות.
המשרה פונה לגברים ונשים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
Y-ECON
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לאתר החברה ברחובות דרוש.ה כלכלנ.ית בקרה תקציבית במסגרת התפקיד: בקרה תקציבית של פרויקטים כולל בקרת שעות קבלנים וחומר בניית תקציבים, תחזיות, וניהול פיננסי לאורך כל חיי הפרויקט מעקב תכנון מול ביצוע, הכנת דוחות ניהוליים והרמת דגלים בזמן פיתוח מדדי שליטה ובקרה - מידע זמין ואיכותי עבודה מול ממשקים ומנהלים שונים בארגון
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה / מנע"ס/תעשיה וניהול תואר שני רלוונטי - יתרון ניסיון של שנתיים לפחות בנושאי בקרה עסקית/פיננסית בסביבה מרובת פרויקטים שליטה ב- Excel ברמה גבוהה ניסיון מחברות תעשייתיות גדולות או ביטחוניות-יתרון ניסיון קודם בעבודה בסביבת ERP- יתרון יכולת אנליטית גבוהה, יכולת הנעה של גורמים שונים בארגון ותיאום מול ממשקים שונים, דייקנות יכולת הובלת מהלכים באופן עצמאי יכולת עבודה בתנאי לחץ ומחויבות אישית *המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד **רק פניות מתאימות ייענו
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5291
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לבנק גדול דרוש/ה בנקא/ית לקוחות. במסגרת התפקיד: * מתן שירותים בנקאיים מקיפים * מתן פתרונות פיננסיים מותאמים אישית. * עמידה ביעדי הבנק וטיפול בשביעות רצון הלקוח.
דרישות:
* אקדמא/ית או לקראת סיום תואר פיננסי- חובה * ניסיון בנקאי קודם או זיקה לתחום פיננסי – יתרון * ניסיון בשירות לקוחות/מכירות – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4375
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
הדירוג של dun's 100, הציב גם השנה את חטיבת הביקורת הפנימית במשרד רו"ח פאהן קנה במקום ה-1 בישראל. אם את/ה בעל/ת ניסיון בביקורת פנימית, ומעונינ/ת להצטרף לחברה המובילה בתחום, לעשות תפקיד משמעותי ומרתק, ולעבוד מול חברות מובילות בארץ ובעולם – מקומך אתנו! אצלנו לומדים מהטובים ביותר בתחום, נהנים מאופציה להתקדם ולהתפתח, ועובדים בסביבת עבודה צעירה, כיפית ודינאמית!
דרישות:
1. בוגר/ת תואר רלוונטי – חובה! 2. ניסיון בביקורת פנימית של 1-3 שנים - חובה! 3. יכולת ביטוי גבוהה בכתב. 4. שליטה מלאה בתוכנות אופיס. העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב. ניתן לשלוח קו"ח לדוא"ל – [email protected]* משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00009
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
קריירת נדל"ן מצליחה ללא הוצאות כסוכן או כזכיין? רק ב AC נכסים - רשת נדל"ן ארצית - AC נכסים. - מתמחה בתיווך, שיווק וייעוץ בנדל"ן בפריסה ארצית. - ניתן להשתלב כסוכנים או כזכיינים במסלול "הכל כלול". - לא נדרש ידע/ניסיון קודם. - משרד ראשי - מגדלי עזריאלי ת"א. - הצטרפו להכשרה משולבת ויוקרתית בשני שלבים: * שלב עיוני המקנה רישיון תיווך במקרקעין מטעם משרד המשפטים. * שלב מעשי בתחום שיווק ומכירות בנדל"ן המקנה תעודת יועצי נדל"ן בכירים. * לסוכנים מצטיינים תינתן במהלך השת"פ השתלמויות בתחום עיצוב הפנים, משכנתאות והשקעות בנדל"ן. - שת"פ מובטח ברשת באזור מגוריכם כיועצי נדל"ן בכירים. יתרונות המשרה: * חבילות פרסום הזהב בשווי אלפי שקלים ע"ח הרשת. * עסקה אחת שוות ערך ל - 6 משכורת של שכירים. * 80% משלבי העסקה מתבצעים ע"י הרשת. * ללא הוצאות פרסום ועבודות דפוס. (למעט דמי חבר). * ללא התנגשות בין סוכנים על אותו נכס. * קשרים ותיקים עם בנקים, עורכי דין ורשויות מקומיות. * חשיפה גלובלית, ברשתות חברתיות ובמדיות השונות. * ליווי הסוכנים ע"י הרשת עד להצלחתם. לרכישת זיכיון ובדיקת התאמה חייגו 07-222-222-70.
דרישות:
אמינות, מוטיבציה גבוהה ורצון אמיתי לשינוי. לא נדרש ידע / ניסיון קודם. זכיינים - "מסלול הכל כלול":כל העלויות השוטפות ע"ח הרשת-למעט אחזקת משרד. - רכישת הזיכיון כוללת: *חבילות פרסום יוקרתיות. *הקמת משרד מפואר ומאובזר. *עמלות גבוהות מעסקאות הזכיין וסוכניו. *הכנסות קבועות מאפיקים נוספים. *גיוס והכשרה של יועצי הנדל"ן ע"י הרשת. *מנהלות משרד לניהול שוטף. לרכישת זיכיון ובדיקת התאמה חייגו 07-222-222-70. למה אתם מחכים? הצטרפו עכשיו להצלחה!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00030
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
סיימת תואר בכלכלה ויש לך מעט ניסיון? למפעל מוביל באשדוד דרוש\ה כלכלנ\ית ! התפקיד יכול להתאים גם למועמדים עם ניסיון של כשנה ! במסגרת התפקיד: ניתוח נתונים: מכירות, רכש, רווח גולמי וכיו"ב. סיפוק נתונים לצרכי הדוחות הכספיים , אומדנים ותוכנית עבודה, תמיכה בתמחור עלויות מוצרי החברה. עבודה מול חברות הקבוצה בחו"ל בנושאים שונים: מלאים, הכנת תחזיות , מעקב אחר מחירי מכירה ורכש של חומרי גלם ותוצרת. בדיקת ביצועים אופרטיביים בפועל אל מול תקנים ותקציב ומעקב אחרי דיווחי ייצור. בקרה על מלאים, טיפול במלאים בעייתיים וללא תנועה, וניהול הפרשות על מלאי. תמיכה בהצגת ניתוחים למנהלים בכירים בחברה. תנאים: משרה מלאה ימים א'-ה' 08:00-17:00 -יום עבודה מהבית נא לציין ציפיות שכר ! תנאים טובים !
דרישות:
אנגלית ברמה גבוהה-חובה תואר ראשון בכלכלה- חובה ניסיון בחברה תעשייתית - יתרון שליטה מלאה ביישומי מחשב ו EXCEL – - נוסחאות- עבודה ב SAP - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
52820
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|