תיאור תפקיד:
Looking for a talented and energetic Administrative Assistant to join our team! If you are seeking a role that allows you to grow and develop in a dynamic startup environment, you’ve come to the right place! The role includes: Providing personal assistance to the CEO, managing schedules, and scheduling meetings. Working closely and supporting the legal department. Tracking client inquiries and maintaining process flow. Handling financial documentation with accounting firms. Providing general administrative support, managing calendars, arrangements, and more.
דרישות:
Native level of English. Experience in office work, scheduling, and administrative tasks. Experience working with accounting firms, managing invoices, and financial documentation. Proficiency in MS Office, including Word, Excel, and Outlook. Experience working in a startup environment — a significant advantage. Experience with AI-based tools — an advantage.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4312
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה ותיקה ומובילה בתחום שירותי הביטחון דרוש/ה אחראי/ת גבייה. מטרת התפקיד: הבטחת גביית תשלומים מלקוחות על פי תנאי התשלום שנקבעו, וביצוע כל הפעולות הנדרשות לצורך ניהול, מעקב ודיווח על תהליכים הקשורים לגביה. תחומי אחריות: גביית תשלומים: גביית כספים מלקוחות, ניהול קובץ בקרה ומעקב בגין החשבוניות שהופקו במערכת הנה"ח. ניהול קובץ גבייה: טיפול שוטף בחשבוניות שלא שולמו במועד ובחובות לקוחות ופניות ללקוחות להסדרת תשלום. מענה לפניות לקוחות: טיפול בשאלות ובפניות של לקוחות בנוגע לחשבוניות, והפנייה לגורמים הרלוונטיים בחברה. הפקת דוחות: הפקת דוחות ממערכת הנה"ח, הכנת דוחות על פי דרישה והעברת המידע לגורמים הרלוונטיים. קשר שוטף מול גורמים במחלקת הכספים והשטח כגון חשבות השכר, מנה"ח, מנהלי סניפים ומפקחים בשטח.
דרישות:
ניסיון קודם בתפקידי בק אופיס של כספים – חובה. Excel ברמה גבוהה, כולל נוסחאות - חובה. היכרות עם תכנת תפנית - יתרון. יחסי אנוש גבוהים ושירותיות. יכולת ניהול משא ומתן ותקשורת בינאישית גבוהה. יכולת עמידה בלחץ ועמידה ביעדים. סדר וארגון, יכולת לעבוד בצורה עצמאית ובצוות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4039
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת נטלי שירותי רפואה דרוש/ה מזכיר/ה רפואי/ת למשרת יישוב תביעות התפקיד כולל: בחינת מסמכים,בדיקת כיסויים וקבלת החלטה בתביעה משרה יציבה ולטווח ארוך . ישנה גמישות בשעות! סביבת עבודה נעימה ומשפחתית! העבודה היא במשרדי החברה במתחם הבורסה בר"ג.ולאחר תקופת הכשרה ישנה אפשרות לעבודה מפוצלת מהבית ומהמשרד. אין חובה בניסיון קודם-הכשרה תינתן למתאימים/ות!
דרישות:
יכולת עבודה בצוות. דייקנות ,יסודיות וראש גדול. יתרון-ניסיון בתחום הביטוח. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00184
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
לחברת נטלי המובילה בתחום שירותי הרפואה דרוש/ה נציג/ה בק אופיס התפקיד כולל עבודה אדמיניסטרטיבית , הפקת חשבוניות, הקלדת פרטי מנוי ותשלומים וכד'. סביבת עבודה נעימה באווירה משפחתית ועמדה קבועה לכל נציג/ה שעות עבודה 8:00-16:00 ללא ימי שישי / ערבי חג. שכר שעתי + בונוסים מתגמלים . עובד /ת חברה החל מהיום הראשון!
המשרה ברמת גן, בקרבת תחנת הרכבת.
דרישות:
תודעת שירות גבוהה יכולת למידה מהירה ועבודה בלחץ. יכולת טובה להשתלב בצוות. * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00139
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה אחמש/ית לצוות טכנאים מתן שירות לטכנאי השטח בחברה ביצוע בקרות שוטפות על איכות ומקצועיות הצוות הוצאה והכנת דוחות ביצועים של הצוות גורם מקשר בין המחלקות השונות ניהול ותכנון סידור העבודה לצוות הטכנאים של החברה תחזוק יומן טכנאי, מעקב על ביצועים ותיקון עסקאות שעות עבודה: ימי א-ה 8:00-16:30 פעמיים בשבוע העבודה עד 18:00 שישי אחת לחודש 8:00-12:00
דרישות:
שירותיות, הגדלת ראש Team player יתרון- ניסיון כנציג/ה בכיר/ה מנהל /ת משמרת/ אחמ"ש/ית במוקדים שליטה מצוינת במחשב כולל אקסל עבודה ברמת גן המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00281
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
Company is seeking a proactive, organized, and confident Executive Assistant to support our CEO in managing a fast-paced schedule, multiple priorities, and key communications. You’ll be the operational right hand, ensuring the CEO stays focused, prepared, and on track.
What You'll Do: Own the calendar — plan proactively, resolve conflicts, and protect time for deep work Triage communication — monitor inboxes, calls, and WhatsApp; flag what matters and draft professional responses Keep priorities on track — coordinate tasks, follow-ups, and time blocks that match daily and weekly goals Manage meeting flow — prep agendas, ensure follow-up is documented, and share summaries using our internal tools Handle logistics Be a systems thinker — bring order to routines and help create structure that scales
דרישות:
What We’re Looking For: Experience supporting executives, founders, or team leads in a fast-paced environment Strong written and verbal communication skills — clear, professional, and polished Highly organized and detail-oriented — you catch things before they fall through the cracks Tech-savvy — confident using Google Suite, task tools (like Bitrix24 or Trello), and quick to learn new systems Discreet, trustworthy, and comfortable managing sensitive information Assertive and confident — Comfortable communicating directly and clearly — able to keep things moving while maintaining professionalism and respect Bonus: Experience in tax, legal, finance, or small business operations
Location: Jerusalem | Full-Time | On-Site
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
975278
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לפתח תקוה מנהל/ת אדמיניסטציה לתפקיד מגוון ומאתגר ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף ניהול יומנים תמיכה בתהליכי בקרה טיפול בתחום הרכש והזמנות (חלקם באנגלית) בקרה ומעקב מול תהליכים באגף והתנהלות מול ממשקים מרובים. משרה מלאה
דרישות:
לפחות שנתיים של ניסיון בתפקיד של אדמיניסטרציה וניהול בקרת תהליכים ניסיון בעבודה עם תוכנות Office עם דגש על Excel אנגלית ברמה גבוהה - קריאה וכתיבה ניסיון בעבודה על מערכת Priority - יתרון משמעותי יוזמה, אחריות , ראש גדול, תקתניות, ויסודיות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19182
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
עוזר/ת אישי/ת
עוזר/ת אישי/ת
עוזר/ת אישי/ת
QHR
12/06/2025
תיאור תפקיד:
מחפשים עוזרת אישית למנכ"ל של האתר ב ישראל. מה שחשוב –תואר ראשון ,ניסיון כעוזרת אישית להנהלה בכירה שירותיות; אנגלית ברמה הטובה מאוד גם דיבור לא כתוב בפרופיל אבל היא תצטרך לשבת בקבלה כאשר פקידת הקבלה לא נמצאת (אין הרבה שנכנסים במהלך היום, באמת מעטים, אם בכלל) ניהול יומן מנכ"ל - תיאום פגישות רבות משתתפים עם לו"ז מורכב והפרשי זמנים תמיכה אדמינסטרטיבית בהנהלה תמיכה אדמיניסטרטיבית בשיווק – תיאום כנסים, שליחת הזמנות ועוד טיפול אדמיניסטרטיבי במכרזים תמיכה במערכת Sales Force תמיכה במנהלת משאבי אנוש בתיאום אירועי חברה, תמיכה בOnboarding + Offboarding תמיכה בסמנכ"ל כספים ועזרה בניהול צי רכבי הליסינג של החברה
דרישות:
ניסיון מוכח כעוזרת אישית דיסקרטיות אנגלית ברמה גבוהה – חובה יכולת למידה עצמאית גבוהה היכרות טובה עם תוכנות OFFICE תואר ראשון – חובה יכולת מולטיטאסקינג, ותעדוף מיילים ושיחות טלפון יחסי אנוש מצוינים ואסרטיביות עם חיוך
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15013
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
צפון - חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
לארגון מוביל בתחומו דרוש/ה מזכיר/ת אגף לניהול יומן של המנכ״ל, עיסוק במערכות מידע, טיפול בנושאים אדמנסטרטיביים, טיפול בקביעת פגישות מרובות משתתפים, בניית מצגות, תקציב רווחה. משרה מלאה עם גמישות בשעות במידת הצורך
דרישות:
תואר אקדמאי-חובה ניסיון אדמנסטרטיבי של שנתיים לפחות-חובה יחסי אנוש, ראש גדול, פרואקטיביות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-6784
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
קבוצת יעל, חברת IT מהמובילות והוותיקות בארץ המספקת פתרונות טכנולוגיים מובילים בתחומם מגייסת מנהל/ת משרד מיקום המשרה - כפר סבא תיאור התפקיד: - עבודה צמודה וסיוע למנכ"ל החברה - ניהול יומן - מעקב אחר תהליכים - התנהלות מול ממשקים פנימיים וחיצוניים רבים - תהליכי רכש - עבודה שוטפת מול מחלקת הכספים - ניהול אדמיניסטרטיבי ושוטף של המשרד - מענה למנהלי ועובדי החטיבה - סיוע למנהלת מש"א - טיפול בעובדים חדשים ומסיימים ורווחה. - מודל עבודה היברידי
דרישות:
- אקדמאי/ת- חובה - ניסיון קודם של 3 שנים בתפקיד דומה – חובה - ידע בשפה האנגלית - שליטה ברמה גבוהה ביישומי גוגל ואופיס, במיוחד Sheets - ניסיון בעבודה מול ממשקים רבים ותהליכי רכש - יכולת ניהול מספר תהליכים במקביל ותעדוף משימות - יכולת למידה מהירה, הקשבה והבנה אינטואיטיבית - כושר ארגון וראיה מערכתית רחבה - פרואקטיביות ויוזמה לשיפור תהליכים - יחסי אנוש מעולים, שירותיות, בגרות אישית, ראש גדול ויכולת למידה מהירה - ניסיון קודם בעבודה בחברת היי טק- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
23062
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
• הקמת תשתית ובניית תכניות לימוד. • מתן שרות מקיף וליווי הסטודנט במהלך לימודיו. • קליטת מרצים ומתן מענה שוטף למרצים. • ניהול התקשורת בין הסטודנט ליחידות המנהלה וגורמי האקדמיה השונים. • סיוע בפרויקטים רוחביים הנוגעים לפעילות במחלקה. • ממשק עבודה יום-יומי עם ראש התכנית, סגל אקדמי וממשקים בקמפוס. • היקף המשרה מלאה (08:00-16:00) – עם אפשרות לביצוע שעות נוספות בתקופות עומס. • תחילת עבודה מיידית.
דרישות:
• תואר ראשון- חובה • אנגלית ברמה טובה- חובה • שליטה מלאה בתוכנות אופיס לרבות אקסל- חובה • ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית ובמתן שירות • תודעת שירות גבוהה, סדר וארגון • דיסקרטיות ואחריות • יכולת גבוהה לניהול זמן, ארגון וסדר • יכולת ללמידה ועצמית והתמודדות עם שינויים • יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-451
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה בפתח תקווה דרוש/ה רכז/ת מכרזים וחוזים תיאור התפקיד : מתן מענה מקיף בתחום טיפול והגשת המכרזים החל משלב קבלת המכרז, הכנת חומר נלווה, הגשה ומעקב, מענה מקיף בתחום החוזים ועבודה מול היועץ המשפטי של החברה. מתן שירות אדמיניסטרטיבי וניהול המשרד הכולל: מענה טלפוני, טיפול שוטף בחשבוניות, סיכום ישיבות, הדפסת הצעות מחיר, ניהול יומן וקביעת פגישות תחת לוז צפוף מול לקוחות חיצוניים וממשקים פנימיים בחברה. תנאים: משרה מלאה בימים א'-ה' 08:00-16:30 יש לציין ציפיות שכר! קליטה ישירה לחברה ותנאים מעולים!
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה – חובה שליטה טובה בתוכנות אופיס – חובה תואר ראשון – יתרון משמעותי ניסיון בהובלת תהליכי מכרזים – יתרון גדול
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
52072
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - ראש העין
|
תיאור תפקיד:
טיפול בתיקי יבוא: פתיחת משלוחים, מעקב, תיאומים מול ספקים ונמלים, עבודה מול עמילי מכס ,; עבודה שוטפת במערכת Priority גבייה מלקוחות, קבלת תשלומים, הפקדות, סיוע שוטף להנהלת החשבונות אדמיניסטרציה שוטפת: תיוק, סריקות, מענה טלפוני, ניהול יומן, תמיכה למנכ"ל התכתבות שוטפת באנגלית מול גורמים בחו"ל
דרישות:
שליטה מלאה בפריוריטי – חובה אנגלית ברמה טובה מאוד (בעיקר כתיבה והתכתבות) – חובה ניסיון קודם בתחום היבוא – יתרון שליטה באקסל ובסביבה ממוחשבת יכולת סדר וארגון, אחריות, דיוק, ויחסי אנוש טובים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
203869
אזור:
מרכז - תל אביב
שרון - נתניה ועמק חפר
|
תיאור תפקיד:
לחברה גדולה במרכז דרוש\ה פקיד\ת קבלה תיאור התפקיד:עבודה מול ספקים, תפעול שליחויות, דואר ומשלוח שוטף לסניפים ביצוע הזמנות רכש וחשבוניות במחלקה באמצעות מערכת הפריוריטי ניהול לו"ז חדרי הישיבות, אחריות על כיבוד עובדי הקומה אישורי חניה, כניסה לבניין וכו .. היקף המשרה: משרה במשמרות א'-ה' 07:45-17:00 ומשמרת ערב 11:00-19:00 - שבוע אחד פעמיים ושבוע אחד 3 פעמיים - יש אפשרות גם רק למשמרת ערב!! נא לציין ציפיות שכר תנאים מעולים למתאימים - קרן השתלמות, סיבוס וכו קליטה ישירה לחברה!!
דרישות:
ניסיון באדמיניסטרציה - חובה! שליטה מלאה בתוכנות Office, בדגש על Excel אנגלית ברמה טובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
52183
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
- ניתוח שיטתי של חשבונות וחוזי תמסורת קיימים - זיהוי חיובי יתר, כפילויות או שירותים שאינם בשימוש - ניהול משא ומתן עם ספקים להשגת תנאים משופרים - מעקב אחר יישום שינויים מוסכמים ווידוא ביצועם בפועל - תיעוד מדויק של כל התהליכים והחיסכון המושג - ביצוע בקרות תקופתיות לוודא שהחיסכון מתממש - איכות התיעוד: שלמות ובהירות התיעוד של תהליכי החיסכון והשינויים שבוצעו *המשרה היא זמנית ל- 4 חודשים.
דרישות:
- ניתוח עלויות: ניסיון מוכח בזיהוי והפחתת עלויות במערכות תקשורת - מיומנויות אנליטיות: יכולת מוכחת בניתוח נתונים ואופטימיזציה של נתונים - שליטה בכלי עבודה של בסיסי נתונים - כמו למשל באקסל או התמצאות בעבודה כלי BI - יתרון להכרות טכנית עם עולם תמסורת וטלפוניה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12451
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|