דרושים בתחום אדמיניסטרטור

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 41 משרות עבודה בתחום אדמיניסטרטור

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Administrative Assistant

Administrative Assistant

RecruitX

12/06/2025

תיאור תפקיד:

Looking for a talented and energetic Administrative Assistant to join our team!
If you are seeking a role that allows you to grow and develop in a dynamic startup environment, you’ve come to the right place!
The role includes:
Providing personal assistance to the CEO, managing schedules, and scheduling meetings.
Working closely and supporting the legal department.
Tracking client inquiries and maintaining process flow.
Handling financial documentation with accounting firms.
Providing general administrative support, managing calendars, arrangements, and more.
דרישות:

Native level of English.
Experience in office work, scheduling, and administrative tasks.
Experience working with accounting firms, managing invoices, and financial documentation.
Proficiency in MS Office, including Word, Excel, and Outlook.
Experience working in a startup environment — a significant advantage.
Experience with AI-based tools — an advantage.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4312
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

בק אופיס גבייה

בק אופיס גבייה

RecruitX

12/06/2025

תיאור תפקיד:

לחברה ותיקה ומובילה בתחום שירותי הביטחון דרוש/ה אחראי/ת גבייה.
מטרת התפקיד:
הבטחת גביית תשלומים מלקוחות על פי תנאי התשלום שנקבעו, וביצוע כל הפעולות הנדרשות לצורך ניהול, מעקב ודיווח על תהליכים הקשורים לגביה.
תחומי אחריות:
גביית תשלומים: גביית כספים מלקוחות, ניהול קובץ בקרה ומעקב בגין החשבוניות שהופקו במערכת הנה"ח.
ניהול קובץ גבייה: טיפול שוטף בחשבוניות שלא שולמו במועד ובחובות לקוחות ופניות ללקוחות להסדרת תשלום.
מענה לפניות לקוחות: טיפול בשאלות ובפניות של לקוחות בנוגע לחשבוניות, והפנייה לגורמים הרלוונטיים בחברה.
הפקת דוחות: הפקת דוחות ממערכת הנה"ח, הכנת דוחות על פי דרישה והעברת המידע לגורמים הרלוונטיים.
קשר שוטף מול גורמים במחלקת הכספים והשטח כגון חשבות השכר, מנה"ח, מנהלי סניפים ומפקחים בשטח.
דרישות:

ניסיון קודם בתפקידי בק אופיס של כספים – חובה.
Excel ברמה גבוהה, כולל נוסחאות - חובה.
היכרות עם תכנת תפנית - יתרון.
יחסי אנוש גבוהים ושירותיות.
יכולת ניהול משא ומתן ותקשורת בינאישית גבוהה.
יכולת עמידה בלחץ ועמידה ביעדים.
סדר וארגון, יכולת לעבוד בצורה עצמאית ובצוות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4039
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מזכיר/ה רפואי/ת למשרת יישוב תביעות

דרוש/ה מזכיר/ה רפואי/ת למשרת יישוב תביעות

נטלי החברה לשירותי רפואה דחופה בישראל בע"מ

12/06/2025

תיאור תפקיד:
לחברת נטלי שירותי רפואה דרוש/ה מזכיר/ה רפואי/ת למשרת יישוב תביעות
התפקיד כולל: בחינת מסמכים,בדיקת כיסויים וקבלת החלטה בתביעה
משרה יציבה ולטווח ארוך .
ישנה גמישות בשעות!
סביבת עבודה נעימה ומשפחתית!
העבודה היא במשרדי החברה במתחם הבורסה בר"ג.ולאחר תקופת הכשרה ישנה אפשרות לעבודה מפוצלת מהבית ומהמשרד.
אין חובה בניסיון קודם-הכשרה תינתן למתאימים/ות!
דרישות:
יכולת עבודה בצוות.
דייקנות ,יסודיות וראש גדול.
יתרון-ניסיון בתחום הביטוח.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00184
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציג/ה בק אופיס -משרת בוקר , ללא ימי שישי.

נציג/ה בק אופיס -משרת בוקר , ללא ימי שישי.

נטלי החברה לשירותי רפואה דחופה בישראל בע"מ

12/06/2025

תיאור תפקיד:
לחברת נטלי המובילה בתחום שירותי הרפואה דרוש/ה נציג/ה בק אופיס
התפקיד כולל עבודה אדמיניסטרטיבית , הפקת חשבוניות, הקלדת פרטי מנוי ותשלומים וכד'.
סביבת עבודה נעימה באווירה משפחתית ועמדה קבועה לכל נציג/ה
שעות עבודה 8:00-16:00 
ללא ימי שישי / ערבי חג.
שכר שעתי + בונוסים מתגמלים .
עובד /ת חברה החל מהיום הראשון!
המשרה ברמת גן, בקרבת תחנת הרכבת.
דרישות:
תודעת שירות גבוהה
יכולת למידה מהירה ועבודה בלחץ.
יכולת טובה להשתלב בצוות.
* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00139
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רפרנט/ית תפעול טכנאים

רפרנט/ית תפעול טכנאים

נטלי החברה לשירותי רפואה דחופה בישראל בע"מ

12/06/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה אחמש/ית לצוות טכנאים
מתן שירות לטכנאי השטח בחברה
ביצוע בקרות שוטפות על איכות ומקצועיות הצוות
הוצאה והכנת דוחות ביצועים של הצוות
גורם מקשר בין המחלקות השונות
ניהול ותכנון סידור העבודה לצוות הטכנאים של החברה
תחזוק יומן טכנאי, מעקב על ביצועים ותיקון עסקאות
שעות עבודה:
ימי א-ה 8:00-16:30
פעמיים בשבוע העבודה עד 18:00
שישי אחת לחודש 8:00-12:00
דרישות:
שירותיות, הגדלת ראש
Team player
יתרון- ניסיון כנציג/ה בכיר/ה מנהל /ת משמרת/ אחמ"ש/ית במוקדים
שליטה מצוינת במחשב כולל אקסל
עבודה ברמת גן
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00281
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Operations Associate and Administrative Support

Operations Associate and Administrative Support

אר.ויי.בי. פלסמנט אגנסי בע"מ

12/06/2025

תיאור תפקיד:
Company is seeking a proactive, organized, and confident Executive Assistant to support our CEO in managing a fast-paced schedule, multiple priorities, and key communications. You’ll be the operational right hand, ensuring the CEO stays focused, prepared, and on track.

What You'll Do:
Own the calendar — plan proactively, resolve conflicts, and protect time for deep work
Triage communication — monitor inboxes, calls, and WhatsApp; flag what matters and draft professional responses
Keep priorities on track — coordinate tasks, follow-ups, and time blocks that match daily and weekly goals
Manage meeting flow — prep agendas, ensure follow-up is documented, and share summaries using our internal tools
Handle logistics
Be a systems thinker — bring order to routines and help create structure that scales

דרישות:
What We’re Looking For:
    Experience supporting executives, founders, or team leads in a fast-paced environment
    Strong written and verbal communication skills — clear, professional, and polished
    Highly organized and detail-oriented — you catch things before they fall through the cracks
    Tech-savvy — confident using Google Suite, task tools (like Bitrix24 or Trello), and quick to learn new systems
    Discreet, trustworthy, and comfortable managing sensitive information
    Assertive and confident — Comfortable communicating directly and clearly — able to keep things moving while maintaining professionalism and respect
    Bonus: Experience in tax, legal, finance, or small business operations

Location: Jerusalem | Full-Time | On-Site

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 975278
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת אדמיניסטרציה ופרויקטים

מנהל/ת אדמיניסטרציה ופרויקטים

המימד השלישי גיוס והשמה 2

12/06/2025

תיאור תפקיד:
לפתח תקוה
מנהל/ת אדמיניסטציה לתפקיד מגוון ומאתגר
ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף
ניהול יומנים
תמיכה בתהליכי בקרה
טיפול בתחום הרכש והזמנות (חלקם באנגלית)
בקרה ומעקב מול תהליכים באגף והתנהלות מול ממשקים מרובים.
משרה מלאה

דרישות:
לפחות שנתיים של ניסיון בתפקיד של אדמיניסטרציה וניהול בקרת תהליכים
ניסיון בעבודה עם תוכנות Office עם דגש על Excel
אנגלית ברמה גבוהה - קריאה וכתיבה
ניסיון בעבודה על מערכת Priority - יתרון משמעותי
יוזמה, אחריות , ראש גדול, תקתניות, ויסודיות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-19182
אזור: מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת אישי/ת

עוזר/ת אישי/ת

QHR

12/06/2025

תיאור תפקיד:
מחפשים עוזרת אישית למנכ"ל של האתר ב ישראל.
מה שחשוב –תואר ראשון ,ניסיון כעוזרת אישית להנהלה בכירה
שירותיות; אנגלית ברמה הטובה מאוד גם דיבור
לא כתוב בפרופיל אבל היא תצטרך לשבת בקבלה כאשר פקידת הקבלה לא נמצאת (אין הרבה שנכנסים במהלך היום, באמת מעטים, אם בכלל)

ניהול יומן מנכ"ל - תיאום פגישות רבות משתתפים עם לו"ז מורכב והפרשי זמנים
תמיכה אדמינסטרטיבית בהנהלה
תמיכה אדמיניסטרטיבית בשיווק – תיאום כנסים, שליחת הזמנות ועוד
טיפול אדמיניסטרטיבי במכרזים
תמיכה במערכת Sales Force
תמיכה במנהלת משאבי אנוש בתיאום אירועי חברה, תמיכה בOnboarding + Offboarding
תמיכה בסמנכ"ל כספים ועזרה בניהול צי רכבי הליסינג של החברה
דרישות:
ניסיון מוכח כעוזרת אישית
דיסקרטיות
אנגלית ברמה גבוהה – חובה
יכולת למידה עצמאית גבוהה
היכרות טובה עם תוכנות OFFICE
תואר ראשון – חובה
יכולת מולטיטאסקינג, ותעדוף מיילים ושיחות טלפון
יחסי אנוש מצוינים ואסרטיביות עם חיוך
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 15013
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
צפון - חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ת אגף לחברה מובילה בתחומה בבני ברק

מזכיר/ת אגף לחברה מובילה בתחומה בבני ברק

Proactive-Team

12/06/2025

תיאור תפקיד:
לארגון מוביל בתחומו דרוש/ה מזכיר/ת אגף לניהול יומן של המנכ״ל, עיסוק במערכות מידע, טיפול בנושאים אדמנסטרטיביים, טיפול בקביעת פגישות מרובות משתתפים, בניית מצגות, תקציב רווחה.
משרה מלאה עם גמישות בשעות במידת הצורך
דרישות:
תואר אקדמאי-חובה
ניסיון אדמנסטרטיבי של שנתיים לפחות-חובה
יחסי אנוש, ראש גדול, פרואקטיביות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: jb-6784
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
אילת - אילת והערבה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת משרד

מנהל/ת משרד

קבוצת יעל

12/06/2025

תיאור תפקיד:
קבוצת יעל, חברת IT מהמובילות והוותיקות בארץ המספקת פתרונות טכנולוגיים מובילים בתחומם מגייסת מנהל/ת משרד

מיקום המשרה - כפר סבא

תיאור התפקיד:
- עבודה צמודה וסיוע למנכ"ל החברה
- ניהול יומן
- מעקב אחר תהליכים
- התנהלות מול ממשקים פנימיים וחיצוניים רבים
- תהליכי רכש
- עבודה שוטפת מול מחלקת הכספים
- ניהול אדמיניסטרטיבי ושוטף של המשרד
- מענה למנהלי ועובדי החטיבה
- סיוע למנהלת מש"א
- טיפול בעובדים חדשים ומסיימים ורווחה.
- מודל עבודה היברידי 

דרישות:
- אקדמאי/ת- חובה
- ניסיון קודם של 3 שנים בתפקיד דומה – חובה
- ידע בשפה האנגלית
- שליטה ברמה גבוהה ביישומי גוגל ואופיס, במיוחד Sheets
- ניסיון בעבודה מול ממשקים רבים ותהליכי רכש
- יכולת ניהול מספר תהליכים במקביל ותעדוף משימות
- יכולת למידה מהירה, הקשבה והבנה אינטואיטיבית
- כושר ארגון וראיה מערכתית רחבה
- פרואקטיביות ויוזמה לשיפור תהליכים
- יחסי אנוש מעולים, שירותיות, בגרות אישית, ראש גדול ויכולת למידה מהירה
- ניסיון קודם בעבודה בחברת היי טק- יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 23062
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת מנהל הוראה וסטודנטים לב"ס לרפואה

רכז/ת מנהל הוראה וסטודנטים לב"ס לרפואה

אוניברסיטת רייכמן

12/06/2025

תיאור תפקיד:
• הקמת תשתית ובניית תכניות לימוד.
• מתן שרות מקיף וליווי הסטודנט במהלך לימודיו.
• קליטת מרצים ומתן מענה שוטף למרצים.
• ניהול התקשורת בין הסטודנט ליחידות המנהלה וגורמי האקדמיה השונים.
• סיוע בפרויקטים רוחביים הנוגעים לפעילות במחלקה.
• ממשק עבודה יום-יומי עם ראש התכנית, סגל אקדמי וממשקים בקמפוס.
• היקף המשרה מלאה (08:00-16:00) – עם אפשרות לביצוע שעות נוספות בתקופות עומס.
• תחילת עבודה מיידית.
דרישות:
• תואר ראשון- חובה
• אנגלית ברמה טובה- חובה
• שליטה מלאה בתוכנות אופיס לרבות אקסל- חובה
• ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית ובמתן שירות
• תודעת שירות גבוהה, סדר וארגון
• דיסקרטיות ואחריות
• יכולת גבוהה לניהול זמן, ארגון וסדר
• יכולת ללמידה ועצמית והתמודדות עם שינויים
• יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-451
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברה בפתח תקווה דרוש/ה רכז/ת מכרזים וחוזים

לחברה בפתח תקווה דרוש/ה רכז/ת מכרזים וחוזים

לין ביכלר משאבי אנוש

12/06/2025

תיאור תפקיד:
לחברה בפתח תקווה דרוש/ה רכז/ת מכרזים וחוזים
תיאור התפקיד :
מתן מענה מקיף בתחום טיפול והגשת המכרזים החל משלב קבלת המכרז, הכנת חומר נלווה, הגשה ומעקב, מענה מקיף בתחום החוזים ועבודה מול היועץ המשפטי של החברה.
מתן שירות אדמיניסטרטיבי וניהול המשרד הכולל: מענה טלפוני, טיפול שוטף בחשבוניות, סיכום ישיבות, הדפסת הצעות מחיר, ניהול יומן וקביעת פגישות תחת לוז צפוף מול לקוחות חיצוניים וממשקים פנימיים בחברה.
תנאים:
משרה מלאה בימים א'-ה'
08:00-16:30
יש לציין ציפיות שכר!
קליטה ישירה לחברה ותנאים מעולים!
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה – חובה
שליטה טובה בתוכנות אופיס – חובה
תואר ראשון – יתרון משמעותי
ניסיון בהובלת תהליכי מכרזים – יתרון גדול
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 52072
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - ראש העין
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ת Back Office ואדמיניסטרציה

פקיד/ת Back Office ואדמיניסטרציה

Manpower Professional - תפעול ושרשרת אספקה

12/06/2025

תיאור תפקיד:
טיפול בתיקי יבוא: פתיחת משלוחים, מעקב, תיאומים מול ספקים ונמלים, עבודה מול עמילי מכס ,; עבודה שוטפת במערכת Priority
גבייה מלקוחות, קבלת תשלומים, הפקדות, סיוע שוטף להנהלת החשבונות
אדמיניסטרציה שוטפת: תיוק, סריקות, מענה טלפוני, ניהול יומן, תמיכה למנכ"ל
התכתבות שוטפת באנגלית מול גורמים בחו"ל
דרישות:
שליטה מלאה בפריוריטי – חובה
אנגלית ברמה טובה מאוד (בעיקר כתיבה והתכתבות) – חובה
ניסיון קודם בתחום היבוא – יתרון
שליטה באקסל ובסביבה ממוחשבת
יכולת סדר וארגון, אחריות, דיוק, ויחסי אנוש טובים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 203869
אזור: מרכז - תל אביב
שרון - נתניה ועמק חפר
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברה גדולה במרכז דרוש\ה פקיד\ת קבלה

לחברה גדולה במרכז דרוש\ה פקיד\ת קבלה

לין ביכלר משאבי אנוש

12/06/2025

תיאור תפקיד:
לחברה גדולה במרכז דרוש\ה פקיד\ת קבלה

תיאור התפקיד:

עבודה מול ספקים, תפעול שליחויות, דואר ומשלוח שוטף לסניפים
ביצוע הזמנות רכש וחשבוניות במחלקה באמצעות מערכת הפריוריטי
ניהול לו"ז חדרי הישיבות, אחריות על כיבוד עובדי הקומה
אישורי חניה, כניסה לבניין וכו ..

היקף המשרה:
משרה במשמרות א'-ה' 07:45-17:00 ומשמרת ערב 11:00-19:00 - שבוע אחד פעמיים ושבוע אחד 3 פעמיים - יש אפשרות גם רק למשמרת ערב!!
נא לציין ציפיות שכר
תנאים מעולים למתאימים - קרן השתלמות, סיבוס וכו
קליטה ישירה לחברה!!
דרישות:
ניסיון באדמיניסטרציה - חובה!
שליטה מלאה בתוכנות Office, בדגש על Excel
אנגלית ברמה טובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 52183
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברה מובילה בפתח תקווה דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרציה לתפקיד זמני!

לחברה מובילה בפתח תקווה דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרציה לתפקיד זמני!

שביט סופטוור

12/06/2025

תיאור תפקיד:
- ניתוח שיטתי של חשבונות וחוזי תמסורת קיימים
- זיהוי חיובי יתר, כפילויות או שירותים שאינם בשימוש
- ניהול משא ומתן עם ספקים להשגת תנאים משופרים
- מעקב אחר יישום שינויים מוסכמים ווידוא ביצועם בפועל
- תיעוד מדויק של כל התהליכים והחיסכון המושג
- ביצוע בקרות תקופתיות לוודא שהחיסכון מתממש
- איכות התיעוד: שלמות ובהירות התיעוד של תהליכי החיסכון והשינויים שבוצעו

*המשרה היא זמנית ל- 4 חודשים. 


דרישות:
- ניתוח עלויות: ניסיון מוכח בזיהוי והפחתת עלויות במערכות תקשורת
- מיומנויות אנליטיות: יכולת מוכחת בניתוח נתונים ואופטימיזציה של נתונים
- שליטה בכלי עבודה של בסיסי נתונים - כמו למשל באקסל או התמצאות בעבודה כלי BI
- יתרון להכרות טכנית עם עולם תמסורת וטלפוניה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 12451
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
1 2 3 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!