דרושים בתחום אדמיניסטרטור

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 40 משרות עבודה בתחום אדמיניסטרטור

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת משרד למשרה מלאה לחברה מובילה במרכז

מנהל/ת משרד למשרה מלאה לחברה מובילה במרכז

INDIGO

29/07/2025

תיאור תפקיד:
הצטרפו אלינו לתפקיד מפתח בחברה מבוססת ומובילה באזור המרכז! אם אתם מחפשים תפקיד עצמאי ודינמי, המשלב אחריות רבה עם סביבת עבודה נעימה ואנשים מצוינים – מקומכם איתנו. אנו מחפשים מנהל/ת משרד מקצועי/ת לניהול כולל של הפעילות האדמיניסטרטיבית והתפעולית השוטפת.
  • ניהול אדמיניסטרטיבי ותפעולי: אחריות מלאה על ניהול שוטף של המשרד, לרבות הזמנת ציוד, עבודה מול ספקים וגורמי תחזוקה, ותחזוקת סביבת עבודה מסודרת ונעימה.
  • בקרות ותיאומים: ניהול שליחויות, ביצוע הזמנות, עדכון שעון נוכחות וניהול טבלאות מעקב מדויקות.
  • טיפול כספי: אחריות על טיפול בחשבוניות ותשלומים מול ספקים וגורמים רלוונטיים.
  • יוזמה וארגון אירועים: תכנון וארגון אירועי Happy Hour, אירועי חברה ופעילויות רווחה נוספות, מתוך הבנה שגם כיף הוא חלק בלתי נפרד מהעבודה!
דרישות:
  • ניסיון קודם: ניסיון מוכח של לפחות שנתיים בתפקיד דומה – חובה.
  • כישורים ארגוניים: יכולות סדר וארגון ברמה גבוהה, יכולת עבודה עצמאית, וכישורי תעדוף וביצוע משימות מרובות במקביל (Multi-tasking).
  • תודעת שירות: גישה חיובית, תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.
  • שפות: אנגלית ברמה גבוהה (דיבור, קריאה וכתיבה).
תנאי המשרה:
  • היקף: משרה מלאה.
  • ימים ושעות: ימים א'–ה', בין השעות 9:00–18:00.
  • מיקום: אזור המרכז.
אם אתם מחפשים הזדמנות להשפיע, לצמוח ולהיות חלק מצוות מנצח – שלחו לנו את קורות החיים שלכם עוד היום!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00045
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברה בתחום הרפואה דרוש/ה מזכיר/ה למחלקת מכירות

לחברה בתחום הרפואה דרוש/ה מזכיר/ה למחלקת מכירות

דיסקל תשתיות ומערכות מידע בע"מ

29/07/2025

תיאור תפקיד:
    ניהול ותפעול שוטף של משימות אדמיניסטרטיביות במחלקת המכירות.
    עבודה שוטפת מול צוותי מכירות, מנהלים וספקים.
    ניהול יומנים, תיאום פגישות ומעקב אחר משימות.
    הובלת תהליכים ותיאום מול ממשקים פנימיים וחיצוניים.
    הפקת דוחות שוטפים והכנת מצגות.
    תמיכה אדמיניסטרטיבית בצוותי המכירות ובלקוחות החברה.
דרישות:
    ניסיון קודם בעבודה אדמיניסטרטיבית – חובה.
    ניסיון בעבודה מול צוותי מכירות – יתרון משמעותי.
    שליטה מלאה ב-Excel ו-PowerPoint – חובה.
    יכולת הכנת מצגות ברמה גבוהה והפקת דוחות שוטפים.
    יוזמה, יכולת עבודה עצמאית והובלת משימות מקצה לקצה.

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00243
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת תהליכים וממשקים

רכז/ת תהליכים וממשקים

דיסקל תשתיות ומערכות מידע בע"מ

29/07/2025

תיאור תפקיד:
לחברת תקשורת דרוש/ה רכז/ת תהליכים וממשקים
חטיבת חווית לקוח
אחריות על תהליכים וממשקים במטה השירות הטכני
דרישות:
הכרות עם מערכות פנים ארגוניות
שליטה מצויינת בתוכנות OFFICE
ניסיון בשירות/טכני
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00246
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
אילת - אילת והערבה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חברת אנרגיה מובילה מגייסת פקיד/ת מחסן באבן יהודה

חברת אנרגיה מובילה מגייסת פקיד/ת מחסן באבן יהודה

חברה דיסקרטית

29/07/2025

תיאור תפקיד:
החזרות, הפקת זיכויים, הכנסה למלאי, העברה בין מחסנים
רישום והזנת נתונים למערכת PRIORITY
המשרה הינה מלאה, ימים א-ה 7:30-17:00 (קיימת גמישות)
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
שכר גבוה תלוי ניסיון ותנאים מעולים
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
דרישות:
הכרות עם מערכת פריוריטי - יתרון
יכולת הנעה עצמית
יכולת תעדוף משימות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00083
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לאולם תצוגה יוקרתי בירושלים דרוש/ה פקיד/ה עיסקי/ת!

לאולם תצוגה יוקרתי בירושלים דרוש/ה פקיד/ה עיסקי/ת!

לין ביכלר משאבי אנוש

29/07/2025

תיאור תפקיד:
לאולם תצוגה יוקרתי ומוביל בירושלים דרוש/ה פקיד/ה עיסקי/ת!
התפקיד כולל:
ניהול אדמיניסטרטיבי של אולם התצוגה. תיאום פגישות, קבלת תשלומים מלקוחות, השלמת מסמכים, סגירת תיקי לקוחות וכו'.
תנאים:
שעות עבודה: ימי א׳-ה׳ 8:30-18:00, ימי שישי 8:30-13:00.
שכר בסיס 7,000 ש"ח + שעות נוספות + בונוסים + נסיעות מוגדלות וארוחות מסובסדות באופן מלא!
ממוצע שכר 10-12K!
דרישות:
נכונות למשרה מלאה - חובה.
ניסיון בתפקיד דומה - יתרון משמעותי.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 52318
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

ממלא/ת מקום רכז/ת במחלקת התקשרויות פרויקטים הנדסה ופיתוח

ממלא/ת מקום רכז/ת במחלקת התקשרויות פרויקטים הנדסה ופיתוח

נתיבי ישראל

29/07/2025

תיאור תפקיד:
חברת נתיבי ישראל - החברה הלאומית לתשתיות תחבורה בע"מ
פונה בבקשה להצגת מועמדות לתפקיד הבא:

ממלא/ת מקום רכז/ת במחלקת התקשרויות פרויקטים
הנדסה ופיתוח
משרה מס' 2022/25

להגשת מועמדות יש להיכנס לקישור המצורף ולבחור במשרה הרלוונטית
בעמוד הדרושים בציון משרה מס' 2022/25

מועד אחרון להגשה הינו 24.7.25 בשעה 23:59

רק פניות מתאימות תענינה

*המודעה פונה לנשים ולגברים כאחד
תינתן עדיפות למועמדים עם מוגבלות, למי שהוא או שאחד מהוריו נולדו באתיופיה ולבני העדה הדרוזית
דרישות:
תנאי סף:

• השכלה תיכונית.
• ניסיון של שנתיים בעבודות אדמיניסטרציה.
• ידע וניסיון בתוכנות אופיס - בדגש על Word, Excel, Power point.

יתרונות:

• השכלה אקדמית.
• היכרות עם מערכת SAP.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00350
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת אדמיניסטרציה ופרויקטים

מנהל/ת אדמיניסטרציה ופרויקטים

המימד השלישי גיוס והשמה 2

29/07/2025

תיאור תפקיד:
לפתח תקוה
מנהל/ת אדמיניסטציה לתפקיד מגוון ומאתגר
ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף
ניהול יומנים
תמיכה בתהליכי בקרה
טיפול בתחום הרכש והזמנות (חלקם באנגלית)
בקרה ומעקב מול תהליכים באגף והתנהלות מול ממשקים מרובים.
משרה מלאה

דרישות:
לפחות שנתיים של ניסיון בתפקיד של אדמיניסטרציה וניהול בקרת תהליכים
ניסיון בעבודה עם תוכנות Office עם דגש על Excel
אנגלית ברמה גבוהה - קריאה וכתיבה
ניסיון בעבודה על מערכת Priority - יתרון משמעותי
יוזמה, אחריות , ראש גדול, תקתניות, ויסודיות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-19182
אזור: מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת קורסים ואדמיניסטרציה למכללה ברמת גן

רכז/ת קורסים ואדמיניסטרציה למכללה ברמת גן

JobShop

29/07/2025

תיאור תפקיד:
 את/ה אוהב/ת לראות דברים קורים ולהיות חלק ממשהו משמעותי? המקום שלך כאן!
מה כולל התפקיד?
--מתן שירות ומענה מקצועי לסטודנטים במכללה
-ניהול שיבוץ קורסים ותיאום עם מרצים
-הפקת תעודות דיגיטליות וניהול מערכות
-ניהול גביה, שכר מרצים וחשבוניות
-הכנת סילבוסים ואיסוף משוב
-תמיכה מלאה במערך הלימודי האון-ליין החדשני שלנו
-תמיכת בק אופיס מקצועית לצוות המכירות
 היקף: משרה מלאה, א'-ה'
 שעות: 8:30-16:00 (יום אחד בשבוע:8:30-18:30)
דרישות:
  • ניסיון קודם באדמיניסטרציה – חובה
  •  יכולת טכנית גבוהה
  •  תודעת שירות גבוהה
  • יכולת ורבלית גבוהה, יצירתיות וחשיבה רחבה
  • שליטה מלאה באופיס, מערכות CRM, גוגל ומייל
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 2700
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת אדמיניסטרטיבית וקשרי לקוחות

עוזר/ת אדמיניסטרטיבית וקשרי לקוחות

RecruitX

30/07/2025

תיאור תפקיד:

חברת הנדסת סביבה ואקוסטיקה, מהמובילות בארץ בייעוץ אקוסטי סביבתי, מגייסת עוזר/ת אדמיניסטרטיבית וקשרי לקוחות.
מתן מענה וניהול תקשורת עם בעלי הבתים ולקוחות.
תיעוד כל הפעולות שבוצעו בנכס במערת מידע משרדית בהתאם לשלבי ההתקדמות.
איתור חוסרי מידע והשלמתו. – לגבי איפיון נכסים.
תאום פגישות בין נציגי המינהלת לבעלי הנכסים.
הפניית בעיות לגורם המטפל.
עיבוד נתונים בתוכנת Excel ועריכת מסמכים ומצגות בהתאם לנדרש (אופיס).
תפקידים כלליים נוספים במסגרת מטלות המשרד - יודגש כי לעיתים יידרשו ממך תשומות בעזרה לפרויקטים אחרים בהתאם לצרכים ולסדרי העדיפויות הכלליים של המשרד הכוללים עבודות מנהלתיות, אדמיניסטרטיביות.
דרישות:

יכולת סדר וארגון ברמה גבוה
יחסי אנוש ברמה גבוה, תקשורת נעימה וסובלנית עם הלקוחות
ידע באופיס – ידע באקסל ייתרון משמעותי
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: JB-4379
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת סטודנטים/ות

רכז/ת סטודנטים/ות

ג'ון ברייס

30/07/2025

תיאור תפקיד:
לג’ון ברייס הדרכה דרוש/ה רכז/ת סטודנטים.
התפקיד כולל: עדכון פרטי סטודנטים במערכות, פתיחת יומן, מעקב משובים, מעקב ובקרה על יומני נוכחות, הזנת ציונים וכיוב’.
מתן שירות ומענה לסטודנטים בקורסים השונים, עבודה מול מרצים. לווי ואחריות על תפעול שוטף של הקורסים.
משרה מלאה, נכונות לשעות נוספות
דרישות:
ניסיון בשירות לקוחות/תפקידי תפעול / אדמיניסטרציה - יתרון
מתאים גם לבוגרי תואר ללא נסיון קודם.
תודעת שירות גבוהה
יחסי אנוש מצויינים
יכולת עבודה בצוות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 11286
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת תוכנה דרוש/ה פקיד/ת קבלה

לחברת תוכנה דרוש/ה פקיד/ת קבלה

Synel-Mll Payway

29/07/2025

תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה בין החברות המובילות בעולם בתחום מתן פתרונות לניהול פעילות העובד בארגון ומספקת פתרונות מערכתיים כוללים בטכנולוגיה מתקדמת.
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית.
דרוש/ה פקיד/ת קבלה:
התפקיד כולל מתן מענה טלפוני ללקוחות החברה, שיחות נכנסות, חידוש רישיונות ללקוחות, שיבוץ קריאות שירות לתומכים ומעקב קריאות טכנאי שטח.
סביבת עבודה צעירה.
משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה
משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
אסרטיביות, שירותיות, רצינות ואחריות.
ניסיון בשירות לקוחות - יתרון.
ידע וניסיון במערכות אופיס - וורד / אקסל / אאוטלוק -יתרון
**המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00046
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Office Manager/Administrative Assistant

Office Manager/Administrative Assistant

אר.ויי.בי. פלסמנט אגנסי בע"מ

30/07/2025

תיאור תפקיד:



    Responsibilities:
      Administrative Support: Interacts on a daily basis with the Company’s internal departments to facilitate the highest possible standard of legal support to attorneys, including Records and Ethics
      IT (technology support issues)
      Accounting (preparing check requests, managing expenses, and processing third party and vendor invoices)
      Central Services (managing mail and other delivery services)
      Reception and Conference Center/Catering (scheduling and arranging meetings and
      accommodations)
      Coordination of domestic and international travel arrangements in accordance with Company’s travel policy
      Handle Outlook calendar maintenance
      Responsible for reception and ordering office supplies
      Coordinates premises upkeep and furniture/appliance repairs
      Document Preparation: Uses Company software to prepare, revise, format and finalize a wide variety of documents including correspondence, memoranda, contracts, leases, conveyance and loan documents and other time-sensitive l materials
    File Maintenance: Establishes and maintains organized electronic and paper files in compliance with company policies.

דרישות:
Qualifications:
• High school diploma or equivalent and at least five years of relevant experience.
• Familiarity with office equipment, including computers, scanners, postage machines and photocopiers.
• Relevant expertise in a professional services or corporate environment helpful but not required.
• Must possess superior digital proficiency Microsoft Suite of Products (Email, Word, and Excel) as well as Nuance with a commitment to technological growth.
• Must multitask and prioritize a demanding workflow in a deadline driven environment.
• Must effectively communicate with others by obtaining and sharing information responsibly and in a clear, concise, and timely manner.
• Must exhibit personal accountability, dependability, attentiveness to detail and a disciplined and conscientious approach to completing assignments.
• Must apply critical thinking and sound judgment to solve problems.
• Must conduct oneself in a highly professional and reliable manner; must exhibit confidence, integrity, and composure in all professional interactions.
• Must engage cooperatively with others to achieve shared goals and objectives.
• Must exhibit an excellent presence and demonstrate integrity and professionalism in implementing the Company’s client service standards.
• Fluency in English and Hebrew.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 547666
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

משרת קבלה יוקרתית בבנק אמריקאי במרכז ת"א - תנאים מעולים!

משרת קבלה יוקרתית בבנק אמריקאי במרכז ת"א - תנאים מעולים!

לין ביכלר משאבי אנוש

29/07/2025

תיאור תפקיד:
משרת קבלה יוקרתית בבנק אמריקאי במרכז ת"א - תנאים מעולים!
תיאור המשרה:
מענה ללקוחות, קבלת קהל , שליחויות מול חברות השילוח
התנהלות מול ספקים, אישור חשבוניות, אדמיניסטרציה שוטפת
היקף המשרה:
משרה מלאה א'-ה' 9:00-18:00
קליטה ישירה לחברה
שכר 10000 -11500 ש"ח ברוטו בהתאם לניסיון
תנאים מעולים למתאימים - קרן השתלמות מהיום הראשון, סיבוס 800 ש"ח , נסיעות 500 ש"ח
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה
אנגלית ברמה גבוהה - חובה!!
יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 52449
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרציה לעמותה חינוכית בירושלים

דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרציה לעמותה חינוכית בירושלים

גולדמן מיון והשמה

29/07/2025

תיאור תפקיד:
לארגון ירושלמי מוביל, שפועל לפיתוח תכניות חינוכיות למוסדות ברחבי הארץ, דרוש/ה רכז/ת פרויקטים ואדמיניסטרציה
עם ראש גדול ולב לחינוך.
מה עושים בתפקיד?
  • ריכוז אדמיניסטרטיבי של פרויקטים חינוכיים
  • תיאום ותפעול שוטף מול מנהלים וצוותי חינוך
  • מעקב אחר תהליכים, תקציבים וגבייה
  • סיוע בהפקת חומרים, הכנת פגישות ומעקב משימות
דרישות:
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי מוכח - חובה
  • רקע בחינוך או בעמותות - יתרון
  • יכולת ארגון גבוהה, ירידה לפרטים ותעדוף משימות
  • יחסי אנוש מצוינים, שירותיות ויכולת לעבוד בצוות
  • חשיבה יוזמת, אחריות אישית ורצון להשפיע
המשרה פונה לגברים ונשים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: Y-KH
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת מנכ"ל

עוזר/ת מנכ"ל

נ.ח אפיקים גיוס והשמה בע"מ

29/07/2025

תיאור תפקיד:
סיוע למנכ"ל החברה בהיבטי מנהליים ומקצועיים, ייצוג המנכ"ל מול גורמים פנימיים וחיצוניים. שותפות בגיבוש ומימוש התוכנית האסטרטגית של החברה. משרת אמון.
 סיוע מקצועי ואדמיניסטרטיבי למנכ"ל. 
 ריכוז נתונים , הכנת מסמכי עבודה ותקצירים.,הכנת סיכומי דיון לישיבות בהן נוכח המנכ"ל, הגדרת נהלי עבודה בהתאם להנחיית המנכ"ל.
דרישות:
השכלה אקדמאית – חובה
עריכת דין - יתרון
ניסיון רלוונטי – חובה
יכולת התנסחות גבוהה בכתב ובעל פה 
יכולות לניהול מספר רב של משימות במקביל ,יכולת ניהול עצמאית של משימות ותהליכים חוצה ארגון , אנגלית ברמה גבוהה , שליטה מלאה בכל יישומי office ברמה מתקדמת , תודעת שירות גבוהה , מסירות ודיסקרטיות גבוהה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB -0025
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
1 2 3 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!